Skoči na vsebino

Nov s ?estico


phoinix

Priporočeno sporočilo

?ivjo,

 

Nov ?lan s prvo Mazdo. Po?asi se u?im vse funkcije ?estice 2014, CD150, karavan. Mimo je prvih 200km, pa so ?e vedno neraziskane zadeve :)

 

Bila je testna, letne pnevmatike, za zimo planiram jeklene feltne R16, da bo ceneje in performan?no bolj?e. Senzorji tlaka mi bodo povzro?ali te?ave, ne? Se jih navadno dokupi ali onemogo?i funkcijo na servisu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

 

Nov ?lan s prvo Mazdo. Po?asi se u?im vse funkcije ?estice 2014, CD150, karavan. Mimo je prvih 200km, pa so ?e vedno neraziskane zadeve :)

 

Bila je testna, letne pnevmatike, za zimo planiram jeklene feltne R16, da bo ceneje in performan?no bolj?e. Senzorji tlaka mi bodo povzro?ali te?ave, ne? Se jih navadno dokupi ali onemogo?i funkcijo na servisu?

 

 

Zadnja generacija sestice nima TPMS senzorjev v ventilckih... ampak meri preko ostalih senzorjev ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za pojasnilo. Super, ena skrb manj. ?e prav razumem meri "tlak" preko odstopanja v vrtljajih med posameznimi kolesi - kotalni obseg gume?

 

Performanse v smislu manj?e povr?ine (za sneg). Verjetno zanemarljiva razlika, v ceni pa ogromna.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja obrate gleda. Za gume - roko na srce kolikokrat se vozimo res po snegu, pravem malo globjem snegu?

Se jaz ko sem na stranski poljski cesti doma to skorajda ne dozivim

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja obrate gleda. Za gume - roko na srce kolikokrat se vozimo res po snegu, pravem malo globjem snegu?

Se jaz ko sem na stranski poljski cesti doma to skorajda ne dozivim

To je res, razen ko se vozimo po neplu?eni cesti. Redko ampak na to nimamo vpliva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nespluzena cesta ni isto kot 'rezati' v sneg, na plundri bi znalo biti da je se bolje imeti valarje z vecjo podlago na cesti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V prtlja?niku imam komplet za flikanje. Ga je mo? zamenjati za rezervno gumo? Nimam ?elje po eksperimentih na cesti.

Nazadnje sem z malo luknjico v gumi v roku 30 sekund (do zaustavitve) pla?? prerezal po celem robu gume. Flikanje v dinami?nih primerih je brezpredmetno.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V prtlja?niku imam komplet za flikanje. Ga je mo? zamenjati za rezervno gumo? Nimam ?elje po eksperimentih na cesti.

Nazadnje sem z malo luknjico v gumi v roku 30 sekund (do zaustavitve) pla?? prerezal po celem robu gume. Flikanje v dinami?nih primerih je brezpredmetno.

Zamenjati ne mores... Lahko pa enostavno kupis rezervno kolo in ostalo, kar mogoce manjka (dvigalka, kljuc,...)

 

Je pa tako, da je veliko odvisno od tega, kje se vozis... Ce se po kaksnih vukojebinah, potem je fajn, ce imas rezervno gumo... Ce pamse vozis pretezno v civilizaciji, pa je dovolj taksen komplet... Ce ne mores s tem popravit, pac poklices asistenco,,,... Jaz se ne spomnim, kdaj sem nazadnje potreboval rezervno gumo... Je bilo pomoje se v casu skupne drzave in nalepk z oznako YU na avtih ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rabljena guma? Kam jo bom pa dal? V podnu ravno ni placa, v prtlja?niku je pa tudi ne bom vozil zavoljo enega dogodka na 5 let.

 

Rezerve vidim da obstajajo. Malo bo treba ?e raziskat.

Ho?e? re?i da nova 6ka nima prostora za rezervno gumo (vdolbino) pod podnjem prtlja?nika, tam kjer ima? sistem za flikanje? 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sem gledal; takole na hitro mi zelo plitko deluje. Fantje s foruma sigurno vedo?

rezervna guma je zelo ozka (una just in case), ne spomnim se kako je bilo ko sva z bossom testirala novo 6ko

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ho?e? re?i da nova 6ka nima prostora za rezervno gumo (vdolbino) pod podnjem prtlja?nika, tam kjer ima? sistem za flikanje? 

 

Prostor je... le zamenjati moras tudi tisti vlozek iz stiropora oz. neke umetne mase v prtljazniku pod dnom... kjer so predalcki... 

 

IMG_4655-20150323-073801.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dobro vedeti, hvala. ?e i??em komplet...

 

 

Moras pa vedeti, da ne pase kar vsaka, ker imas sestica kar velike diske... Najmanjsa dimenzija navadne fletne, ki pase gor je 16"... pri rezervni je verjetno podobno :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali tista rezervna z rumeno feltno ki je ozja in pase. To imajo vsekakor za narociti na servisu (opcija) + sigurno jim kje kaka lezi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za info. ?e ena novost zame, matice namesto vijakov? :)

To imajo pa vsi JAP in verjetno tudi korejski avti. Za razliko od nem?kih oz. Evropskih. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ho?e? re?i da nova 6ka nima prostora za rezervno gumo (vdolbino) pod podnjem prtlja?nika, tam kjer ima? sistem za flikanje? 

 

Kolikor je bilo meni re?eno obstoja, vendar se za Slovenijo (Evropo?) izdeluje izvedba s plitko vdolbino v prtlja?niku, kjer prostora za (zasilno) rezervo ni. Teoreti?no bi se dalo naro?iti, ?akalna doba bi bila 6+ mesecev in cela vrsta komplikacij - zato tega ne po?nejo.

 

Za take primere obstaja Mazda asistenca  :dudek:

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.