Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

?ivjo vsem. Imam, kot ka?e, velik problem. Pred mesecem dni se mi je zgodilo, da sem hotel pri?gati svojo mazdo 2, pa sploh ni zaverglala, utripati pa je za?ela lu?ka od klju?a, ki utripa ponavadi, ko klju?a ni notri. Baterija je bila OK. En doma?i mehanik je priklopil tester, ve?krat, le enkrat ga je spustilo notri in naj bi se zbrisale kode od klju?ev (tudi na rezervnega ni v?galo). Da jih je vpisal in da dela. A je delalo le 1 teden, potem sem spet obstal na cesti. Smo pa ugotovili, da v?ge recimo po 1 dnevu, trikrat je, nato spet ne. Odlo?il sem se, da ga peljem v Ljubljano na A-Cosmos, Celov?ka (saj bli?je skoraj ni servisa, sem iz okolice Ilirske Bistrice), tam bodo ja popravili. Z avtom so se ukvarjali deset dni, peljali naj bi ga k elektrikarju, popravili naj bi krmilnik. Prevzel sem avto, ?el domov, se na poti ustavil na kavo in avto ni ve? v?gal. Sicer so mi dali enoletno garancijo, ampak ker sem od dale?, mi gre malo na ?ivce, da se non stop zafrkavam in izgubljam dneve z avtom, ki ga sploh ne morem uporabljati. Na? doma?i mehanik mi ga je popravil za 1 teden za 10 evrov, v Ljubljani me je stalo 465 evrov. Pa ne verjamem, da jim bo uspelo kaj popraviti, se bojim, da bodo za?eli ?e kaj menjavati in da me bo na koncu stalo skoraj toliko kot je avto vreden (letnik 2006). Nedavno sem zamenjal jermen, olje in ?e za nekaj malenkosti (nove prevleke itd.) potro?il na njega. V bistvu sem na njega v zadnjem mesecu dni potro?il cca 1000 evrov, sedaj pa je vreden prav toliko kot pred mesecem dni, kake slabe 4 tiso?ake. Ima kdo kak nasvet zame? Hvala vnaprej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma sej verjetno so oni tja peljali. Ampak sem malo premozgal in ugotovil, da je bilo kak?en teden prej menjano olje in ga je 1 - 2 cm nad merco. Kaj je mo?no, da zaradi tega vro? ne v?ge? Danes zjutraj je mrzel v?gal, sem ga pripeljal domov, 20 km, ugasnil, ne v?ge. Zdaj ?akam, da se ohladi in bom pogledal, na kakem nivoju bo olje. Bi bilo prav hecno, da sem imel tak?nega pohahoja in stro?ke le zaradi tega. So mi pa zgleda res na novo nastavili ra?unalnik, ker me sedaj senzor ve? ne opozarja, da nisem privezan. Morda so kaj spolamudili, ker mi sedaj vro? (prej nisem bil pozoren), ko dam kontakt, ne poka?e lu?ke za baterijo. Bomo videli.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kakorkoli, bo to kar precej vloženega napora za teh nekih 200€, kaj govorijo Jajo, Pajo in dedek Bedenko mi je pa usen.
    • Razlika je, ko se zavarovalnica ali policija vpikne, da imaš nelegalne gume 😉
    • Pol vam pa še Veliki vodja "salting the mind" Jajo pere možgane , da lahko zlorabljate predčasne volitve za krajo. Gologlavi je tako prepričan v to, da bi se celo lahko reklo, da se je takih taktik sam v prejšnjih volitvah posluževal. Preveč podrobno ve, ko razlaga, kako naj bi to potekalo.
    • A vse štiri? Ma to skoraj ne more biti res, ker maš še AWD in je manj stresa na pogonskih kolesih/gumah. Kolk ti je pa prej na Mazdi 5 zdržalo? Ne vem men je tole res čudno, da niso slučajno teb gume ukradli na kakem od toliko garancijskih servisov.   Da imaš na 13.000 izrabljene gume... no way. Ko sem imel prvo Mazdo 6 sem 7 let živel v enih takih napol gorskih vukojebcih (Golobinjek pri Mirni Peči) z ogromno ovinki in prvič z navornikom, ki me je skos spodbujal, da sem teral v hrib. Pa še vedno sem uspal narediti dobrih 30.000km. Edino GY Eagle F1 še tiste smrekca profil, mi je pojedlo robove prej, ker sem jih pumpal po navodilih na vratih avta. Ko sem dal na 3.0 je bilo pa OK in avto se je vozil sanjsko dobro in ni več pobiralo robov.
    • Ampak se vseeno izboljšuje situacija... čedalje več pravih kolesarskih se odpira, kar je za pohvalit.   Sam osebno pa vedno delam take ture, da je minimalno prometnic oziroma, če so, da na njih ni prometa. Bojim sa namreč napak, ki so nehotne in že parkrat se mi je zgodilo, da me je rešilo na kolesu to, da sem voznik, ker razumem promet iz obeh koncev. Me je pa vseeno tudi ena obilna teta pred leti skupaj s kolesom naložila na havbo v Slovenj Gradcu. Ja kljub vsej previdnosti, na kolesarski, se ti lahko to zgodi. Ampak, manj ko po cestah voziš, manj je možnosti. Čista statistika in verjetnost.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.