Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

Sem skoraj ?e obupal. Pred kratkim sem nabavil mazdo 3, 2007, 120.000 km, 1,6D, 110 ks. (?etrta mazda v familiji, prvi diesel)

Motor suh, avto brezhibno pelje, na relaciji ni problema, ko pridem na semafor pa v kabino potegne vonj po ali izpuhu ali neizgoreli nafti ali kaj vmes. Bil pri mehaniku, zatesnil je ?obe in zdaj ne spu??ajo, danes sem zamenjal na servisu filter kabine.

Mehanik ni na?el ni? nenavadnega, okrog izpuha vse ok.

Ima kdo kak?no idejo od kod smrad v kabino in kako ga re?iti. Avto nima Webasta!

Hvala!

Napisano

Lahko ti priporo?imo kak?nega preverjenega mehanika za Mazde. V kateri regiji ti najbolj ustreza? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Lahko ti priporo?imo kak?nega preverjenega mehanika za Mazde. V kateri regiji ti najbolj ustreza? :D

 

 

?tajerska. Sem pa z avtom veliko po SLO, lahko tudi Zasavje, Celje, MB, Prekmurje.

Napisano

?tajerska. Sem pa z avtom veliko po SLO, lahko tudi Zasavje, Celje, MB, Prekmurje.

 

mogo?e ti kje kej okrog egr-ja pu??a

Napisano

moje mnenje: sem mel podobno...pri podobnih km....pri meni je podlo?ke na enem od injektorjev ''prepihalo''(sta, kot se mi zdi, dve za usak injektor). in je glih tko smrdelo v kabino. mogo?e je enako pri tebi...zdaj, napisal si da ti je mehanik zatisnil ?obe....predvidevam da to govori? o injektorjih. ?e je podlo?ka fu?, ne vem ?e pomaga kaj dodatno zatiskat:)...tako da ?e ne vidi? okol nobenga injektorja n? mastnega-mogo?e so useeno podlo?ke, ampak ?ele za?etek. ?e so, n? hudega, ampak se spla?a hitro popravit....same podlo?ke so itak zlo poceni, ve? je delo. ?e pa ?aka? (par 10k km) se pa zna nabrat mastna gmota, ki se zape?e.....potem pa zna bit problem.

 

btw, a ma? mogo?e tudi tak sikajo? (sicer ne prav glasen, ampak dovolj razlo?en) zvok v prostem teku? to je tudi en tak indikator da podlo?ke na kak?nem injektorju niso ve? ok.

Napisano

moje mnenje: sem mel podobno...pri podobnih km....pri meni je podlo?ke na enem od injektorjev ''prepihalo''(sta, kot se mi zdi, dve za usak injektor). in je glih tko smrdelo v kabino. mogo?e je enako pri tebi...zdaj, napisal si da ti je mehanik zatisnil ?obe....predvidevam da to govori? o injektorjih. ?e je podlo?ka fu?, ne vem ?e pomaga kaj dodatno zatiskat:)...tako da ?e ne vidi? okol nobenga injektorja n? mastnega-mogo?e so useeno podlo?ke, ampak ?ele za?etek. ?e so, n? hudega, ampak se spla?a hitro popravit....same podlo?ke so itak zlo poceni, ve? je delo. ?e pa ?aka? (par 10k km) se pa zna nabrat mastna gmota, ki se zape?e.....potem pa zna bit problem.

 

btw, a ma? mogo?e tudi tak sikajo? (sicer ne prav glasen, ampak dovolj razlo?en) zvok v prostem teku? to je tudi en tak indikator da podlo?ke na kak?nem injektorju niso ve? ok.

 

hmm... js sm njega razumel tak, da ?e mu je nanovo zatesnil injektorje, da mu je podlo?ke zamenjal :ne vem:

 

druga?e je pa po ena podlo?ka na injektor, ne po dve ;)

Napisano

no, pri meni tisto o zatiskanju ni vsebovalo glih menjave podlo?k:)

 

kakorkoli-za m6 sem neko? sli?al da majo 1 podlo?ko, za m3 diesel pa 2 na injektor....zakaj bi blo tako-ne vem, meni je tud ?udno.....nisem pa nikoli sam podiral:)

Napisano

no, pri meni tisto o zatiskanju ni vsebovalo glih menjave podlo?k:)

 

kakorkoli-za m6 sem neko? sli?al da majo 1 podlo?ko, za m3 diesel pa 2 na injektor....zakaj bi blo tako-ne vem, meni je tud ?udno.....nisem pa nikoli sam podiral:)

 

js sm sam razdiru in je 1 na injektor ;)

Napisano

Zdravo.

Sem skoraj ?e obupal. Pred kratkim sem nabavil mazdo 3, 2007, 120.000 km, 1,6D, 110 ks. (?etrta mazda v familiji, prvi diesel)

Motor suh, avto brezhibno pelje, na relaciji ni problema, ko pridem na semafor pa v kabino potegne vonj po ali izpuhu ali neizgoreli nafti ali kaj vmes. Bil pri mehaniku, zatesnil je ?obe in zdaj ne spu??ajo, danes sem zamenjal na servisu filter kabine.

Mehanik ni na?el ni? nenavadnega, okrog izpuha vse ok.

Ima kdo kak?no idejo od kod smrad v kabino in kako ga re?iti. Avto nima Webasta!

Hvala!

 

A ni to bistvo dizla ???? :hudicek::hudicek::hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

A ni to bistvo dizla ???? :hudicek::hudicek::hudicek::hudicek:

 

Evo, urejeno. Spu??alo je na spoju med turbi in DPA filtrom. Mehanik je zatesnil in ne smrdi ve?. Hvala vsem za nasvete.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.