Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Se pravi je cena kar povpre?na, no vidim da ni potem nekih velikih problem glede letnika ki so od 2008-2010 saj so meni osebno lep?i z to masko. 

Letno naredim kar veliko kilometrov, celo tam do 30 000 - 40 000km zato rabim zanesljiv avto, to je bil edini razlog da sem se spogledoval z motorjem 2.2 ki ima verigo, samo mislim da ni nikakr?nih problemov tudi ?e je notri ?e star izku?en motor 2.0 z jermenom.

 

Mogo?e pribli?no ve? koliko stane menjava DPF-ja?

 

Pri 2.2 se lahko zgodi, da se veriga raztegne in jo je potrebno menjati. V primeru, da je avtomobil bil prej redno vzdr?evan, po mo?nosti na poobla??encu, potem baje ni te?av s tem, da Mazda pristavi kaj pri menjavi. Cene menjave na poobla??encu so zlatarske (?e me spomin ne vara, okoli 1200??), mojster Simon pa to uredi za okoli 600?. Ne vem pa, kako se to kaj pogosto dogaja in kaj lahko bistveno vpliva na raztegovanje verige.

 

Ko sem jaz nabavljal 6-ico, sem tudi kolebal med 2.0 in 2.2 ma?ino. No, ko sem v razmaku ene ure zapeljal eno in drugo, je bilo kolebanja konec. Mojemu na?inu vo?nje dosti bolj ustreza 2.2. Delam pa okoli 40.000+ km/letno. Poleg tega pa naj bi tudi DPF filter na 2.2 bil druga?en (bolj?i), kot na 2.0.

Napisano

Se pravi je cena kar povpre?na, no vidim da ni potem nekih velikih problem glede letnika ki so od 2008-2010 saj so meni osebno lep?i z to masko. 

Letno naredim kar veliko kilometrov, celo tam do 30 000 - 40 000km zato rabim zanesljiv avto, to je bil edini razlog da sem se spogledoval z motorjem 2.2 ki ima verigo, samo mislim da ni nikakr?nih problemov tudi ?e je notri ?e star izku?en motor 2.0 z jermenom.

 

Mogo?e pribli?no ve? koliko stane menjava DPF-ja?

 

 

Ko zacne zafrkavati DPF je po izkusnjah, ki sem jih sicer prebral tukaj na forumu (in tudi s strani lastnika moje bivse sestice) ... bolje zadevo odstranit, ker pride menjava kar precej evrov... pa se ni receno, da je potem problem resen ker se lahko cez cas spet pojavi... veliko je odvisno od tega, kaksne relacije se dela ... Zal pa to ne naredijo na pooblascenem servisu ampak se bo potrebno obrnit kam drugam (na forumu je ze precej napisanega na to temo) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.