Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred kratkim se mi je pri Mazdi 3 1,6DI letnik 2005 ro?na zasko?ila in rahlo, ampak dovolj da se ?uti in greje zadnje kolo, zavirala. Na servisu so rekli, da so kabli zaru?tani in da jih je treba zamenjati. Cena teh kablov (?ifra artikla BS3E44200G) ?e bi jih naro?il preko servisa pa je kar 150 EUR brez vklju?enega dela.

 

Ko gledam po straneh z nadomestnimi deli vidim, da obstaja nekaj aftermarket alternativ kot Jakovparts, Blue Print, Nipparts, ki so vse ob?utno cenej?e ampak me skrbi, da bi pri?lo do kak?nih te?av. Kak?en nasvet na tem podro?ju?

 

Poleg tega nikakor ne uspem najti strani kot ta http://www.jimellismazdaparts.com/default.aspx, ki dobavlja original Mazdine dele precej precej ceneje kot moj serviser. Isti kabel tu stane 90 dolarjev ampak je problem, da je v ameriki. 

 

Ali obstaja kak?na tovrstna prodajalna original delov tudi v evropi?

 

Jan

Napisano

Pred kratkim se mi je pri Mazdi 3 1,6DI letnik 2005 ro?na zasko?ila in rahlo, ampak dovolj da se ?uti in greje zadnje kolo, zavirala. Na servisu so rekli, da so kabli zaru?tani in da jih je treba zamenjati. Cena teh kablov (?ifra artikla BS3E44200G) ?e bi jih naro?il preko servisa pa je kar 150 EUR brez vklju?enega dela.

 

Ko gledam po straneh z nadomestnimi deli vidim, da obstaja nekaj aftermarket alternativ kot Jakovparts, Blue Print, Nipparts, ki so vse ob?utno cenej?e ampak me skrbi, da bi pri?lo do kak?nih te?av. Kak?en nasvet na tem podro?ju?

 

Poleg tega nikakor ne uspem najti strani kot ta http://www.jimellismazdaparts.com/default.aspx, ki dobavlja original Mazdine dele precej precej ceneje kot moj serviser. Isti kabel tu stane 90 dolarjev ampak je problem, da je v ameriki. 

 

Ali obstaja kak?na tovrstna prodajalna original delov tudi v evropi?

 

Jan

stari lako se obrne? na na?ega mojstra dr. Pelko Simon ..Medvode ima ordinacija ..delavnico lp ale?  B)

Napisano

Veliko verjetneje je da ti je zablokiral cilinder zadaj, zajla tudi ?e zarusta se jo da zje+++ da se sprosti, kar do Pelkota pojdi.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Veliko verjetneje je da ti je zablokiral cilinder zadaj, zajla tudi ?e zarusta se jo da zje+++ da se sprosti, kar do Pelkota pojdi.

Tako.... Drugace pa z "blueprint" deli nebos falil ;)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
    • Subvencij je baje 'zmanjkalo'. Kljub upadu prodaje....spet je nekdo obogatel. Kot s kuponi. V narobnem poslu smo
    • Glih včeraj opravil nakupe na temu za 3500 eur. Long live China ❤️🇨🇳
    • Tretje je pa baby dino.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.