Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pri M6 136KM CD mi zadnje dni, ko mo?neje zaviram pri ustavljanju, po?i nekje spredaj. Se mi zdi, da ko se avto nagne zaradi zaviranja, da po?i 2X. In sicer, ko se avto nagne in ko se dvigne nazaj. Med med vo?njo, ko zaviram, tega nisem opazil ampak samo pri ustavljanju. Mi pa na AC zadnje ?ase vle?e avto v desno. To mi je jasno, da bo potrebno nastavit optiko. Je mogo?e to kaj povezano? Je imel ?e kdo podobno te?avo?

Napisano

nosilec motorja, amortizer oz kaj na neki roki itd, ?e je nosilec bi moralo motor orng tresti ?e na mestu z ro?no sku?a? speljati. dolinat na dolgem mostu pa dela zastonj test amortizerjev.

 

ker v bistvu ko se nagne - se ne nagne ampak spusti na amortizerje / fedre. En brezpla?en test je tudi cesta Medvode - Kranj na Jeprci....tam bi moral malo pokati oz ti avto metati iz ravne smeri ?e je amortizer  :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Spodnji nosilec je bil ?e menjan 2 leti nazaj in takrat se je ma?ina stresla pri v?iganju in uga?anju. Bolj verjetne so te stvari, ki jih je navedel Jures. ?eprav, ko z roko zaguncam sprednji konec, se lepo takoj zaustavi. Pri kon?nikih in stabilizatorjih pa ponavadi poka ?ez kak?ne luknje, kocke,...Kaj je pa fora kroglic in le?ajev pri amortizerjih? Upam, da sem se prav izrazil.

Napisano

Guncanje je feder absorbiranje pa amortizer

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kaj pa zglob na polosovini? Ti sicer ponavadi pokajo, ko ima? kolesa obrnjena in se spelje?, potem pa bolj ko so obrnjena, bolj glasno poka. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj pa zglob na polosovini? Ti sicer ponavadi pokajo, ko ima? kolesa obrnjena in se spelje?, potem pa bolj ko so obrnjena, bolj glasno poka. 

 

Poka, ko se ustavljam in zaviram naravnost. Danes, ko je de?, ne poka ni? :ne vem:

Napisano

meni tudi poka ko bremzam in razlog je premajhne ploscice, zacel pa mi je pokat kmalu po temu ko mi je pelko menjal diske in ploscice. tako da zdej caka pelkota reklamacije ampak prej si morm cas najdit.. 

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.