Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

 

pred ene 3 mesecemi se mi je prizgala opozorilna lucka na armaturni za okvaro motorja... peljem do mehanika kjer nama diagnostika pokaze prekinjen tokokrog na bank 2, sensor 1! On mi je reku da je pa? nekaj ?ans da se napaka sploh ne ponovi zaradi kakega stika oz. kaj podobnega... mi izbri?e napako in normalno se vozim ene 14 dni nakar se napaka pojavi, avto pa vcasih vklopi safety mode in nima polne mo?i... kolikor se informiram na netu je pa? najbrz sla prva lambda na sopotnikovi strani! Cena... 500+ eur! blah... Med tem ?asom avto se neujno rabim in kak dan lu?ka za okvaro gori, kak dan ne. Ker sem moral za en mesec it v tujino sem si reku da bom pa? lambdo zamenjal ko pridem nazaj... Sedaj sem doma ?e 14 dni in avto mi deluje popolnoma normalno, sicer kar ?akam kdaj se bo okvara ponovila, a vseeno upam da ostane kar pri tem.

Ali je mo?nost da zaradi mraza stvar deluje normalno (kak stik na konektorju itd..),

Ali je mo?no da sonda v?asih deluje oz. v?asih ne (?e bi pomeril upornost?)

Prosim ?e za kak nasvet od bolj izku?enih, namre? sam nimam veliko pojma o tej stvari!

 

Hvala mazda?i ;)

 

Simon

Napisano

V?asih napako zazna kar tako in zaradi varnosti vr?e v zasilni program delovanja motorja. Takrat ugasni motor po?akaj nekaj sekund in ga ponovno v?gi. ?e ni ni? kriti?nega bo avto deloval normalno in cca po petem v?igu bi morala tudi zginit opozorilna lu?ka.

33112_1.png

Napisano

Pozdrav vsem,

 

pred ene 3 mesecemi se mi je prizgala opozorilna lucka na armaturni za okvaro motorja... peljem do mehanika kjer nama diagnostika pokaze prekinjen tokokrog na bank 2, sensor 1! On mi je reku da je pa? nekaj ?ans da se napaka sploh ne ponovi zaradi kakega stika oz. kaj podobnega... mi izbri?e napako in normalno se vozim ene 14 dni nakar se napaka pojavi, avto pa vcasih vklopi safety mode in nima polne mo?i... kolikor se informiram na netu je pa? najbrz sla prva lambda na sopotnikovi strani! Cena... 500+ eur! blah... Med tem ?asom avto se neujno rabim in kak dan lu?ka za okvaro gori, kak dan ne. Ker sem moral za en mesec it v tujino sem si reku da bom pa? lambdo zamenjal ko pridem nazaj... Sedaj sem doma ?e 14 dni in avto mi deluje popolnoma normalno, sicer kar ?akam kdaj se bo okvara ponovila, a vseeno upam da ostane kar pri tem.

Ali je mo?nost da zaradi mraza stvar deluje normalno (kak stik na konektorju itd..),

Ali je mo?no da sonda v?asih deluje oz. v?asih ne (?e bi pomeril upornost?)

Prosim ?e za kak nasvet od bolj izku?enih, namre? sam nimam veliko pojma o tej stvari!

 

Hvala mazda?i ;)

 

Simon

 

Majster se govori o dizlu al bencinu, pa lambda na sovoznikovi strani je tud huda,kolikor se jaz spoznam so vse vgrajene na mor al pa na auspuh, ki pa je na sredini avta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lambda 2/1 je tista za dpf, lambda 1/1 pa proti motorju, obe sta na dpf filtru, 1 cekira vhodno temperaturo v dpf, 2 pa izhodno - jih stalno cekiram preko obd Cisto mozno da ti crkne vedno ko bi moralo izvajati regeneracijo, to je na.cca 350km s tem se ni za zajebavat.

 

A ti dela regeneracije?

 

 

Cisto mozno pa je da so fuc konektorji, oksidacija itd.

 

Majster se govori o dizlu al bencinu, pa lambda na sovoznikovi strani je tud huda,kolikor se jaz spoznam so vse vgrajene na mor al pa na auspuh, ki pa je na sredini avta.

 

Si ze videl bencinarja v stand by? :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Lambda 2/1 je tista za dpf, lambda 1/1 pa proti motorju, obe sta na dpf filtru, 1 cekira vhodno temperaturo v dpf, 2 pa izhodno - jih stalno cekiram preko obd Cisto mozno da ti crkne vedno ko bi moralo izvajati regeneracijo, to je na.cca 350km s tem se ni za zajebavat.

 

A ti dela regeneracije?

Cisto mozno pa je da so fuc konektorji, oksidacija itd.

Si ze videl bencinarja v stand by? :D

 

ja sem.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja sem.

 

Aja saj res, ti ga vsak dan.....na semaforju :cheers:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

gre za diesel 2.0 ma?ino... Mi lahko pove? kako naj se lahko prepri?am da mi regeneracijo res dela? Kako lahko je pa kaj dostopna ta lambda sonda 2/1? (da preverimo konektor in kable)!

