Skoči na vsebino

Mazda 5 CD143 te?ava pri v?iganju


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

 

Vozim Mazdo 5, 2.0 diesel, l.2006 in imam te?ave pri jutranjem v?iganju...v tednu dni se mi je zgodilo dvakrat. Enostavno zjutraj, ko ?tartam v slu?bo mi avto no?e v?gat oz. ga neki full zatrese kokr da bi tekel po "dveh valjih" oz. kokr da ni pravega izgorevanja al ne vem kaj. Po kakih 15-20 zagonih nekako uspem...sm iz primorske tako, da nekega hudega mraza letos sploh ?e ni bilo. Baterija je nova...imam 133 000 km in pred 10 000 je bil narejen velik servis.

 

Je imel mogo?e kdo od vas kake podobne izku?nje? Ne vem kaj naj bi bil vzrok...

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Daj malo gasa ko ga v?iga?, ga dr?i in poro?aj kaj se je spremenilo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen...

 

Ko se mi to zgodi, probam dr?ati gas...na vse mo?ne na?ine :blink:

 

Nekapiram, mi malo razlo?i? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pinarello mogo?e proboj zjutraj takoj priklopiti na tester ko za?ene? motor :prstgor: verjetno je problem dobiti tester :blink: lp ale? kp. :cheers: ps, kje si doma

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel problem z vziganjem zjutraj. Je vzgala pa ce pol minute pa crknla in po ene 3 minutah verglanja vzgala komej. Pa sm jo mogu drzat na gasu 2 minutui da se je segrela tok da ni spet crknla . Vzrok pa zelo star filter goriva. Po mnjavi teh tezav ni vec. Mogoce razmislek v tej smeri...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem imel problem z vziganjem zjutraj. Je vzgala pa ce pol minute pa crknla in po ene 3 minutah verglanja vzgala komej. Pa sm jo mogu drzat na gasu 2 minutui da se je segrela tok da ni spet crknla . Vzrok pa zelo star filter goriva. Po mnjavi teh tezav ni vec. Mogoce razmislek v tej smeri...

 

ja se strinjam. sem imel na 6-ki podobne te?ave pa je bil samo filter kriv.

menjaj filter, pa mora it ma?inca.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A niso to vsako leto za hrvate pravli, ker zaporedoma podražujejo in še kr je vse polno.   Tak bo tu. Al bo prišel kdo, ki bo pripravljen plačati visoko ceno ali pq bojo spuatli in bo polno.     Drugače pa tvoje cene o italjanskem bencinu me skozi fascinirajo.   Center Bologne: Center Firenz: To so živi podatki od uporabnikov za RON95. Rad hodim v Italijo, samo takih cen, kot pri nas, ni bilo tam nikoli. Vedno so med najdražjimi v Evropi.
    • Dobro jutro, nov je dan... ☀️😉
    • Odvisno, kje tankaš. Na avtocestah je res tudi 2€ in več,na kakih navadnih cestah pa ga dobiš tudi za 1,6€. Res je kar praviš. Hoteli so tudi do 50% cenejši kot pri nas. Aperol spritz v Veroni 4,5€,v Kopru od 6-8€, pizza v centru Milana od 7-10€, pri nas že krepko nad 10€. Skratka, naši so šli s cenami v nebo. Lep primer je Bovec, kjer so dobili en kup odpovedi. Moj znanec dela tam kot vodnik splavov in je več doma kot gor v Bovcu. Ne ve, kako bo s to sezono. 
    • Tudi v dežju je fajn pohajat in nič jamrat😁 V trenutku sem bil stuširan.
    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.