Skoči na vsebino

zadnji blatniki mx-3 KJE dobit?


Priporočeno sporočilo

verjetno se da robove dobit, ker celi blatnik zadaj itak ne bo? menjal :)

 

bi pa tole mogo vedt vsak , k ma trgovino z rezervnimi deli...

 

ali pa ?e kako rabljeno najde?, pa ti da kdo odrezat...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

khm... lahko pa proba? tule vpra?at:

 

http://www.herkules.si/

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja ma? prav zadnji blatnik bi blo bol te?ko menjat, dejansko bi rabo samo robove.problem je v tem da jih ni nikjer za dobit, sem tu okol mb vse trgovine dol udaro pa povsod isti odg.: "nimamo". tud z tem herkulesom sm kontaktiral pa tud neg. odgovor. glede tega da bi s kake stare dol rezal pa je problem da je tak razbit avto pr nas te?ko najt, ?e pa ?e ma? sre?o je pa sigurno rjav rob. sem v dvomih da je robove sploh za dobit v trgovini. ?e jih je mogo?e kdo kje zasledil oz. kupu kje mi naj prosim javi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist ?e ni prerjaven, pa? po robu so bunkice. te bunkice so pa nastale zarad enga li?ara ki sm mu dal lani ta rob za popravit ker je bil malo rjav. in je to on na hitr popravu sam zgleda da nima neki dost osnov o tem ker so se ?ez neki cajta pojavile nove bunkice. zadnji? sm ?el do njega pa je reko da so pa? s temi robovi problemi in je najbol? novega gor dat.sam zaj je pa problem kje ga dobit. sm ?e skor obupal. a ma ?e kdo kako idejo kako ta problem re?it?? ma kdo izku?nje z kleparijo, vsak nasvet je dobrodo?el.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jah s kleparijo je tako....?e ti bo eden dobro po?timal...torej spucal, skital in pobarva kot je treba...nebi smel imet problemov za nadalnja 3 leta.....?e je pa slabo narejeno je pa ?e ena zima dovolj da gre use spet v aramengo....

 

 

Torej na tvojem mestu bi enga dobrega avtoli?arja poiskal.....

 

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no jest sem avto dobil, blatniki porihtani, je mel kar precej dela, na zunaj ?e ni bilo krize notri so pa bili kar prerjaveni tako da je nekaj pleha sam zamenjal in drugega na?vasal, vdrtine na bokih od prej?nje lastnice so tudi poklepane, je rekel da je ?e dobro za??itil, no eno napako sem pa jest naredil, nisem mu povedal ?e za ne vem kako bi se natan?no izrazil, tisti del pleha, ki je na pragovih na podvozju avtomobila, mislim da se zja dvigalko prisloni, da bi mi jih ?e popravil ker tudi ?e kar rjavijo :( .... v glavnem sem ga tudi nekaj za te obrobe spra?eval in mi je povedal da naj bi jih nekdo v Gameljnah pri Ljubljani izdeloval vendar tudi sam ni vedel kdo natanko naj bi to bil, ker je tudi mene zanimalo. Baje jih pa naredi za vsak avto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.