Skoči na vsebino

Power box

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem prebral ?e cel forum na temo Power boxa, ki si ga bom nabavil ?ez kaki mesec ali dva.

 

Zanima me kaj pravite na ta PB http://www.racechip.de/chiptuning/mazda/6/2-gh/2-2-mzr-cd-120kw/index.php se spla?a ali ne? Priporo?ate kaj bolj?ega, nasploh izku?nje z va?imi PB in katere imate?

 

I??em cenovni rang tega PB, seveda preverjenega, ki nebo vplival na motor, turbino,...

 

LP Bla?

 

 

Napisano

?e nima? dpf je ok, ?e ma? je priporo?ljivo nastavljivega.

 

to o L/100 pa pozabi.......poraba je enaka na dolgi rok, to se poka?e predvsem pri kaki vleki, vo?nji vklanc itd

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Z dpfjem tisti ki imamo nastavljivega ni nobenih problemov. S fiksnimi so pa bili....kar nekajkrat DPF lucka in potreben servis.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo tako sem upostil PB in se odlo?am za tuning, nekje pribli?no ista cena je pri Tunerc Chiptuning in Vstuning. 

 

Kolega je dal ?ipirat pri Vstuning (ima megana 1.5 dci), naredil je 90kkm in dela brez problema, pridobil je na mo?i okoli 30ps, poraba se mu je zmanj?ala za nekaj decilitrov.

 

Kaj priporo?ate za mazdo oziroma je kdo dal pri kerem ?ipati in kako je narejeno?

Napisano

Se enkrat IMAS DPF!!! Ne reci da nisem napisal, ta isto ti ga lahko tudi ven vrze.

Vprasaj icemana in se koga kaj pomeni dpf + tuning na full. To ni reno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A nimajo dizl neki full navora, zakaj pol rabi? met ?e konje, Pomoje je to odve?na te?a.

Pa baje tud tolk mal porabijo, da tist deci-dva ne pomenita ni?..

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Rad bi pridobil, da mi bi za?elo hitreje vle?t v ni?njih obratih, ker se mi zdi da je mrtev do 2000 obratov.

 

Sem vpra?al Tunerca, pa je rekel ?e je tunng pravilno narejen, da z DPF-jem ne sme biti nenapovedanih problemov.

 

Prosim za nasvete, tistih ki mate ?ipirane.

Napisano

js sm cipiral pri CCS performance in lahko ti recem da je avto res bolj vleku in vse lepo in prav ampak ce sm ga tiscal dlje kot 100km se je pojavla takoj DPF lucka.. potem sm se odlocu da to dam vn in sm nabavu pac nastavljivi cip in od takrat nimam vec tezav.. mam pa mazdo 6 CD140 letnik 2008.

www.trziskisladoled.si

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Rad bi pridobil, da mi bi za?elo hitreje vle?t v ni?njih obratih, ker se mi zdi da je mrtev do 2000 obratov.

 

Sem vpra?al Tunerca, pa je rekel ?e je tunng pravilno narejen, da z DPF-jem ne sme biti nenapovedanih problemov.

 

Prosim za nasvete, tistih ki mate ?ipirane.

A dizel da se pod malo obrati fura ?  :harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Evo sedaj sem se odlo?il, grem na tuning z Mazdo.

 

Zanima me, ?e mi lahko kdo pove kakr?ne koli izku?nje kako je z tuningom? Kje ste ga dali, kako se avtomobil obna?a, cena, kvaliteta, poraba...

 

pozanimali smo se pri CSS v mestinjah, cena bi bila okrog 300?. 

 

Nekje sem prebral na forumih, da so ?e bolj?i tunerji v sloveniji. Predlogi? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dajmo spet starega znanca,ker ljudje smo pozabljivi,in hitro padamo na lopovske fore. Mislim,da komentar ni potreben.    
    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.