Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mazda 6 dizel 2004 2.0 100kw 

 

avto se je kar ugasal ,nihanje z obrati....resil sem pri mehaniku je takoj iz prve mi povedal kaj je narobe je resu 4x mazde pred mano...SENZOR PRETOKA GORIVA 220 + 40 ROKE 

zdaj ga imam 2 leti dela kot urca

Napisano

Aha, se pravi zadeva zdaj deluje kot se zagre? ?e ja, potem napi?i kateri mehanik, da ga mogo?e ?e kdo obi??e, ?e je maher. :punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

z drugimi besedami ?e en primer imv ventila...............ena izmed mnogih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mehanik se nahaja v (ankaranu) v blizini KP , tako je ja IMV ventil :prstgor:  :prstgor:  


mehanik se nahaja v (ankaranu) v blizini KP , tako je ja IMV ventil :prstgor:  :prstgor:  

ja in se to, da bi avto sprejel ta del mora bit v delovni temperaturi,tocno kolk ne wem

Napisano

E.Kenda kenda lp zanima me kje je ta mojster -mehanik v Ankaranu..pred letom sem iskal dobrega mehanika za mojo Mazdurino.nisem najdu...dobrega mojstra.sem tam blizu doma...he he.za moje pojme sta najbolj?a mojstra za Mazde Bo?tjan -Ajvar in Dr.Pelko.lp ale?

Napisano

Tole sranje sem imel glih pred dvema mesecema. Bil je IMV ventil. Ko sem pokljukal spisek znanih napak se je pojavila ?e ta. Upam da je zdaj konec:

spisek: podlo?ke, intercooler, hidravli?na cevka za sklopko, rolo prtlja?nika, optika (v dveh sezonah je pobralo gume)... Verjetno ?e kaj pa se ne spomnim.

 

m6, 100kW diesel, l. 2004

Napisano

E.Kenda kenda lp zanima me kje je ta mojster -mehanik v Ankaranu..pred letom sem iskal dobrega mehanika za mojo Mazdurino.nisem najdu...dobrega mojstra.sem tam blizu doma...he he.za moje pojme sta najbolj?a mojstra za Mazde Bo?tjan -Ajvar in Dr.Pelko.lp ale?

pred "katarino" cca 50 m zavijes desno (ce gres od kp proti ankaranu) je 1 znak STOP rumena hisa,......GROZDAN(grozda)

 

 

meni je resil tezavo zdaj pa ni nujno da je tip expert

Tole sranje sem imel glih pred dvema mesecema. Bil je IMV ventil. Ko sem pokljukal spisek znanih napak se je pojavila ?e ta. Upam da je zdaj konec:

spisek: podlo?ke, intercooler, hidravli?na cevka za sklopko, rolo prtlja?nika, optika (v dveh sezonah je pobralo gume)... Verjetno ?e kaj pa se ne spomnim.

 

m6, 100kW diesel, l. 2004

dobro sem sel skozi,ker baje nekateri so dali par sto eu.

Napisano

E.kenda.hvala za odgovor...mislim da ga poznam..lp ale?

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.