Skoči na vsebino

Parkirni senzorji


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

 

Desni del parkirnih senzorjev je odpovedal poslu?nost - vseskozi zaznava oviro.

 

Ker sem drugi lastnik bi prosil za pomo?: ali so obstoje?i senzorji original mazda ali ne. Sklepam da niso ampak bi vseeno prosil za potrditev.

 

Prilagam sliko notranje enote - pritrjeno na vetrobransko steklo poleg vzratnega ogledala.

 

mazda_senzor_small.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To niso originalni senzorji ... Originalni nimajo nobenega dodatnega displeja. Ce ze, je speljano na displej radia (ce ga ima) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@smile: imam ?isto enak problem in glede a sliko pomoje tudi iste senzorje. Sem zadnji? spra?eval enega mojstra in je rekel, da ?e to?no ne ve kje in kateri senzorji so, da te?ko naro?i in zamenja. Ker sem drugi lastnik, nimam pojma ?igavi so senzroji.

 

Predlagal mi je komplet menjavo in naj bi ko?talo cca. 180?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj pa enostavno te "nedelujoce" ne fliknes ven pa das nove notr ? Zgoraj sem ti napopal link od novih. Kupis zadevo pa peljes k lokalnemu mehaniku ali licarji pa ti jih montira. Use skupi te pride 50e. Pa poleg tega nimas tega grdega kitajskega lcd zaslona ampak mas kot majo usi original park senzorji samo zvocno opozarjanje (piskanje).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zaenkrat bom poskusil dobiti proizvajalca/model in ?e bo potem mo?no zamenjati samo senzorje. 

V nasprotnem primeru pa menjava za nove + dodatni spredaj. Na lcd se se pa ?e navadil :)

 

Hvala za link - so res ugodni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

NE delat take drame, to so senzorji iz mimovrste za 50?, tudi sam sem jih dal v M6 I in presenetljivo lepo delajo. Na koncu se vsi zdru?ijo v eno ?katlco, preglej to ?katlico konektorje, in ker je bilo verjeto tole tudi samomonta?a preglej ?e niso stisnjeni kabli tam kjer gredo pod odbija?em v prtlja?ni prostor.

 

Enega pa po enega lahko izklaplja? in bo? videl kateri ne dela - enako lahko preveri? ?e je ?katla fu?, ?e na primer vsak senzor na istem portu piska non stop

 

?e ni ni? od tega investiraj par 10? v nov tak sistem... :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.