 

hvala ?e enkrat!

Napisano

Lambda 2/1 je tista za dpf, lambda 1/1 pa proti motorju, obe sta na dpf filtru, 1 cekira vhodno temperaturo v dpf, 2 pa izhodno - jih stalno cekiram preko obd Cisto mozno da ti crkne vedno ko bi moralo izvajati regeneracijo, to je na.cca 350km s tem se ni za zajebavat.

 

 

 

Nisem prepri?an, da ima? prav. Tisto, kar si poimenoval z lambda sondo na DPF, so senzorji. Nisem preverjal, vendar pa mislim, je v DPF pomembnej?a razlika pritiska, saj se bo dolo?eni vrednosti pove?anja pritiska, spro?i regeneracija.

 

Lambda sonda pa je nekaj drugega. To je senzor kisika, ki dolo?a vrednost razmerja gorivo zrak. Ta se nahaja v katalizatorju. Podatke sporo?a ra?unalniku, da ta prilagodi vbrizg goriva.

 

 

Pri takih signalizacijah, kot jih omenja smich, ni vedno tako, kot se na prvi pogled zdi. Preveriti je potrebno najprej, ali so vse vakum cevke v redu. Ali ni morda senzor zraka zapacan in mogo?e ?e kaj. Ponavadi zna biti, da gre za neko malenkost, prej kot, da bi lambda sonda odpovedala.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nisem prepri?an, da ima? prav. Tisto, kar si poimenoval z lambda sondo na DPF, so senzorji. Nisem preverjal, vendar pa mislim, je v DPF pomembnej?a razlika pritiska, saj se bo dolo?eni vrednosti pove?anja pritiska, spro?i regeneracija.

 

Lambda sonda pa je nekaj drugega. To je senzor kisika, ki dolo?a vrednost razmerja gorivo zrak. Ta se nahaja v katalizatorju. Podatke sporo?a ra?unalniku, da ta prilagodi vbrizg goriva.

Pri takih signalizacijah, kot jih omenja smich, ni vedno tako, kot se na prvi pogled zdi. Preveriti je potrebno najprej, ali so vse vakum cevke v redu. Ali ni morda senzor zraka zapacan in mogo?e ?e kaj. Ponavadi zna biti, da gre za neko malenkost, prej kot, da bi lambda sonda odpovedala.

 

pri meni merijo temperaturo 150%, pa tudi zelo znana napaka je to pri mazdi

Ekola. No mogo?e res ni lambda, je pa temperaturni senzor, ampak kakor vem se oba poimenujeta lambda, vsekakor je pa del DPFja, zato je pa tako svinjsko drag..........

post-2637-1386964091_thumb.png

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

pri meni merijo temperaturo 150%, pa tudi zelo znana napaka je to pri mazdi

 

Potem pa je v redu, nisem to preverjal v literaturi.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

pri meni merijo temperaturo 150%, pa tudi zelo znana napaka je to pri mazdi

Ekola. No mogo?e res ni lambda, je pa temperaturni senzor, ampak kakor vem se oba poimenujeta lambda, vsekakor je pa del DPFja, zato je pa tako svinjsko drag..........

 

Evo malo sem pobrskal po netu o strokovni literaturi, ki pojasnjuje delovanje DPF. Vse je lepo pojasnjeno na TEM naslovu.

Ima? prav, da sta tudi dva senzorja temperatur izpu?nih plinov eden pred vhodom v katalizator in drugi pred vhodom v DPF. Za aktivacijo regeneracije je pomemben diferencialni pritisk v DPF, ki ga preciziratadva sensorja, eden pred vhodom v DPF, drugi pa na izhodu iz DPF, meri pa enota diferencialni senzor. Torej ta senzor daje podatek CPU, kdaj aktivirati regeneracijo, temperaturni senzor pred DPF pa daje podatke o temperaturi izpu?nih plinov na vhodu v DPF, ki je potrebna za pravilno dozirnje bogatej?e zmesi dizel-zrak potrebne za regeneracijo DPF, oziroma ?i??enja saj z zgorevanjem,v DPF.

Tako je to.

Na skici je tudi pozicija senzorja kisika, ali druga?e lambda sonde, ki se nahaj na izpu?ni cevi pred katalizatorjem.

Potrebno je poudariti, da sta katalizator in DPF dva razli?na pojma, oba sta sestavni del izpu?nega sistema, ki zmanj?uje emisijo sajastih delcev, pri ?emer katalizator skrbi za du?ikove okside.

 

Naj navedem, da ima je odstranjevanje EGR vpliv na du?ikove okside, ki se po odstranjevanju pove?ajo. Zato okoljevarstveno ni priporo?ljivo niti odstranjevanje prvega, niti drugega.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

sam ko berem vse te romane o DPF, mam obcutek, da imam vecjo sreco kot uni ki zmagajo na loteriji....

