Skoči na vsebino

Mazda 6 - servis 40.000


Priporočeno sporočilo

Cena je bila 58.872,00 sit

 

Zamenjali so filtre olja, klima, zraka, olje in pregled vozila.

 

Vse lepo in prav samo kako so rabili za vse to 2,8 ure mi pa ni jasno. In ker je ura 7.800 sit ?!?!?!? je bilo samo delo vredno skoraj 22 jurjev...

 

 

v garanciji so mi zamenjali ?e diske in plo??ice, ker so diski tresli pri zaviranju... na koncu sem jih vpra?al kako je to mo?no mi je mo?akar rekel, da naj ne vozim po lu?ah :whatever: se pravi ko je de? pri Mazdi pa? vklopi? gumb hovercraft in diski se ne bodo ve? zvijali :huh:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A-cosmos

 

saj druga? so naredil v redu in tud ni? niso komplicirali pri zamenjavi diskov in plo??ic... ?e ve?, brez, da bi rekel so jih zamenjali in ne tako kot pri Renaultu, kjer ti zabrusijo, da mora? po 5.000 prevo?enih km sam kriti stro?ke menjave plo??ic in diskov navkljub temu, da je avto ?e globoko v garanciji

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej Boss...?e enkrat lahko potrdimo da A_Cosmos pa? ni to kar bi moglo bit....

 

 

Sam da ti pa re?e da ne po lu?ah vozit....HALOOO==!!??!!?? :ne vem:

 

No ja....tipka za hovercraft je pod volanom skrita..... :jupiii:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v garanciji so mi zamenjali ?e diske in plo??ice, ker so diski tresli pri zaviranju... na koncu sem jih vpra?al kako je to mo?no mi je mo?akar rekel, da naj ne vozim po lu?ah :whatever: se pravi ko je de? pri Mazdi pa? vklopi? gumb hovercraft in diski se ne bodo ve? zvijali :huh:

 

Saj odgovor niti ni tako napa?en, le nepopoln ... Kadar so diski segreti in zapelje? v lu?o jih po?kropi voda, ta pa s tem ko jih prisilno ohladi povzro?i zvijanje. Ker povr?ina ni ve? ravna, se pojavijo tresljaji pri zaviranju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekako sicer dr?i samo v primeru, ?e se ne uporablja kvalitetne materiale na kar bi pri Mazdi morali paziti. To si eventuelno lahko privo??i KIA s 3x ni?jo nabavno ceno, Mazda pa za avto pri skoraj ?estih miljonih sigurno ne.

 

Pri KIji sem to re?il v lastni re?iji (diski Brodi) in sr?no upam, da mi tukaj tega ne bo potrebno :angry:, ?eprav imam grd ob?utek, da bo po isteku garancije zapelo: "halo Euroton, a imate prednje diske in plo??ice za Mazdo 6)

 

Ker ?e leta in leta vozim avtomobile po najbolj nemogo?ih vremenskih razmerah mi je popolnoma jasno, da v de?ju ni pametno veliko zavirati in mo?no ogrevati diske saj jim nenadno ohlajanje ?koduje, vendar bolj kot je kvaliteten material manj verjetnosti je da se dogajajo razna zvijanja diskov in podobno.

 

 

Sem pa to napisal bolj zato, ker serviser sploh ni dopustil mo?nosti, da bi lahko bila krivda na materialu in je direktno prevalil krivdo na uporabnika. Recimo pri KIji so povedali, da material diskov ni najbolj?i in so ga ves garancijski rok pridno menjavali ter nikoli niso rekli, da avto uporabljam narobe. Ko sem jih vpra?al zakaj ne zamenjajo za kak?ne bolj?e jih v garancijskem roku niso smeli saj jim mati?na fabrika tega ne bi priznala kot garancijsko poravilo in bi menjavo naredili na lastne stro?ke :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekako sumim, da bo problem v materialu, navkljub ceni, ki si jo pla?al za avto.

 

Meni je recimo najbolj zanimivo to, da pri 210.000 km, kljub temu, da serviserja malodane prosim naj mi zamenja diske, saj jih vedno le brusi, ta pravi da so ?e ?isto ok. Mislim ... saj mogo?e je to res, ampak vseeno bi imel bolj?i ob?utek ?e bi bila stvar zamenjana. :huh:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem pa to napisal bolj zato, ker serviser sploh ni dopustil mo?nosti, da bi lahko bila krivda na materialu in je direktno prevalil krivdo na uporabnika.

Izgleda da je to standardni nacin komuniciranja na a-cosmosu

:angry:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kokr jst poznam diske je tako da morajo biti z takih materialov da prenesejo nenadna segrevanja in ohlajanja. glede stru?enja diskov je pa tako da ima? predpisano minimalno debelino in do tja jih laho uporablja?, ?koda denarja za menjavo diskov, ?e so seveda ?e stari dobri in se dajo postru?it za jurja ali man

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in v kateri valuti je tole... ker ?e so ? potem so na?i servisi res ugodni...

 

V bistvu so normativi po EU isti, saj so za vse predpisani.

Cena servisa se potem razhaja samo zaradi lokalnih dejavnikov kot so cene delovnih ur.

V Nem?iji/Avstriji ni redkost da servisna ura znese 70 EUR pa ve?. Torej 17.000 SIT za 1 uro dela.

 

Ej, Labi a ima? tabelico s cenami tudi od 100.000 km naprej???

Hja, eni avto vozimo - hehehe....

 

V bistvu se spet za?ne od za?etka. Torej normativ od 20.000 km in tako naprej.

Le potro?ni material je ?e variabilen faktor.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.