Skoči na vsebino

Mazda 6 dizel 100KW vs. 89KW

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

12l je pa kar malo pretirana cifra. Vozil sem cca.100000km 2.3b in nikoli nisem imel potro?nje preko 10, ampak Avtoplina.

 

?e kupujes starega dizla je smiselno izdatno preveriti turbino, injektorje, interkuler, sklopko in vztrajnik, itd.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Dva znanca, ki imata Mazdo, sta mi svetovala, da raje vzamem bencinarja, ker nimata tako hude porabe. Da je z dizlom prevec stroskov. Zanima me realen podatek kaksnega lastnika bencinarja letnik 2002-04

Napisano

Dva znanca, ki imata Mazdo, sta mi svetovala, da raje vzamem bencinarja, ker nimata tako hude porabe. Da je z dizlom prevec stroskov. Zanima me realen podatek kaksnega lastnika bencinarja letnik 2002-04

No saj ravno moja je bila letnik 2003 in mo?nej?e izvedbe (166KS), kupil sem jo pri 254.000 in vozil do preko 350.000km, ko je ?la od hi?e. V tem ?asu sem menjal le sklopko in hladilnik ter obnovil zavorne ?eljusti. Kaj vse bi pri dizlu menjal v tem ?asu in pri teh km-jih ter kolko bi me to stalo, pa raje ne bom ?pekuliral.  :D

 

Razlike v porabi med D in B, ra?unaj nekako cca. 2 litra, vprid var?nej?emu dizlu, se razume. Nekateri smo zadevo z uporabo LPG-ja potem vseeno sebi obrnili v prid.  :bravo:

 

Pri rabljeni tak?ni D mazdi vem, da so bile te?ave tudi na cedil?ku karterja ter podlo?kih ?ob. Kdor tega ni pravo?asno saniral, se nastopile te?ave. Aja, pa s treso?imi diski je imel marsikdo od nas te?ava na 1.generaciji 6-ke. (V primerjavi z Laguno II, ki sem jo imel neposredno pred to 6-ko v svojem lastni?tvu, so Mazdine zavore polomija in tresarija na celi ?rti).  :huh:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Fama okoli pokvarljivosti dizlov je predvsem zato, ker je okoli 80% ?estk z dizlom in 20% bencinskih. Se pravi je ?e v povpre?ju 4x bolj pogosto sli?at za te?avo z dizlom kot pa z bencinarjem. Pri tem ne smemo pozabit, da v povpre?ju lastniki dizlc delajo bistveno ve? km kot lastniki bencinarc. Poleg tega je precej dizlov uvo?enih iz bohvedi kje in s koliko km ter prevrtenih tako, da je najbolj pametno, da se takih z nejasno servisno zgodovino in kilometri pa? ogne? v velikem loku.

 

Razlika med obema motorjema je dokaj majhna saj sta navorsko enaka le mo?nej?a izvedenka ima nekaj ve? mo?i v obmo?ju med 3000 in 4000 obratih, kjer se tudi najbolj ?uti razlika med obema izvedenkama motorja. Ampak ker se dizlov na?eloma kaj dosti ne vozi v teh obratih je to bolj kozmeti?en podatek kot uporaben in je ?isto vseeno kateri motor kupi?. Je pa res da z mo?nej?im motorjem je bila zraven tudi bolj?a oprema tako, da pri pogajanju za ceno lahko tudi tukaj malo cenka?.

 

Je pa seveda dobro, da se pred nakupom zmeni? ?e s kak?nim priznanim serviserjem, ki se spozna na Mazde da preveri dejasnko ohranjenost avta in "varnost" nakupa.

33112_1.png

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.