Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e se bo komu pri?igata oz gorita lu?ki DSC in CHECK engine---- po dooooooolgem matranju in iskanju po forumu, NA?EL re?itev....

 

 

prebral cel svetovni splet, vsi majo podobne te?ave...vsi menjajo glavni EGR ventil, noben pa ne pomisli, da ima tale bogi EGR tudi elektromagnetni ventil (vakumski sistem na elektriko), tudi ?e pihne? skoz njega, ?e na pomeni, da dela (preverjeno)...priklopi? +/- nanj in ?e stikalo ne odpira ter zapira, potem je mrtev - kot moj.

 

2 dni nazaj sem ga dobil, zamenjal in zadeva ?pila :)

 

http://www.aliexpress.com/item/KL01-18-741-KL0118741-EGR-Vacuum-Solenoid-mazda-Rx8-Vacuum-Solenoid/1559899029.html

 
zamenjal tole in UALA- lu?k ni ve? -
Napisano

 

?e se bo komu pri?igata oz gorita lu?ki DSC in CHECK engine---- po dooooooolgem matranju in iskanju po forumu, NA?EL re?itev....

 

 

prebral cel svetovni splet, vsi majo podobne te?ave...vsi menjajo glavni EGR ventil, noben pa ne pomisli, da ima tale bogi EGR tudi elektromagnetni ventil (vakumski sistem na elektriko), tudi ?e pihne? skoz njega, ?e na pomeni, da dela (preverjeno)...priklopi? +/- nanj in ?e stikalo ne odpira ter zapira, potem je mrtev - kot moj.

 

2 dni nazaj sem ga dobil, zamenjal in zadeva ?pila :)

 

http://www.aliexpress.com/item/KL01-18-741-KL0118741-EGR-Vacuum-Solenoid-mazda-Rx8-Vacuum-Solenoid/1559899029.html

 
zamenjal tole in UALA- lu?k ni ve? -

 

Zanimivo. Ravno zadnji? sva z Batkotom iz foruma debatirala, da bi bila lahko tole napaka. Ker tudi jaz sem menjal EGR in ni bilo spremembe z lu?kami. A tale na povezavi je tapravi?

 

 

Napisano

Zanimivo. Ravno zadnji? sva z Batkotom iz foruma debatirala, da bi bila lahko tole napaka. Ker tudi jaz sem menjal EGR in ni bilo spremembe z lu?kami. A tale na povezavi je tapravi?

jp..to?no tega sem nabavil....imam pa 2004 letnik..2.0 dieselco..121 km ...rf5c motor...sem celo ?tudijo naredu na to temo..obstajajo razli?ni...ampak vsi imajo osnovno oznako k5t 49091... naro?il sem 21.maja...dobil pa v petek, 12.junija...mal logisti?nih podatkov :)

jp..to?no tega sem nabavil....imam pa 2004 letnik..2.0 dieselco..121 km ...rf5c motor...sem celo ?tudijo naredu na to temo..obstajajo razli?ni...ampak vsi imajo osnovno oznako k5t 49091... naro?il sem 21.maja...dobil pa v petek, 12.junija...mal logisti?nih podatkov :)

sicer pa ga vzami dol svojga...priklopi na akumulator +/- in ?e ob kontaktu ne naredi ''klk-klk'', kot ni moj...je fu?...

Napisano

jp..to?no tega sem nabavil....imam pa 2004 letnik..2.0 dieselco..121 km ...rf5c motor...sem celo ?tudijo naredu na to temo..obstajajo razli?ni...ampak vsi imajo osnovno oznako k5t 49091... naro?il sem 21.maja...dobil pa v petek, 12.junija...mal logisti?nih podatkov :)

sicer pa ga vzami dol svojga...priklopi na akumulator +/- in ?e ob kontaktu ne naredi ''klk-klk'', kot ni moj...je fu?...

