Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

torej kupil sem tist obd2 vmesnik da bi lohk vidu errorje na avtu, bolj za ?alo kot za res, saj avto dela normalno, ne sveti nobena lu?ka itd... ampak ko sm ga ?teku sm na telefonu vidu da imam ta dva errorja :

P0342 in P2009

 

malo sm googlu, ampak nism nasu nc pametnega.. kdo ve kaj sta ta dva erroja? je situacija resna? kaj lahko naredim?

 

avto je drugac letnik 2004, 136 konjski dizel, prefuranih 195k km, in dela normalno, in je bil vedno redno servisiran

 

Objavljena slika

 

 

hvala za odgovore in pomo?

 

Luka

Napisano

torej kupil sem tist obd2 vmesnik da bi lohk vidu errorje na avtu, bolj za ?alo kot za res, saj avto dela normalno, ne sveti nobena lu?ka itd... ampak ko sm ga ?teku sm na telefonu vidu da imam ta dva errorja :

P0342 in P2009

 

malo sm googlu, ampak nism nasu nc pametnega.. kdo ve kaj sta ta dva erroja? je situacija resna? kaj lahko naredim?

 

avto je drugac letnik 2004, 136 konjski dizel, prefuranih 195k km, in dela normalno, in je bil vedno redno servisiran

 

Objavljena slika

hvala za odgovore in pomo?

 

Luka

 

Nevem lih kaj je samo prva ka ke za camshaft je pomoje ventile za nastelat .. uno je pa pomoje ksn senzor na sesalnem kolektorju .. ponavadi gre uni senzor ka je na airbox-u

Napisano

Prvi je senzor za pozicijo odmi?ne gredi, P2009 ti lohk pa zazna za dve stvari in sicer za slab pretok zraka skoz sesalni kolektor al pa preslaba napetost na senzorju

Napisano

sm pobrisu errorje pa da vidim ce se bodo se 1x pokazal... ce se bodo ga pelem k serviserju da vidim kk pa kj

 

hvala za pomoc in odgovore :)

 

 

Luka

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.