Skoči na vsebino

gumb z blokiranje stikal el. spu??anja stekel


Boss

Priporočeno sporočilo

Ne vem kam so dizajnerji pri Mazdi 6 gledal (mogo?e lepe japonske ?olarke) takrat, ko so si zamislili gumb, ki blokira posamezna stikala na sopotni?kih vratih za dviganje in spu??anje stekel.

 

Ta gumb namesto da bi blokiral zgolj stikala na ostalih vratih blokira tudi tri stikala na voznikovih vratih in ti ostane aktivno zgolj stikalo z dvig stekel na voznikovi strani. Res ne vem od kod jim ta ideja, ker na ostalih avtomobilih (Hyundai Lantra, KIA Clarus, Mercedes A, VW Golf, ...) to ni tako in je ta gumb namenjen temu, da ima zgolj voznik kontrolo nad spu??anjem in dviganjem stekel.

 

Kaj pa pri ostalih Mazdah, a je isto?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap pri Premacy-ju je isto...zato v?asih pizim,ko ga po nesre?i not stisnem in se potem ?udim zakaj se sopotnikovo okno ne odpre. Japon?ki pa?... :ne vem:

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo, jaz mam pa CE opremo in ce blokiram sovoznikovo sipo, jaz vseen se vedno jo lahko odprem/zaprem, medtem ko pa sopotnik ne more...(tko kot je tudi logicno, cudno mas ti to boss :huh: )

 

 

hja kot ka?e je to bolj loterija kot ne, kak?en sistem el. ?ip ti dodelijo <_<

 

Aja, ?e to ... pri novi ?estki je isti ?tos samo tam s to razliko ?e lu?ke na neaktivnih stikalih ugasnejo tako, da ti dajo takoj vedeti, da ne bo ni? s spu??anjem in dviganjem stekel.

 

 

 

 

 

ampak vseeno super tema, da nekomu na servisu najeda? - v Ljubljani me imajo ?e itak vsi servisi poln k****c, tako da AS Velenje "prepare yourself, here I come" :D *evil smile*

upam, da kdo ne bo tega preve? resno jemal saj v resnici nisem tak te?ak

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri moji Mazdi 323F je isto, da ko izklopim stikalo lahko upravljam samo z mojim oknom z ostalimi pa ne in prav tako nih?e od ostalih ne more odpirat ali zapirat okna, kar se mi zdi kar logi?no in ena od varovalk za voznika- samega sebe, kaj ?e ti otrok odzadaj steguje roko skozi ?ipo ti pa zapre? okno.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.