Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

Sem skoraj ?e obupal. Pred kratkim sem nabavil mazdo 3, 2007, 120.000 km, 1,6D, 110 ks. (?etrta mazda v familiji, prvi diesel)

Motor suh, avto brezhibno pelje, na relaciji ni problema, ko pridem na semafor pa v kabino potegne vonj po ali izpuhu ali neizgoreli nafti ali kaj vmes. Bil pri mehaniku, zatesnil je ?obe in zdaj ne spu??ajo, danes sem zamenjal na servisu filter kabine.

Mehanik ni na?el ni? nenavadnega, okrog izpuha vse ok.

Ima kdo kak?no idejo od kod smrad v kabino in kako ga re?iti. Avto nima Webasta!

Hvala!

Napisano

Lahko ti priporo?imo kak?nega preverjenega mehanika za Mazde. V kateri regiji ti najbolj ustreza? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lahko ti priporo?imo kak?nega preverjenega mehanika za Mazde. V kateri regiji ti najbolj ustreza? :D

 

 

?tajerska. Sem pa z avtom veliko po SLO, lahko tudi Zasavje, Celje, MB, Prekmurje.

Napisano

?tajerska. Sem pa z avtom veliko po SLO, lahko tudi Zasavje, Celje, MB, Prekmurje.

 

mogo?e ti kje kej okrog egr-ja pu??a

Napisano

moje mnenje: sem mel podobno...pri podobnih km....pri meni je podlo?ke na enem od injektorjev ''prepihalo''(sta, kot se mi zdi, dve za usak injektor). in je glih tko smrdelo v kabino. mogo?e je enako pri tebi...zdaj, napisal si da ti je mehanik zatisnil ?obe....predvidevam da to govori? o injektorjih. ?e je podlo?ka fu?, ne vem ?e pomaga kaj dodatno zatiskat:)...tako da ?e ne vidi? okol nobenga injektorja n? mastnega-mogo?e so useeno podlo?ke, ampak ?ele za?etek. ?e so, n? hudega, ampak se spla?a hitro popravit....same podlo?ke so itak zlo poceni, ve? je delo. ?e pa ?aka? (par 10k km) se pa zna nabrat mastna gmota, ki se zape?e.....potem pa zna bit problem.

 

btw, a ma? mogo?e tudi tak sikajo? (sicer ne prav glasen, ampak dovolj razlo?en) zvok v prostem teku? to je tudi en tak indikator da podlo?ke na kak?nem injektorju niso ve? ok.

Napisano

moje mnenje: sem mel podobno...pri podobnih km....pri meni je podlo?ke na enem od injektorjev ''prepihalo''(sta, kot se mi zdi, dve za usak injektor). in je glih tko smrdelo v kabino. mogo?e je enako pri tebi...zdaj, napisal si da ti je mehanik zatisnil ?obe....predvidevam da to govori? o injektorjih. ?e je podlo?ka fu?, ne vem ?e pomaga kaj dodatno zatiskat:)...tako da ?e ne vidi? okol nobenga injektorja n? mastnega-mogo?e so useeno podlo?ke, ampak ?ele za?etek. ?e so, n? hudega, ampak se spla?a hitro popravit....same podlo?ke so itak zlo poceni, ve? je delo. ?e pa ?aka? (par 10k km) se pa zna nabrat mastna gmota, ki se zape?e.....potem pa zna bit problem.

 

btw, a ma? mogo?e tudi tak sikajo? (sicer ne prav glasen, ampak dovolj razlo?en) zvok v prostem teku? to je tudi en tak indikator da podlo?ke na kak?nem injektorju niso ve? ok.

 

hmm... js sm njega razumel tak, da ?e mu je nanovo zatesnil injektorje, da mu je podlo?ke zamenjal :ne vem:

 

druga?e je pa po ena podlo?ka na injektor, ne po dve ;)

Napisano

no, pri meni tisto o zatiskanju ni vsebovalo glih menjave podlo?k:)

 

kakorkoli-za m6 sem neko? sli?al da majo 1 podlo?ko, za m3 diesel pa 2 na injektor....zakaj bi blo tako-ne vem, meni je tud ?udno.....nisem pa nikoli sam podiral:)

Napisano

no, pri meni tisto o zatiskanju ni vsebovalo glih menjave podlo?k:)

 

kakorkoli-za m6 sem neko? sli?al da majo 1 podlo?ko, za m3 diesel pa 2 na injektor....zakaj bi blo tako-ne vem, meni je tud ?udno.....nisem pa nikoli sam podiral:)

 

js sm sam razdiru in je 1 na injektor ;)

Napisano

Zdravo.

Sem skoraj ?e obupal. Pred kratkim sem nabavil mazdo 3, 2007, 120.000 km, 1,6D, 110 ks. (?etrta mazda v familiji, prvi diesel)

Motor suh, avto brezhibno pelje, na relaciji ni problema, ko pridem na semafor pa v kabino potegne vonj po ali izpuhu ali neizgoreli nafti ali kaj vmes. Bil pri mehaniku, zatesnil je ?obe in zdaj ne spu??ajo, danes sem zamenjal na servisu filter kabine.

Mehanik ni na?el ni? nenavadnega, okrog izpuha vse ok.

Ima kdo kak?no idejo od kod smrad v kabino in kako ga re?iti. Avto nima Webasta!

Hvala!

 

A ni to bistvo dizla ???? :hudicek::hudicek::hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

A ni to bistvo dizla ???? :hudicek::hudicek::hudicek::hudicek:

 

Evo, urejeno. Spu??alo je na spoju med turbi in DPA filtrom. Mehanik je zatesnil in ne smrdi ve?. Hvala vsem za nasvete.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.