Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Za kaj jih rabiš? Za višjo premijo pri zavarovanju.   Resno, to se tudi jaz sprašujem. Imam Mazdo BT-50. Kar je ta avto do zdaj prevlekel, ni noben na tem forumu. In nikoli ni zmanjkalo moči, čeprav ima "samo" 105 kW. Imeli smo Mazdo 5. Enoprostorec s sedmimi sedeži. Ravno tako "samo" 105 kW. Pa je bilo dovolj moči za normalno vožnjo tudi, ko smo šli na počitnice in smo s seboj vlekli 1300 kg težko počitniško prikolico, v avtu pa nas je sedelo sedem. In me res zanima, zakaj rabite 150 kW za eno povprečno pet sedežno vozilo, ki (najverjetneje) niti vlečne kljuke nima...
    • ampak roko na srce... samo potrošni materjal, ki pač spada k vzdrževanju avta... nimaš kej avto neki stane, razen @dvorjan EV, kjer ne rabiš servisirat, samo v graben zapelješ, ko je nekaj narobe. Do takrat, ko bo nekaj narobe pa samo upaš, da bo čim dlje šel. 😄     ps. ne me preveč resmo jemat, ker je samo mal heca. 😜
    • Na zdaj ga pa konkretno biksaš. Exeo, če se ne motim ne obstaja že več kot desetletje. Kot drugo pa sploh ne sodi v ta segment, ampak enega nižje. Tam kjer so VW Jetta/VW Golf variant, Škoda Octavia, Audi A4, Mazda 3 limo itd.
    • Nisu sve budale iste...neke su diplomirane. 
    • Ne, ne.    No, ko je bil že tam, so še olje v motorju zamenjali. Pa filter olja. Pa filter zraka. Pa filter nafte. Pa oba jermena za alternator. Ja, pa jermen za klimo.   Bo pa treba pri naslednjem servisu malo bolj odpret takwin. Pride menjava zobatega jermena, menjava olja v sprednjem diferencialu, menjava olja v reduktorju, menjava olja v menjalniku, menjava olja v zadnjem diferencialu (9,5 litra hipoidnega olja za vse skupaj), menjava olja v motorju, menjava oljnega filtra, pa zavore so že proti koncu tako sprednje kot zadnje, ...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.