Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno kratko strokovno vpra?anje; ali je potrebno na tipu motorja L3 (navadni 2.3 B v Mazdi 6 1. generacije) ro?no nastavljati ventile (na vsakih ne vem 50.000 ali 100.000km npr.), ali pa se le-ti sami nastavljajo in ni potrebno karkoli ustvarjati z njimi mehaniku. :D

 

Hvala za odgovor!

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Eno kratko strokovno vpra?anje; ali je potrebno na tipu motorja L3 (navadni 2.3 B v Mazdi 6 1. generacije) ro?no nastavljati ventile (na vsakih ne vem 50.000 ali 100.000km npr.), ali pa se le-ti sami nastavljajo in ni potrebno karkoli ustvarjati z njimi mehaniku. :D

 

Hvala za odgovor!

 

LP!

 

B.

 

Hidravlicni ventili majo avti ze od nvem kirga leta dalje.... Tak da teb ni treba nic sarat glede tega ;)

Napisano

?mego, ti pa kar povem, da NIMAJO, konkreten primer je Ale?eva Mazda5 2.0B motor, letnik pa 2008. Pelko jih je veselo ro?no na?telal, ker se pri tem motorju to ne dogaja samodejno. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To?no tak?en sem imel tudi sam ob?utek, no da bom 100% prepri?an magari jutri ?e g. Marjana Majesa pokli?em, ker on ima veliko izku?enj z Mazdojkami in je res ma?ek na tem podro?ju. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?mego, ti pa kar povem, da NIMAJO, konkreten primer je Ale?eva Mazda5 2.0B motor, letnik pa 2008. Pelko jih je veselo ro?no na?telal, ker se pri tem motorju to ne dogaja samodejno. :zvizga:

 

zmaj moj motor je LF 2.o benzin :D lp ale? :cheers:

Napisano

Sem danes poklical g. Majesa in je rekel, da se ventili pri tem motorju (po potrebi) nastavljajo na 100.000km, vendar da bo na?eloma vse ostalo prej vrag vzel, kot bi se ventili sami po svoje nastavili. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.