Skoči na vsebino

temne sipe


DonFilipo

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 135
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

  • 3 tedne kasneje...

Kolko pride homologacija za temnenje ?ip?Zatemnil bi ?ipe na mazdi 3.Kolko je za temnenje?Od 35000-45000 sit ?

:whatever:

 

Ja cena je tam nekje.... pri le?niku pride okoli 35 000 sit... homologacija pa pride po uradnem ceniku LPP 5400 sit!!! To bo to..... :bravo:

 

 

LP daVId

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No dons sem pla?al homologacijo za stekla in ?rne ?migavce. Pri?lo me je 16.400,00 SIT :angry: :ne vem: ,mislim da ti ra?unajo ?e tehni?nega, ?eprav ti pre?ekerajo na valarjih samo bremze, spodaj pa mislim da ni nobeden ni? gledal, sem takrat glih pla?eval. V glavnem jezen sem, sam kaj ?mo, tak?n mamo v na? de?el podalpsk :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:whatever: zmigavce si homologiral?jaz jih nem se nihce ni nic rekel pa so me ze 2x ustavli pa na tehnicnem je kolega reko da ne rabim saj se vidi da ni barvan da je orginal.

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

oj

js sm pla?u 12.000SIT za ?ipe so pa lih tko na valarje ga zapelal!!!!

Teb so najbr? ?e ?miguce ra?unal!!!

 

Ali pa grejo na lepoto :hohoho:

 

Primerjava

 

david je reku ukol 5400

jaz 12000

Grega pa 16400

 

pa nj kdo re?e da david ni ?meko pa ?e fejst je(zato taka cena) sramezljiv

:hohoho::hohoho::hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

oj

js sm pla?u 12.000SIT za ?ipe so pa lih tko na valarje ga zapelal!!!!

Teb so najbr? ?e ?miguce ra?unal!!!

 

Ali pa grejo na lepoto :hohoho:

 

Primerjava

 

david je reku ukol 5400

jaz 12000

Grega pa 16400

 

pa nj kdo re?e da david ni ?meko pa ?e fejst je(zato taka cena) sramezljiv

:hohoho::hohoho::hohoho:

 

 

Baraba uklop?i?eva.....

 

 

Sam kot info od kje taka cena KLIK HERE!!!

 

 

?meko..... :hohoho:

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

joj no resnica boli :D a ne?

 

Cene so ?e teoreti?ne ampak k pa prpele? ke na LPP se pa zadeva mal podra?i kako NE ME PRA?AT.

 

no ja sj bo bol?.

?e zmer bol? 15000 za homologacijo kot pa 100000SIT za kazen!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah jest sem jih dal vpisat....je gledal ?tevilke na ?migavcih in tiste E-je ter papirje od ?migavcev, ?ipe je pa tko na hitro mal pogledal, in ?e to samo na eni strani in nekaj na hitro. V glavnem v 2 minutah sem bil fertik. Sem mu pa neki te?il za feltne da naj mi vpi?ejo vsaj dimenzijo 195/50/15 pa je neki ?udn gledu, sm mu reku da mi jih uvoznik ni vpisal in on mi re?e da jih uvoznik ne sme ampak da jih oni vpi?ejo, pa ?e na homo lomo sem mu kazal in mu rekel da bi imel dimenzijo vpisano ne felten pa je neki jamru....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

In kaj se ima? na tem za odlo?at? Ali temni? ali ne, to je za moje pojme vse... :whatever:

 

ze, ze saj ni pri tem vprasanje temniti ali ne, temvec temniti s koliko %. menda se lazje odlocis ce vidis nekaj primerov :whatever:

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainY

Mislim da ima? dovol avtov na Slo cestah ki imajo zatemnjene ?ipe, pa lahko primerja?... :)

 

avto ki ga sre?as na cesti gor pise: spredaj imam temnjeno s tolko% in zadaj s tolko %

 

temnil sem pa pri tem.. ki uporablja tak?ne folije... :wacko:

 

je pa res da ima ta ki dela folije gor sigurno album slik, na katerih so razli?ni avti z razli?no temnjenimi stekli, pa ?e on ti nenavsezadnje lahko svetuje kak bi blo najbolj?e...

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ega pbbe?!!! :hohoho:

 

Gre? ke k temnijo re?e? poka? mi in povej kako prepusnost majo folije ,pol pa re? naj ti to demonstrera na tvojmu avtu z razli?nimi folijami da vid? razliko in izgled pol pa se sam odlo?i?!!!

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

No da povem, danes sem dobil homologacijo od LPP-ja, v bistvu kar hitro :bravo: ...in ta karton je grd in velik ko pra***a. :blink: ,ne vem kako bom to zlo?u da bo ?lo v prometno :blink:

V glavnem vpisane so ?ipe in temni stranski ?migavci (tega mi niso ra?unal). tako da se jih da vpisati v homo lomo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.