 

100k prevozenih pa sploh niti sem kdaj opazil, da imam DPF al karkol....zdaj ali je res kar sem napisal zgoraj al ste eni prevec DePeFobicni :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

sam ko berem vse te romane o DPF, mam obcutek, da imam vecjo sreco kot uni ki zmagajo na loteriji....

 

100k prevozenih pa sploh niti sem kdaj opazil, da imam DPF al karkol....zdaj ali je res kar sem napisal zgoraj al ste eni prevec DePeFobicni :)

 

Razlika med tvojim na?inom uporabe avtomobila (brez te?av z DPF) in tistih, ki imajo probleme z DPF jev tem, da ti naredi? letno v primerjavi z njimi ogromno ?tevilo km na dolge relacije, oni pa du?ijo DPF v mestni vo?nji in vtem je vas "znanost" te?av z DPF.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

hvala za razjasnitev pojmov okrog teh senzorjev laiku! Zanima me ?e kaj mi v danem trenutku priporo?ate v praksi? Avto sedaj res deluje kot mora, bi pa rad bil siguren da me ne pusti na kaki dalj?i poti na cesti! Hvala

 

edit: evo glede na kodo napake ki je bila (oz. je) prisotna sem dobil na netu to stran http://www.obd-codes.com/p0154 ! Tukaj pa spet govori o o2 senzorju... hmm

Napisano

sam ko berem vse te romane o DPF, mam obcutek, da imam vecjo sreco kot uni ki zmagajo na loteriji....

 

100k prevozenih pa sploh niti sem kdaj opazil, da imam DPF al karkol....zdaj ali je res kar sem napisal zgoraj al ste eni prevec DePeFobicni :)

 

enako :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja ne, kdo daje neke aplikacije and stuff za dpfje :-P

 

to je samo spremljanje, v glavnem zato da ga ne ugasnem med regeneracijo - predvsem zjutraj ko dostavljam, druga? pa no problemos.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sam ko berem vse te romane o DPF, mam obcutek, da imam vecjo sreco kot uni ki zmagajo na loteriji....

 

100k prevozenih pa sploh niti sem kdaj opazil, da imam DPF al karkol....zdaj ali je res kar sem napisal zgoraj al ste eni prevec DePeFobicni :)

 

Enako. :D

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

evo glih v?eri, pridem v BTC in kazalec sko?i na 600C, pa smo ?li ?e en krog :P

Danes se gre pa pucat na dalj?o pot - tako za vsaj 3 regeneracije, tle se pa ne gleda ni? :cheers:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zdravo kolegi!

Malo zgodovine na Mazdi 6, GG, 2007, diesel,......
Utripala je lu?ka za motor + zdrs.......nato pa v servisni program!
Na OBD je pokazalo da je odpovedala Lamda sonda.
Ker sem hotel sam zrihtati sem iz Anglije na hitro kupil lambdo DENSO DOX-0360, ki je popolni ekvivalent RF7N188G1!

To je lamda za M5 z dizelskim motorjem!

Utreza tudi RF7J188G1!!!

Pred menjavo na mojem ?e dvignjenem vozilu smo ugotovili napako na konektorju. Zamenjava sonde sploh ni bila potrebna :D !!!

Da sonda (nova, nerabljena, zapakirana) ne le?i doma jo ponudim kolegom iz foruma.

Administratorja prosim, da temo pusti v tej rubriki, saj je v moji ponudbi bolj tehni?na pomo? (podatki) kot pa ?elja po finan?nem efektu. Rad bi le pokril nabavne izdatke, zato o ceni ne bi pisal ni? oz. bi s zainteresiranim to dogovoril preko ZS. :bravo:

?e slike iz kataloga:
383769.jpg

383770.jpg

383771.jpg

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

mal bi si sposodu tole temo :)

 

sicer me zanima, ?e zamenjam sondo z rabljeno original od mazde, se potem opozorilna lu?ka sama izklopi ali je potrebno priklopit na ra?unalnik ?

 

hvala

Napisano

Verjetno bo ugasnila sama, napak bo ostala shranjena.

In ?e bo ugasnila sama bo to lahko trajalo dan-dva, pri normalni uporabi, lahko pa sam naredi? reset.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes sem jo zamenjal in zaenkrat ?e gori lu?ka. Ugotovu sem, da je zelo te?ko dobit klju? za sondo :D

?e jutri do ve?era ne ugasne bom resetiru sam druga?e pa pelem priklopit :)

Napisano

stari na moji MAZDI 5 benzin je lu?ka takoj ugasnila,ko sem zamenjal z novo original LAMDO sondo :D mogo?e je pa tvoja rabljena tudi FU? preveri .tudi za demontirat je bil problem predelat smo mogli klju? :blink: LP ALE? :D

Napisano

Upam da ni fu?, druga?e jo po?ljem nazaj baje mam neko garancijo.Morda pa mi majstr ni prou povedu katerea sonda je ?la :) naj bi bla prva toraj pri motorju.

Klju? je pol meu en mehankar in je blo brez problema zamenjat.

draga?e mam mazdo 3 :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.