Skoči na vsebino

MX-5 - i??em slovenski priro?nik za uporabo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

hej, Ker nevem,kam bi postavila vprasanje glede tega,sem se potrudila,da se vpi?em kar sem, direkt ,kjer menim, da se bo kaj na?lo ustrezno

neu?akano" i??em slo prevod Mazde mx5 ( knjigco "navodila za uporabo" ) ,pozna?,poznate kak?en link..,kjer bi se to zadevo" dalo dol zvle?t

...en namig in upam ,da bomo ?e sodelovali v radodarnih avto informacijah :party0035:

Napisano

Dobro bi blo vedt za kater letnik mx5 gre :) Po avatarju sklepam, da i??e? za NB serijo (99-05) Js mam sicer navodila za ta letnik, ampak morm prevert v katerem jeziku, ker je avto uvo?en iz Italije pa vpra?anje, ?e ni tud tam notr sama makaronijada.

 

?e ne drugje, bi mogo?e blo za dobit na kakem uradnem servisu, najbr? pa ne zastonj.

 

Lahko pa tud kar tuki brez sramu vpra?a?, ?e je kak?na nejasnost glede mx5, ki bi jo iskala v navodilih :prstgor: (eno najpogostej?ih vpra?anj novih lastnikov je, kje je lu?ka za rezervo :D )

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Slovenske ve? ni mo?no dobiti pri zastopniku. Lahko naro?ijo En ali DE cena vse skupaj cca 50?

 

Jaz sem pa dobil ?e zadnjo DE verzijo za mojo od MMS (zastojn) druge pa morajo naro?iti od mazda europe in to nekaj stane.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Slovenske ve? ni mo?no dobiti pri zastopniku. Lahko naro?ijo En ali DE cena vse skupaj cca 50?

 

Jaz sem pa dobil ?e zadnjo DE verzijo za mojo od MMS (zastojn) druge pa morajo naro?iti od mazda europe in to nekaj stane.

kapiram vas, ...resno, sem ?la, od?la tja v glavni ?tab Mazde,btc, polno dedcev tam za pultom", ampak odgovora ustreznega ni blo, ne in ne", basta",..razmisljam, filozofiram dalje pri sebi"....samo zanimivo je to,ko so nehali prodajati Mazde mx5 v slo.pred ~recimo 5 leti, nekdo" jih je moral prevesti, prevajati, Navodila"za uporabo, torej kje so tisti,slo.prevajalci, kje obstaja fajl" glede tega, hmmm

.japonc je japonc:)

Napisano

kapiram vas, ...resno, sem ?la, od?la tja v glavni ?tab Mazde,btc, polno dedcev tam za pultom", ampak odgovora ustreznega ni blo, ne in ne", basta",..razmisljam, filozofiram dalje pri sebi"....samo zanimivo je to,ko so nehali prodajati Mazde mx5 v slo.pred ~recimo 5 leti, nekdo" jih je moral prevesti, prevajati, Navodila"za uporabo, torej kje so tisti,slo.prevajalci, kje obstaja fajl" glede tega, hmmm

.japonc je japonc:)

"Glavni stab" Mazde ni v BTCju... Tam je samo servis in prodajni salon A-Cosmos... Res pa, da je tam vcasih bil glavni stab... Imeli so vhod zadaj in prostore v prvem nadstropju nad prodajnim salonom... Ampak bo kmalu 10 let, ko so se preselili na Dolenjsko cesto...

 

Glede prevodov. To danes delajo prevajalske agencije (uvoznik ponavadi samo validira prevode), ki pa to pocnejo za denar in se ponavadi ne da dobiti "fajlov" kar tako... Pohvalno je, da so koncno ugotovili, da smo v dobi interneta...in za zadnje generacije vozil so navodila na voljo na spletni strani... Mogoce pa bodo kdaj dodali tudi kaksen arhiv...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

"Glavni stab" Mazde ni v BTCju... Tam je samo servis in prodajni salon A-Cosmos... Res pa, da je tam vcasih bil glavni stab... Imeli so vhod zadaj in prostore v prvem nadstropju nad prodajnim salonom... Ampak bo kmalu 10 let, ko so se preselili na Dolenjsko cesto...

 

Glede prevodov. To danes delajo prevajalske agencije (uvoznik ponavadi samo validira prevode), ki pa to pocnejo za denar in se ponavadi ne da dobiti "fajlov" kar tako... Pohvalno je, da so koncno ugotovili, da smo v dobi interneta...in za zadnje generacije vozil so navodila na voljo na spletni strani... Mogoce pa bodo kdaj dodali tudi kaksen arhiv...

uffaa, hvala za tak prepricljiv odgovor, res, bomo delali na tem,da se zmore dobit","tako je,ko se isce ,se najde,se ne odneha:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.