Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivijo!

...pri poobla??enem serviserju se mi zdi na avtu nekaj druga?e. Svojo mazdo6 cd120 2008 letnik (prej?nji model) sem peljal k poobla??enemu serviserju (zaradi MES) in prinesel zraven svoje olje (servis je bil po 180.000 km)

Do zdaj sem vedno bil zelo zadovoljen s servisom, ko pa sem zdaj avto prevzel, pa se mi zdi, da ima ma?ina druga?en zvok.

Namre? bolj grob zvok se mi zdi, skoraj tak ko ?e bi mel naluknan izpuh, ampak v prostem teku ni ni? sli?at. Zdi se mi da tudi manj potegne, da je poraba malce vi?ja in pa da se na volanu ?utijo vibracije motorja.

Ne vem, po eni strani se mi zdi kot da bi se malo igrali z vbrizgi goriva pa odpiranji ventilov, ker res malo bolj trese kot prej.

Sigurno bom peljal avto nazaj pa? da bi pogledali, kaj bi lahko blo, rad bi pa ?e tu povpra?al, da vidim kaj bi lahko blo.

 

Hvala za nasvete pa lep dan!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Nima noben kake ideje kaj bi lahko blo? Al se mi pa samo zdi... :dudek:

Nazaj ga nisem utegnil peljat, poraba se je spet malo zni?ala, vendar je pa zdaj druga skrajnost: pri vsaki ?e ?isto mali obremenitvi se poraba fuuul dvigne, recimo kak je malo klanca pa tudi ?e je ?isto rahel, sko?i s 6 skoraj takoj na 10 in ve?. Ob?utek mam tudi da se motor matra, neprijetno vibrira pa ?e vedno cel avto... :ninja:

 

Aja, ?e to. Je mo?no da se to dogaja ker ni bil karter ?isto spraznjen in so notri ?e kaki ostanki od bakrenih podlo?k injektorjev? Na koliko ?asa treba te bakrene podlo?ke sploh zamenjati in s?istiti tisto cedilko v karterju?

 

Se opravi?ujem ?e preve? te?im... :blush:

Napisano

Me je zgrablo in sem za?el vrtat po mazdinem Workshop Manualu (poklicna deformacija) :danzoman: ...

Koliko se v praksi ujemajo ?tevilke koli?ine olja z manualom?

V mazdinem manualu za RF Turbo ma?ino pi?e, da je totalna kapaciteta suhega motorja 5,5 L, ?e se samo olje zamenja, gre not 4,8 L, ?e pa zamenja? kao olje in filter, pa rabi 5,0 L. Se te ?tevilke poka?ejo tudi v praksi ali je kje kaj odstopanja? :hudicek:

Napisano

Ja ponavadi kar dr?i

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Tak...po ?tudiranju literature in posvetu z nekaj znanci sem se pa le malce bolj natan?no zazrl v ma?ino (sej vem, bolj?e bi blo to ?e prej nardit :ninja: )

Prva stvar ko sem jo opazil je bla, da je manjkala ena izmed zaponk, ki dr?ita dol pokrov nad zra?nim filtrom. Pa sem za foro ?e malo bolj privzdignil pokrov in se je vse skup le ?e bolj stopnjevalo, ?e bolj je vibriralo in ?e bolj bobnelo. Na sre?o sem zaponko na?el spodaj pod filtrom, tako da sem ?e enkrat pregledal pokrov filtra in da sta obe zaponki na svojem mestu. Po nekaj 100 kilometrih se je vibriranje umirilo in tudi motor je za?el spet mirno presti...nebi si mislil da samo kje kaka mala sprememba v teh senzorjih lahko povzro?i tako razliko...

Drga? pa servis je bil samo filtrov pa olja (180k), tak da zgleda pa? niso tiste sponke dali gor oz. je dol padla.

Edino ni mi ?e ?isto jasno, ?e je suha kapaciteta oljnega tanka 5,5L oziroma ?e se zamenja 5L olja pri menjavi olja in filtra, zakaj so mi potem zamenjali samo slabe 4L...

Napisano

Tak...po ?tudiranju literature in posvetu z nekaj znanci sem se pa le malce bolj natan?no zazrl v ma?ino (sej vem, bolj?e bi blo to ?e prej nardit :ninja: )

Prva stvar ko sem jo opazil je bla, da je manjkala ena izmed zaponk, ki dr?ita dol pokrov nad zra?nim filtrom. Pa sem za foro ?e malo bolj privzdignil pokrov in se je vse skup le ?e bolj stopnjevalo, ?e bolj je vibriralo in ?e bolj bobnelo. Na sre?o sem zaponko na?el spodaj pod filtrom, tako da sem ?e enkrat pregledal pokrov filtra in da sta obe zaponki na svojem mestu. Po nekaj 100 kilometrih se je vibriranje umirilo in tudi motor je za?el spet mirno presti...nebi si mislil da samo kje kaka mala sprememba v teh senzorjih lahko povzro?i tako razliko...

Drga? pa servis je bil samo filtrov pa olja (180k), tak da zgleda pa? niso tiste sponke dali gor oz. je dol padla.

Edino ni mi ?e ?isto jasno, ?e je suha kapaciteta oljnega tanka 5,5L oziroma ?e se zamenja 5L olja pri menjavi olja in filtra, zakaj so mi potem zamenjali samo slabe 4L...

Ker so mislili da imajo golfa 4 tdija v rokah, :aaaaa:

Napisano

@matobeli: nope, prinesel celo kantico Dexelie DPF 5L original zapakirano, noter ostalo malce ?ez liter.

 

@Slivka: Avto ?erbinek... sem videl na forumu kar precej napisano tako za kot proti, vendar sem vozil avto tja pa? ker je bil avto vzorno (vsaj po digitalni servisni knjigi) redno tam servisiran in sem hotel pa? "ohranit kar ?pila", pa tudi MES me je navdu?ila.

 

Je pa res, da me je pri tem zadnjem servisu stregla ena ?enska, vendar sem pa? mislil, da je pje na dopustu. Potem sem pa ?ez teden ali dva dobil dopis od Mazde Slovenija, da me z veseljem obve??ajo, da je v Mariboru odprl vrata nov poobla??eni serviser za Mazde in sicer Avtohi?a Ferk, vodja Mazdinega servisa pri Ferku je pa - glej ga zlomka - g. Goran Lipi? (tisti, ki sem ga pogre?al pri ?erbineku :))...
 

Napisano

Ne vem zakaj taka komplikacija....ce je olje na F je ok, ce je manj dolij....

 

Edina mozna razlaga je da ti niso menjali filter olja. Tako je notri ostalo vec. A si tega tudi prinesel?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne sej ni problema, problem je bil, ker sem mislil, da je ?udno vibriranje pa vi?ja poraba blo zaradi (ne)menjave olja oziorma ?e so mogo?e samo s?rpali olje ven ali pa kaj ali pa da se je tisto sito zabasalo. Zdaj vem da je glavni razlog bil da zra?ni filter ni bil vredu gor dan in je zarad tega se ?udno obna?al.

Drga? pa prnesel sem samo olje, ostali rezervni deli so bli njihovi (?e prinesem svoje olje nekak najve? pri?param, cca. 60e).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.