Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Moja mazda 323F, 1.6 16V, letnik 2002, prevo?enih 112000 km, ima spet probleme. Ko ho?em speljati (mrzel ali topel) ne potegne. Najprej kakor da gas nebi prijel, nato pa komaj potegne. S pri?gano klimo je ?e slab?e.

 

Tester ne poka?e napak. Obrati ne nihajo. Avto se v prostem teku ne zaganja. V?ge v prvo. Cev za dovod zraka je cela, loputa in motor?ek prostega teka ??i??ena.

 

Res pa je da imam za drugo lambda sondo vgrajeno pu?o. Je izvzeta iz direktnega toka izpuha, ker mi je javljalo napako. Po vgradnju pu?e je vse delalo OK (cca 1 leto). Tudi problemov s speljevanjem NI bilo.

 

Bolj ko je avto topel bolj nagaja.

 

Ali ima kdo kak predlog?

 

LP MARKO iz Celja

Napisano

Filter goriva menjan? Lahko bi bil tudi premajhen tlak goriva.

Zobati jermen in pripadajo?a ?ara menjana? Mogo?e je tudi jermen presko?il za zob in ni v fazi.

Senzor na odmi?ni bi tud znal nagajat.

Napisano

Filter goriva menjan? Lahko bi bil tudi premajhen tlak goriva.

Zobati jermen in pripadajo?a ?ara menjana? Mogo?e je tudi jermen presko?il za zob in ni v fazi.

Senzor na odmi?ni bi tud znal nagajat.

na ZS sem ti poslal link servisnega priro?nika.

 

na spodnji jermenici tudi lahko pogledas kako zgleda senzor in pa zob?ki, mogo?e se ti je kak?en kovinski delec med senzor in jermenico.

Napisano

na ZS sem ti poslal link servisnega priro?nika.

 

na spodnji jermenici tudi lahko pogledas kako zgleda senzor in pa zob?ki, mogo?e se ti je kak?en kovinski delec med senzor in jermenico.

Hvala za nasvete. Bom jutri (po slu?bi) avto dvignil in sistemati?no pregledal vse stvari.

 

Na filter za gorivo pa ?e pomislil nisem. Je na avtu ?e prvi (12 let in 112000 km).

 

Sporo?im rezultate.

 

LP M

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

A si kaj pogruntal?

NE. :(  Glede na priro?nik je najverjetneje potrebno zamenjati gfilter za gorivo.

 

Mam pa tud mal finan?nih te?av. ?akam na pla?o, da grem kupit bencin filter. Po priro?niku sode? nimam zunanjega filtra, ampak samo tistega v ?rpalki. Tega pa "baje" dobim samo na poobla??enem servisu, tam je pa po moje kr zabeljen.

 

Dobro da imamo ?e ?eninga Polota (18 let stara mrcina dela u nulo).

 

LP Marko

Napisano

Zdravo.

 

Moja mazda 323F, 1.6 16V, letnik 2002, prevo?enih 112000 km, ima spet probleme. Ko ho?em speljati (mrzel ali topel) ne potegne. Najprej kakor da gas nebi prijel, nato pa komaj potegne. S pri?gano klimo je ?e slab?e.

 

Tester ne poka?e napak. Obrati ne nihajo. Avto se v prostem teku ne zaganja. V?ge v prvo. Cev za dovod zraka je cela, loputa in motor?ek prostega teka ??i??ena.

 

Res pa je da imam za drugo lambda sondo vgrajeno pu?o. Je izvzeta iz direktnega toka izpuha, ker mi je javljalo napako. Po vgradnju pu?e je vse delalo OK (cca 1 leto). Tudi problemov s speljevanjem NI bilo.

 

Bolj ko je avto topel bolj nagaja.

 

Ali ima kdo kak predlog?

 

LP MARKO iz Celja

a ma to katalizator?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

preden podre? bencinski tank pa filter ven skoplje?, probaj ?e kaj drugega, da preveri? ali je to to. poisci kaksnega mehanika ki ima opremo za merjenje pritiska.

?ele ?e bo pritisk premajhen, se spravi menjat pumpo. ne kupuj filtra na original servisu ker so idijoti. probali ti bodo prodat ?tumf za na ohi?je ?rpalke, ki pa ni tak problem (pobira ve?je ko??ke). to je nizkotla?en del filtrirnega sistema.

?e je premajhen pritisk na liniji z gorivom je (vsaj dokler pumpa ?e dela) problem z visokotla?nim filtrom goriva, za katerega pa idijoti na na?ih "original" servisih ne vejo (kao).

