Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

 

Desni del parkirnih senzorjev je odpovedal poslu?nost - vseskozi zaznava oviro.

 

Ker sem drugi lastnik bi prosil za pomo?: ali so obstoje?i senzorji original mazda ali ne. Sklepam da niso ampak bi vseeno prosil za potrditev.

 

Prilagam sliko notranje enote - pritrjeno na vetrobransko steklo poleg vzratnega ogledala.

 

mazda_senzor_small.jpg

Napisano

To niso originalni senzorji ... Originalni nimajo nobenega dodatnega displeja. Ce ze, je speljano na displej radia (ce ga ima) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@smile: imam ?isto enak problem in glede a sliko pomoje tudi iste senzorje. Sem zadnji? spra?eval enega mojstra in je rekel, da ?e to?no ne ve kje in kateri senzorji so, da te?ko naro?i in zamenja. Ker sem drugi lastnik, nimam pojma ?igavi so senzroji.

 

Predlagal mi je komplet menjavo in naj bi ko?talo cca. 180?.

Napisano

Naslednji teden grem na pregled h lokalnemu hi-fi mojstru. ?e bom dobil kak?ne uporabne informacije o znamki bom sporo?il.

Napisano

Zakaj pa enostavno te "nedelujoce" ne fliknes ven pa das nove notr ? Zgoraj sem ti napopal link od novih. Kupis zadevo pa peljes k lokalnemu mehaniku ali licarji pa ti jih montira. Use skupi te pride 50e. Pa poleg tega nimas tega grdega kitajskega lcd zaslona ampak mas kot majo usi original park senzorji samo zvocno opozarjanje (piskanje).

Napisano

Zaenkrat bom poskusil dobiti proizvajalca/model in ?e bo potem mo?no zamenjati samo senzorje. 

V nasprotnem primeru pa menjava za nove + dodatni spredaj. Na lcd se se pa ?e navadil :)

 

Hvala za link - so res ugodni.

Napisano

NE delat take drame, to so senzorji iz mimovrste za 50?, tudi sam sem jih dal v M6 I in presenetljivo lepo delajo. Na koncu se vsi zdru?ijo v eno ?katlco, preglej to ?katlico konektorje, in ker je bilo verjeto tole tudi samomonta?a preglej ?e niso stisnjeni kabli tam kjer gredo pod odbija?em v prtlja?ni prostor.

 

Enega pa po enega lahko izklaplja? in bo? videl kateri ne dela - enako lahko preveri? ?e je ?katla fu?, ?e na primer vsak senzor na istem portu piska non stop

 

?e ni ni? od tega investiraj par 10? v nov tak sistem... :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.