Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

Sem pri premonta?i gum opazil, da mi je zadnja leva pobrana po zunanjem robu. Precej. Skoraj da se taka stopnica naredi in razlika je vsaj 2mm med levo in desno polovico. Prav taka po?evnina je. ?e bi dal ravnilo na gumo bi se to ?e bolj videlo. Ostale so vse ok. Avto gre naravnost. Ni? ne trese ali podobno. Bo potrebna optika? Zdaj so letne ?e gori pa mi je glupo to delati na stare gume(cca 4mm). Predlogi, namigi? Slike pa dam ob priliki. lp

Napisano

Zdravo.

Sem pri premonta?i gum opazil, da mi je zadnja leva pobrana po zunanjem robu. Precej. Skoraj da se taka stopnica naredi in razlika je vsaj 2mm med levo in desno polovico. Prav taka po?evnina je. ?e bi dal ravnilo na gumo bi se to ?e bolj videlo. Ostale so vse ok. Avto gre naravnost. Ni? ne trese ali podobno. Bo potrebna optika? Zdaj so letne ?e gori pa mi je glupo to delati na stare gume(cca 4mm). Predlogi, namigi? Slike pa dam ob priliki. lp

Ej..Strela baje bo treba pregledati zadnjo premo in narediti optiko...???lp

Napisano

Ma, ?ez dva tedna imam servis pa naj pogleda premo, optiko pa bom na nove gume delal. Pa se da samo zadaj? Namre?, tukaj v MB so sami stru?koti glede optike in ponavadi potem ima? volan v tri pm. obrnjen in podobno... lp

Napisano

Mogo?e se k Vulcu odpravim k ima ta neki supersistem: http://www.zaverski.com/stran/89-avtooptika-in-nastavitev-podvozja

Ja probaj tle narediti optiko:-)ali pa probaj na AMZS.saj pri nas v kp imajo dobro optiko novo:-)lp

Napisano (urejeno)

Najla?je bi bilo, ?e bi se videlo v ?ivo. Ali pa vsaj fotografijo...

 

In ni nobena optika, pa? pa se z opti?no napravo preveri GEOMETRIJO PODVOZJA.

 

Kar pa se pnevmatike ti?e, je lahko marsikaj. Glede na opis bi namignil na geometrijo podvozja in sicer na preve? pozitiven naklon kolesa, kar pomeni, da se ti kolo "vozi" samo po zunanjem robu. So bili mogo?e kdaj kak?ni incidenti, da si z zadnjo levo gumo bo?no priletel v robnik ali kaj podobnega? Mogo?e so pa popustili kak?ni (gumi) zglobi... Kakorkoli, dobro pregledat, preden se loti? popravljat geometrijo podvozja. Mogo?e celo na tehni?nega peljat, da pregledajo, ?e je mogo?e kaj zra?nosti kje v zadnji premi...

post-5658-0-74460800-1427021772.jpg

Popravljeno od Slivka
Napisano

Svilka, tnx.

Nesre?, no vsaj takih pomembnej?ih ni bilo. Mogo?e je ?ena bila kje malo nerodna. Bo mehanik pregledal pol pa naprej. A te gumice zglobov so tako da se jih da same menjati ali pa cel zglob?

lp

Napisano

Ja probaj tle narediti optiko:-)ali pa probaj na AMZS.saj pri nas v kp imajo dobro optiko novo:-)lp

Axle je ?e bolj?i se mi zdi. Ampak samo glede optike

Za druge stvari pa so zlatarji, pa ?e na ALU plati??a ti dajo ute?i za jeklena plati??a :S Me ne vidijo ve? delati premonta?e gum tam.

Napisano

Axle je ?e bolj?i se mi zdi. Ampak samo glede optike

Za druge stvari pa so zlatarji, pa ?e na ALU plati??a ti dajo ute?i za jeklena plati??a :S Me ne vidijo ve? delati premonta?e gum tam.

Ja to si dobro napisal ?res je zato jaz grem na AMZS-kp.LP???

Napisano

Pa ?e nekaj, delati mora? optiko oz test s ta fov? gumo (celo feltno ?e jih menja?), da bo? res videl vzrok.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Naredil optiko. Podvozje v nulo. Samo zadnjo desno mi je malo korigiral. In poglej ga zlomka po tem posegu ko sem na AC in spustim volan ide avto v desno in tudi volan za dva milimetra nagne desno. Prej nikoli ni bilo takih fint. Pa ne glede na stanje gum. Avto je ?el naravnost ko sem ga spustil! Pa to ne more? verjeti, ej. V tej dr?avi komu kaj zaupati. Katastrofa...

Napisano

to?n to je men delal pe?o... vsekal sm v lukno zadaj... pa mi volan vr?e postran... avto ?el vseen naravnost pa vse sam mal je gumo lizal... grem na optiko in 2 stopinje je bla zadnja prema zvita... popravil sprednje da je malo kompenziral in pol je avto vleklo postran... je pa res da ma mazda vpetje vsakega kolesa posebej pe?o je mel pa premo zadaj... premo mi je zvilo in bi lahko celo menjal sam je ?el prej avto ko men denar za premo...

If in doubt, flat out... 

Napisano

to?n to je men delal pe?o... vsekal sm v lukno zadaj... pa mi volan vr?e postran... avto ?el vseen naravnost pa vse sam mal je gumo lizal... grem na optiko in 2 stopinje je bla zadnja prema zvita... popravil sprednje da je malo kompenziral in pol je avto vleklo postran... je pa res da ma mazda vpetje vsakega kolesa posebej pe?o je mel pa premo zadaj... premo mi je zvilo in bi lahko celo menjal sam je ?el prej avto ko men denar za premo...

Ma ni? nimam zvito. Ko je pregledal je rekel da je vse ok. Naprava takoj kazala vse ok. Neki je pol ?ravfal in eto ti rezultat.

Napisano

pejt na AMZS... tam delam od tistega pregleda... vedno v nulo... 48e sicer ampak vem da bo avto pri 200 ?el ravno in volan ravno... vedno enako...

If in doubt, flat out... 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.