 

zgleda pa takole: http://www.ebay.de/itm/Mazda-323-BJ-Premacy-CP-Benzinmotoren-Original-Kraftstofffilter-neu-OVP-/251280454093?pt=DE_Autoteile&fits=Year%3A1999|Make%3AMazda|Model%3A323+F+VI|Platform%3ABJ|Type%3A1.5+16V&hash=item3a817b71cd

 

na na?ih "original" servisih zadeva stane 200+ in temu pravijo ohi?je ?rpalke.

 

tako, da i??i kak?no cenej?o varijanto.


filter se pa zamenja takole:

 

Napisano

Zdravo.

 

Od danes imam nov problem. Ko je zjutraj mrzel avto (zunanja temperatura ni pomembna - danes je bil v gara?i) se mi pri?ge lu?a za motor (una rumena). Tester pravi : P0328-Knock Sensor Circuit High Input. Po priro?niku je to "nek" senzor v notranjosti motorja.

A mogo?e ve kdo kaj sploh je to in kak zgleda, kaj dela?  :(:angry2:

 

Bi lahko melo vezo da imam ?e bolj slabe sve?ke (notri so navadne sve?ke (NGK ZFR5F) cca 40.000 km)

LP M

Napisano

Sem menjal sve?ke in s?istil konektor za knock senzor. vse kable sem ??istil in po?prical s kontakt sprejem. Ko sem avto u?gal je lu?ka ugasnila. Tester ne zazna napak.

 

Bom videl kako bo jutri zjutraj (hladen bolj nagaja).

 

Sporo?im jutri ko priidem v slu?bo.

 

Hvala za pomo?

Napisano

Dobro jutro.

 

No za dobro jutro me je ponovno pozdravila lu?ka v armaturi. Nisem sicer imel ?asa priklopit na tester (slu?ba pa to...), bom pa ko pridem domov. Ugotovitve sporo?im, pol pa spet prosim za ideje.

 

LP Marko

Napisano

No ko sem pri?el domov, je tester pokazal spet P0328 - Knock Sensor Circuit High Input.

 

No ?e v slu?bi sem mal gledal posnetke na youtubu in na?el tega (

), ki je sicer za Subaru a saj so stvari podobne.

 

Ko sem mojga premeril (volta?a pa to) bi rekel da rabim novga - drugega. Ko ga dobim in zamenjam sporo?im rezultat.

 

LP Marko

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

KON?NO !!   Iz kitajske sem preko E-baya naro?il nov knock senzor. Potoval je od 17.11.2014 do 5.12.2014 .

V petek sem ga dobil in v soboto zmontiral. Zadeva je bila OK, do danes zjutraj.

 

Danes, pa ko sem se peljal v slu?bo in je bil avto ?e ogret pa se spet pri?ge lu?ka. Zakaj ne vem. Ko pridem domov bom priklopu na tester in .....

 

Upam, da ne bo ista napaka, ker pol pa ne vem kaj bi.

Napisano

Zdravo.

 

Popoldne sem priklopu mazdo na tester in napaka: P0172 - System too rich.

 

Kaj pa zdaj? A bi bla lambda fu? in katera (avto ima dve) ?

 

Prosim za pomo?. Hvala in lep pozdrav, Marko 

Napisano

Zdravo.

 

Popoldne sem priklopu mazdo na tester in napaka: P0172 - System too rich.

 

Kaj pa zdaj? A bi bla lambda fu? in katera (avto ima dve) ?

 

Prosim za pomo?. Hvala in lep pozdrav, Marko 

 

Neki je narobe z MAF senzorjem...

Napisano

Kok pa naj preverim MAF sensor. ??istu sem ga ?e, ?i?ke ma cele,...

 

Kak predlog?

 

LP M

Ko avto lavfa izklop konektor z mafa pa porocaj, ce avto lavfa boljse al slabse ;)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

tester ti verjetno pokaze kateri O2 senzor je?

daj preveri s testerjem kako ti dela MAF senzor ali pa ?e ima? napokano rebrasto cev med ?katlo od filta in loputo. tud to bi lahko vn vrglo to kodo.

 

 

Zdravo.

 

Popoldne sem priklopu mazdo na tester in napaka: P0172 - System too rich.

 

Kaj pa zdaj? A bi bla lambda fu? in katera (avto ima dve) ?

 

Prosim za pomo?. Hvala in lep pozdrav, Marko 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Dragi foruma?i.

 

Predenj sem ugotovil kaj to?no mi nagaja sem danes (28.01.2015) svojo 323f 1.6 16V, l. 2002  prodal. Natan?neje dal v ra?un.

 

Vsem, ki ste mi v preteklih 4 letih pomagali z nasveti in idejami se NAJLEP?E ZAHVALJUJEM.

 

Vsem vam ?elim veliko prijetnih in varnih kilometrov z mazdami.

 

Lep pozdrav, Marko

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.