Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Gre za xenonke pri mazdi 6 (2004) svetijo slabs ko pa pozicijske :D uglavnm obupno ... in me zanima ce bi biu kdo ki bi to znal spucat - zbrust kakor koli popravt. Problem je v le?ah od ksenon lu?i tolk je mat da tud svetloba cez ne pride..?

kje kdaj kolk dnarja ... ?

 

David

Napisano

Ce kdo natuhta naj sporoci... dragih xenon luci ne grem odpirat :D je pa leca nekak pritrjena ocitno fiskno noter...

If in doubt, flat out... 

Napisano

Đabe, nove niso n? bol?, problem ni le?a ampak parabola za le?o, ki je en navaden piece of shit.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Đabe, nove niso n? bol?, problem ni le?a ampak parabola za le?o, ki je en navaden piece of shit.

 

To?no tako.Mazde imajo pa? slabe reflektorje in se tukaj ne da ni? naredit.

?e ho?ete res dobre xenon lu?i kupite audi-je- :harhar:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Torej čez par let kupimo Z-motor, če bojo sploh imeli še kak všečen model pri Mazdi.... 
    • Seveda jih ne moreš, 40 do 45 je meja pri kater še lahko en čas držiš! 🤒 Pri 50 sigurno ne.... 🥵
    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.