Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mazda 6 dizel 2004 2.0 100kw 

 

avto se je kar ugasal ,nihanje z obrati....resil sem pri mehaniku je takoj iz prve mi povedal kaj je narobe je resu 4x mazde pred mano...SENZOR PRETOKA GORIVA 220 + 40 ROKE 

zdaj ga imam 2 leti dela kot urca

Napisano

Aha, se pravi zadeva zdaj deluje kot se zagre? ?e ja, potem napi?i kateri mehanik, da ga mogo?e ?e kdo obi??e, ?e je maher. :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

z drugimi besedami ?e en primer imv ventila...............ena izmed mnogih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mehanik se nahaja v (ankaranu) v blizini KP , tako je ja IMV ventil :prstgor:  :prstgor:  


mehanik se nahaja v (ankaranu) v blizini KP , tako je ja IMV ventil :prstgor:  :prstgor:  

ja in se to, da bi avto sprejel ta del mora bit v delovni temperaturi,tocno kolk ne wem

Napisano

E.Kenda kenda lp zanima me kje je ta mojster -mehanik v Ankaranu..pred letom sem iskal dobrega mehanika za mojo Mazdurino.nisem najdu...dobrega mojstra.sem tam blizu doma...he he.za moje pojme sta najbolj?a mojstra za Mazde Bo?tjan -Ajvar in Dr.Pelko.lp ale?

Napisano

Tole sranje sem imel glih pred dvema mesecema. Bil je IMV ventil. Ko sem pokljukal spisek znanih napak se je pojavila ?e ta. Upam da je zdaj konec:

spisek: podlo?ke, intercooler, hidravli?na cevka za sklopko, rolo prtlja?nika, optika (v dveh sezonah je pobralo gume)... Verjetno ?e kaj pa se ne spomnim.

 

m6, 100kW diesel, l. 2004

Napisano

E.Kenda kenda lp zanima me kje je ta mojster -mehanik v Ankaranu..pred letom sem iskal dobrega mehanika za mojo Mazdurino.nisem najdu...dobrega mojstra.sem tam blizu doma...he he.za moje pojme sta najbolj?a mojstra za Mazde Bo?tjan -Ajvar in Dr.Pelko.lp ale?

pred "katarino" cca 50 m zavijes desno (ce gres od kp proti ankaranu) je 1 znak STOP rumena hisa,......GROZDAN(grozda)

 

 

meni je resil tezavo zdaj pa ni nujno da je tip expert

Tole sranje sem imel glih pred dvema mesecema. Bil je IMV ventil. Ko sem pokljukal spisek znanih napak se je pojavila ?e ta. Upam da je zdaj konec:

spisek: podlo?ke, intercooler, hidravli?na cevka za sklopko, rolo prtlja?nika, optika (v dveh sezonah je pobralo gume)... Verjetno ?e kaj pa se ne spomnim.

 

m6, 100kW diesel, l. 2004

dobro sem sel skozi,ker baje nekateri so dali par sto eu.

Napisano

E.kenda.hvala za odgovor...mislim da ga poznam..lp ale?

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
    • https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/   (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)  
    • Ta, ki je to spisal, je tudi en "kojon" - Identificaion. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.