Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 3, letnik 2007, 1.6 diesel, 109 ks, 145.000 km. Redno servisirana.

Ob?asno, morda vsakih 14 dni avto malo pri konstantnih obratih cuka. ?e pospe?ujem ali pri vo?nji v hrib je to cukanje bolj izrazito. Ko cukne, se to zgodi 2-3x v nekaj km, potem je spet obdobje miru. Nekateri omanjate DPF, tedensko prevozim cca. 1000 km, od tega 40% po AC. Kako vem, da se izvaja regeneracija filtra, tudi kontrolke za DPF ob zagonu ni. Ali ima ta mazda teko?ino, ki pomaga ?istiti DPF in se baje dolije na cca 60.000 km?  Ali me lahko zaradi tega Mazda pusti na cesti? Prosim za mnenja.

Hvala!

Napisano

V tej mazdi mas 1.6 hdi motor (peugeot, citroen) in se ne doliva nobene tekocine za dpf oz. fap posebej.

Preveri cev, ki gre iz filtra na turbino, ce je kje pocena (ponavadi jo natrga na objemki pri turbini) ;)

Napisano

V tej mazdi mas 1.6 hdi motor (peugeot, citroen) in se ne doliva nobene tekocine za dpf oz. fap posebej.

Preveri cev, ki gre iz filtra na turbino, ce je kje pocena (ponavadi jo natrga na objemki pri turbini) ;)

Pogledam in preverim. Hvala!

Napisano

Danes sem preveril cevi, vse so OK. Poleg tega bi, domnevam, pri po?kodovani cevi cukalo pogosteje kot pa 1 x na 14 dni. Ali lahko prosim kdo napi?e kako vem, da je DPF v fazi regeneracije. Kako se to opazi med vo?njo in kako vem kdaj je konec?

Hvala vsem!

Napisano

Ce mas potovalni racunalnik bos vedel, drugace ne (js ga nism mel) sm pa dal odstranit dpf, poraba se je znizala za 1l,pa nwki malga pridobil na moci :)

Napisano

Na displeju lahko izbiram med podatki o trenutni porabi, povpre?ni porabi, povpre?ni hitrosti in koliko km ?e imam pred sabo z gorivom v rezervoarju. Se da izbrati iz katerega od teh podatkov?

Napisano

Hvala sem opazil. Ko v prestavi spustim gas se na trenutni porabi ne izpi?e 0,0 l ampak obi?ajno 1,2 l. Me pa moti, da avto ob?asno cukne. Kar pogosto, morda vsakih 200 km. V?eraj na AC pri 130 v peti in malo nad 2000 obratov. Cukne 2-3x z razmikom 10 do 15 sekund, potem vse OK, kot da ni bilo ni?. Vedni isti vzorec. Sem preveril cevi med filtrom in turbom, vse celo. Kje bi lahko bil vzrok, na testerju ni posebnosti. Razen, da redno izpisuje, da se regeneracija DPF ni zaklju?ila. Vsak namig mi bo prav pri?el, hvala za nasvete! :notworth:

Napisano

Jah ce se ti ne zakljuci potem ves da te zajebava dpf....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kon?no re?il ob?asno cukanje! Mehanik je zamenjal senzor obratov gredi (ne vem ali motorne ali odmi?ne) in zdaj avto pelje kot je treba! :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.