Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam problem pri svoji Mazdi. Gre za pospe?evanje v visoki prestavi 4+. Ko pospe?ujem za?utim da nekako zaspi za trenutke v obmo?ju 3000obr/min. Nekako, bi, ne bi ?e pospe?evala. Druga?e ima avtomobil 230kkm in odstranjen DPF. Probal sem z blindiranjem EGR ventila ampak ni spremembe. Kak?no mnenje ali mogo?e re?itev bi bila dobrodo?la.

Napisano

offtopic: koliko si pridobil, ko si dal ven DPF? ne v ?tevilkah ampak koliko se res pozna?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Imam problem pri svoji Mazdi. Gre za pospe?evanje v visoki prestavi 4+. Ko pospe?ujem za?utim da nekako zaspi za trenutke v obmo?ju 3000obr/min. Nekako, bi, ne bi ?e pospe?evala. Druga?e ima avtomobil 230kkm in odstranjen DPF. Probal sem z blindiranjem EGR ventila ampak ni spremembe. Kak?no mnenje ali mogo?e re?itev bi bila dobrodo?la.

preglej cevi tudi vakumske okoli turbine, kdo je pa SW odstranjeval DPF?

offtopic: koliko si pridobil, ko si dal ven DPF? ne v ?tevilkah ampak koliko se res pozna?

jaz ti za 5ko re?em da se pozna:

 

+ ok tista poraba do 1L ampak res v mirni vo?nji

+ ker je nezadu?en se pozna na mo?i in sicer vle?e zmerneje

+ mir v bajti in glavi (to je ?e mene vpra?a? bolj pomembno kot poraba)

 

- kr kadi ko da? gas :)

- ror auspuha je malo glasnej?i (in zvok je 'tanj?i oz plehnat')

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

preglej cevi tudi vakumske okoli turbine, kdo je pa SW odstranjeval DPF?

jaz ti za 5ko re?em da se pozna:

 

+ ok tista poraba do 1L ampak res v mirni vo?nji

+ ker je nezadu?en se pozna na mo?i in sicer vle?e zmerneje

+ mir v bajti in glavi (to je ?e mene vpra?a? bolj pomembno kot poraba)

 

- kr kadi ko da? gas :)

- ror auspuha je malo glasnej?i (in zvok je 'tanj?i oz plehnat')

DPF in SW so odstranili v Ribnici. Kar se ti?e pospe?evanja ni kaj preve? razlike, mogo?e je bolj zvezno. Verjetno moram odpravit ?e trenutno te?avo, ki se pojavlja in se je pojavljala ?e pred odstranitvijo DPF. Druga?e je pa 1l ni?ja poraba po ra?unalniku pri nespremenjenem re?imu vo?nje in spusti lep oblak dima, ko pritisne? na plin. La?je se spi ko je DPF odstranjen. ?e zaradi samega olja in nivoja le tega.

Napisano

DPF in SW so odstranili v Ribnici. Kar se ti?e pospe?evanja ni kaj preve? razlike, mogo?e je bolj zvezno. Verjetno moram odpravit ?e trenutno te?avo, ki se pojavlja in se je pojavljala ?e pred odstranitvijo DPF. Druga?e je pa 1l ni?ja poraba po ra?unalniku pri nespremenjenem re?imu vo?nje in spusti lep oblak dima, ko pritisne? na plin. La?je se spi ko je DPF odstranjen. ?e zaradi samega olja in nivoja le tega.

 

Verjamem, da se la?je spi. Imej pa malce v mislih, da mogo?e ne bo prav dolgo tako...Ciljam na tehni?ni pregled in kontrolo prisotnosti filtra, itd..

Napisano

Verjamem, da se la?je spi. Imej pa malce v mislih, da mogo?e ne bo prav dolgo tako...Ciljam na tehni?ni pregled in kontrolo prisotnosti filtra, itd..

Ah jaz se ne sekiram zaradi tega...Dokler se vozijo po svetu smrduhi VAG grupe se ne bo ni? spremenilo.  Druga?e je pa dizel s temi filtri in s samim razvojem ena navadna brca v prazno. Na koncu bomo vsi lepo peljali turbo bencinarje.

 

mogoce strajka senzor pretoka zraka.

 

Za senzor bom preveril. Ali je kak?en enostaven troubleshooting v tem primeru?

Napisano

Ah jaz se ne sekiram zaradi tega...Dokler se vozijo po svetu smrduhi VAG grupe se ne bo ni? spremenilo.  Druga?e je pa dizel s temi filtri in s samim razvojem ena navadna brca v prazno. Na koncu bomo vsi lepo peljali turbo bencinarje.

 

 

Za senzor bom preveril. Ali je kak?en enostaven troubleshooting v tem primeru?

Nisem mislil, kaj vse kadi in smrdi po cestah. Itak je veliko vozil kandidatov za to...?e gremo na tak na?in. Te?ava je, ker smo kupili avte, ki imajo serijsko nek del, ki ga kasneje lahko sami odstranimo. In mislim, da ne bo ve? dolgo, ko bodo za?eli to pregledovati. 

 

Konec koncev ni nek kun?t ugotoviti, za dolo?en tip avtomobila in letnik, ali ima serijsko vgrajen filter ali ne. In tudi ni te?ko pregledati ali je filter notri ali ne. Ali je ohi?je kakorkoli predelano, ?vasano , ali ne. In na koncu, al so saje v izpuhu al ne...

 

Mislim, da to sploh ni tako nemogo?e...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.