Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Od Mraušk Mčk · Napisano
A Pri nas se to zgodi tako pogosto, da znajo že otroci zamenjat. Avta brez rezervne gume ne kupim spljoh. -
Ko gumo nafilas s tistim limom se ital moras se ene 10-15min vozt, tako da preden se posusi lim bo ze fizika naredila svoje. Plus, glede na to da vecinoma se flaska lima da na kompresor pa skoz kompresor vlece, dvomim da naredi neko skodo, sploh ker kompresor je za vec kot samo enkratno uporabo. Mas pa uno drugo verzijo, ki je neke vrste purpen, uno ti pa naredi stalo na feltni. Samo je pa to druga stvar kt pa lim
-
Tisti lim, ti baje naredi prečudovito platišče. Tudi ko sem gledal, kako vulkanizer flika, jaz tega skupaj ne spravim. Kaj šele, da bi se s lastnim pocanjem upal 200+ vozit.
-
Ne razumem zakaj noben ne uporablja tistega repair kita v avtu? Zadeva cist isto drzi kt pa inekcija od vulkanizerja, da se pa za par eur tud cel set za inekcijo kupt, pa je to v avtu namest unega lima