Skoči na vsebino

Te?ava ob preklopu na LPG


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni Mazdilakarji!

 

Dans se mi je zgodila naslednja te?avca (pono?i in pa skupno dobrih 24 ur od zadnje vo?nje je bil avto zunaj, ponavadi je v gara?i), no ampak, ko sem ?tartal od doma je bilo 0 stopinj zunaj, se pravi ne ravno pretiranega mraza.

 

Kadar imam Mazdo v gara?i, mi potem pozimi (ob ne ravno mrazu minus 20C) na LPG preklopi po cca. 4 kilometrih vo?nje na benz in ?e se pravilno spomnim imam nastavljeno da mora sistem dose?i 45 stopinj. Poleti je seveda preklop na LPG bistveno hitrej?i. :party0035:

 

Ker sem ?e pri prej?njem hladnej?em vremenu opazil, da mi takrat ob preklopu precej grdo pocuka, sem kasneje ta preklop raj?i ro?no izvedel (se pravi sem malo kasneje preklopil na LPG in potem ni bilo trokiranja motorja). Danes sem dobesedno za?util (?esti ?ut, hehe), :harhar: da se zna kaj takega zgodit (pa ?e mel sem malega otroka zraven v avtu in nisem ?elel kje ob cesti obstat) in ko sem videl, da mi namerava preklopit oz. ko sem zasli?al, da je odprlo ventil, sem ro?no izklopil LPG na stikalu, se ?e nekaj ?asa peljal na bencin in posku?al zadevo na nekem ve?jem parkiri??u (v miru), da mi preklopi na LPG. :cheers:

 

Tokrat se prvi? ni zgodilo ni?, oz. preklopilo mi je na LPG, ampak obratov motorja nikakor nisem uspel niti zadr?at, niti dvignit, sami od sebe so padali in to do te mere, da je vozilo ugasnilo ob prenizkih obratih motorja. ?e enkrat sem ponovil vajo in ponovno isto.

 

Kasneje sem se odpeljal naprej na bencin in ?e dobro da na bencin te?e kot se spodobi. :party0035:

 

Verjetno mi je uparjalnik ?el tja "kamor sonce nikoli ne posije", ali morda kaj drugega? Injektorje imam prakti?no nove (Matrix), sve?ke v dobrem stanju (sicer NGK specialne LPG), plinski filter menjan 6000km nazaj (ob rednem LPG servisu na 20.000km), zato sumim uparjalnik, ki je verjetno ?e precej v letih. :zvizga:

 

Zaenkrat mi je te?ava sme?na in se ne mislim preve? sekirat, ?e bo treba se bom pa? do nadaljnjega vozil na benz. :punk:

 

Kak?no je va?e mnenje glede tele prigode?

 

Imejte fajn ve?er in hvala za kak?en odgovor!

 

LP!

 

Borut

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

borut lp MORDA TREBA somo nastavit UPERJALNIK in ??isti oba FILTRA .tudi tester bi pakazal napako LPG sistemu.verjetno bo treba do MOJSTRA :D LP ALE?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

borut lp MORDA TREBA somo nastavit UPERJALNIK in ??isti oba FILTRA .tudi tester bi pakazal napako LPG sistemu.verjetno bo treba do MOJSTRA :D LP ALE?

 

Mazda Coded Language? :ninja::D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale Mazda?ki LPG jezik je res zanimiv. :cheers:

 

Danes sem zbral malo poguma in firb?nosti, ju zdru?il in ?e enkrat poskusil, ?e ?e vedno ne laufa na LPG.

 

Mazda se je kot ka?e ?ude?no spet sama po?timala in te?e kot se spodobi. :D

 

Tester za LPG ji pa v kratkem vseeno ne uide, ker vpra?anje kdaj se bo te?ava ponovila. Lahko pa da je pa? to rahlo ostarela in razvajena gospa, ki je raj?i na toplem (v gara?i) kakor pa na negativnih temperaturah zunaj. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.