Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 3, letnik 2007, 1.6 diesel, 109 ks, 145.000 km. Redno servisirana.

Ob?asno, morda vsakih 14 dni avto malo pri konstantnih obratih cuka. ?e pospe?ujem ali pri vo?nji v hrib je to cukanje bolj izrazito. Ko cukne, se to zgodi 2-3x v nekaj km, potem je spet obdobje miru. Nekateri omanjate DPF, tedensko prevozim cca. 1000 km, od tega 40% po AC. Kako vem, da se izvaja regeneracija filtra, tudi kontrolke za DPF ob zagonu ni. Ali ima ta mazda teko?ino, ki pomaga ?istiti DPF in se baje dolije na cca 60.000 km?  Ali me lahko zaradi tega Mazda pusti na cesti? Prosim za mnenja.

Hvala!

Napisano

V tej mazdi mas 1.6 hdi motor (peugeot, citroen) in se ne doliva nobene tekocine za dpf oz. fap posebej.

Preveri cev, ki gre iz filtra na turbino, ce je kje pocena (ponavadi jo natrga na objemki pri turbini) ;)

Napisano

V tej mazdi mas 1.6 hdi motor (peugeot, citroen) in se ne doliva nobene tekocine za dpf oz. fap posebej.

Preveri cev, ki gre iz filtra na turbino, ce je kje pocena (ponavadi jo natrga na objemki pri turbini) ;)

Pogledam in preverim. Hvala!

Napisano

Danes sem preveril cevi, vse so OK. Poleg tega bi, domnevam, pri po?kodovani cevi cukalo pogosteje kot pa 1 x na 14 dni. Ali lahko prosim kdo napi?e kako vem, da je DPF v fazi regeneracije. Kako se to opazi med vo?njo in kako vem kdaj je konec?

Hvala vsem!

Napisano

Ce mas potovalni racunalnik bos vedel, drugace ne (js ga nism mel) sm pa dal odstranit dpf, poraba se je znizala za 1l,pa nwki malga pridobil na moci :)

Napisano

Na displeju lahko izbiram med podatki o trenutni porabi, povpre?ni porabi, povpre?ni hitrosti in koliko km ?e imam pred sabo z gorivom v rezervoarju. Se da izbrati iz katerega od teh podatkov?

Napisano

Hvala sem opazil. Ko v prestavi spustim gas se na trenutni porabi ne izpi?e 0,0 l ampak obi?ajno 1,2 l. Me pa moti, da avto ob?asno cukne. Kar pogosto, morda vsakih 200 km. V?eraj na AC pri 130 v peti in malo nad 2000 obratov. Cukne 2-3x z razmikom 10 do 15 sekund, potem vse OK, kot da ni bilo ni?. Vedni isti vzorec. Sem preveril cevi med filtrom in turbom, vse celo. Kje bi lahko bil vzrok, na testerju ni posebnosti. Razen, da redno izpisuje, da se regeneracija DPF ni zaklju?ila. Vsak namig mi bo prav pri?el, hvala za nasvete! :notworth:

Napisano

Jah ce se ti ne zakljuci potem ves da te zajebava dpf....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kon?no re?il ob?asno cukanje! Mehanik je zamenjal senzor obratov gredi (ne vem ali motorne ali odmi?ne) in zdaj avto pelje kot je treba! :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.