Skoči na vsebino

motorno olje

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

zanima me katero motorno olje je najbolj?e za mazdo 323c 1.5 .Notri mam Mobil1 5W-40, pa mi je eden pravil da je to olje do 25?C in da ni za poleti v vro?ini.Jaz rad teram avto, pa nebi rad uni?il motorja, kaj svetujete ??

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

jaz pa oce sva do sedaj vse avte vozila z 5-40 oljem pozimi kot poleti...

oriona, laguno, cliota, xedosa, pa mx-3...

 

pa zaenkrat ni blo nobenih problemov...

mogoce bi probal s 5-50 al pa 5-60 ?

 

samo so draga olja....

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tnx, ve? mogo?e kje bi se dala downloadati navodila od avta.Namre? polek avta nisem dobil knji?ice.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

yahoo pa search, sicer pa malo verjetno, jaz za mojo mxo iscem ze od decembra.. pa nic :(

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

najprej sem prebral da ima? 15W40, ko sem drugi? pogledal pa sem ?ele videl da ima? 5W40. Ti kar dalje uporabljaj to olje.

 

Bolj kriza poleti bi bilo npr. z oljem 15W30 in bi polj pre?altal poleti na 15W40 (to je samo kot primer). Ti samo delaj redne servise in kontrolo olja med servisi in ti bo avtek ?e dolga leta hvale?en :)

IPB Image
Napisano

Js v svojega Xedosa dajem SynPower 5-50 in je bolj tih motor kot je bil prej z DuraBlend 15-40. Porabi mi pa niti prvega in niti drugega ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

5W-40 so full sinteticna olja in sodijo med najboljsa in nakvalitenejsa olja primerna za visokovrtece se avte, in je zate vec kot dobro.

Napisano

ve mogo?e kdo do koliko stopinj je u?inkovito olje5W-40 ?(se uporablja)Na servisu sem enkrat videl tabele za razli?ne gradiacije olj ,pa si nisem zapomnil, na netu pa ni za najt. ;)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

yahoo pa search, sicer pa malo verjetno, jaz za mojo mxo iscem ze od decembra.. pa nic :(

poglej na www.mazda-mx3.com....tam imajo nekaj teh navodil.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Midva z yavarye sva...micra je res lepse tekla.

yavarye bi ti znal kaj vec povedat glede tega.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Dodatki naj nebi bili za visokotora?ne motorje ker naj bi

zabasal luknjice po katerih te?e olje do batov in glavne gredi,

in naj bi blo bol? kupit bolj?e olje kot pa dodatek.

 

To mi je povedu en kolega ki se mal spozna na to,

?e ma prov pa vi presodte

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.