Jaz imam tudi letnik 2004 samo 136. Kje se pa ta elektroventil to?no nahaja? A lahko slika? in a se da lepo priti zdraven?

 

 

Napisano

vi imate navaden vakuumski EGR ventil (rf5c motor) in poleg njega ?e ta senzor ?e prav sklepam? ?e vakuum ventil deluje ga ni potrebno menjat, ker on ne da nobenega signala elektroniki o stanju le-tega, signal da omenjeni del, katerega je za zamenjat..

Napisano

Obstajata dve vesti EGR ventila; "navaden" in "nenavaden" z elektroniko oz. potenciometrom na vrhu.

Moj je ta drugi oz. na desni strani slike.

 

">http://egr-ventil-mazda-6.jpg

 

 

Napisano

pripenjam slike, nahaja se tm zravn posode za servo...?e ti to ne dela, potem se ti 100% dsc pr?iga, ?e ma? elektroniko na egr-u, potem je vakum povezan s tem....en tedn minil odkar imam novega, LIGHT'S are OUT :-), prej so se pa 2x na dan pri?igale, po vsakem "klema dol, 15minut, klema gor". Re?itev na dlani :-)

post-6821-0-71378400-1434793428_thumb.jpg

post-6821-0-70409900-1434793478_thumb.jpg

post-6821-0-82172200-1434793510_thumb.jpg

Napisano

pripenjam slike, nahaja se tm zravn posode za servo...?e ti to ne dela, potem se ti 100% dsc pr?iga, ?e ma? elektroniko na egr-u, potem je vakum povezan s tem....en tedn minil odkar imam novega, LIGHT'S are OUT :-), prej so se pa 2x na dan pri?igale, po vsakem "klema dol, 15minut, klema gor". Re?itev na dlani :-)

Super. Hvala za slikice. :jupiii: Moram izprobat ?im prej. Aja. Najbr? mora? vzet EGR dol in ga fajn spucat, da osovinca lepo potuje, ker ?e ne dela in je stalno pri miru se zna zape?t.

 

 

Napisano

Super. Hvala za slikice. :jupiii: Moram izprobat ?im prej. Aja. Najbr? mora? vzet EGR dol in ga fajn spucat, da osovinca lepo potuje, ker ?e ne dela in je stalno pri miru se zna zape?t.

ja tut EGR glavni ventil itak pomembn, samo da je tam treba kr dost mo?i, da ga dol sname?, cev mora? skor zvit, da gre dol...naizi pa po?as...spucat usedline nasuho...bencin not nalit---ne kjer je gumica ;) in hop nazaj gor :)

ja tut EGR glavni ventil itak pomembn, samo da je tam treba kr dost mo?i, da ga dol sname?, cev mora? skor zvit, da gre dol...naizi pa po?as...spucat usedline nasuho...bencin not nalit---ne kjer je gumica ;) in hop nazaj gor :)

aja pa ?e bo? cev preve? zvil (ker mal jo bo? moral) - se pripravi, da se bo egr ventil zeeeelo te?ko nazaj za?raufal..skor delo za 2 para rok :)

Napisano

Za egr ni treba ni? ?ponat amapk se zadevo lititi strojni?ko-z glavo in ti kar sam pade v roko, brez kakega matranja.

Ni? se ne krivi in opogiba, dobesedno sam dol pade.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ja tut EGR glavni ventil itak pomembn, samo da je tam treba kr dost mo?i, da ga dol sname?, cev mora? skor zvit, da gre dol...naizi pa po?as...spucat usedline nasuho...bencin not nalit---ne kjer je gumica ;) in hop nazaj gor :)

aja pa ?e bo? cev preve? zvil (ker mal jo bo? moral) - se pripravi, da se bo egr ventil zeeeelo te?ko nazaj za?raufal..skor delo za 2 para rok :)

Jaz sem imel EGR  dol ?e ve?krat. Stojne vijake z maticami, na katerih je pri?raufan,  sem zamenjal z navadnimi in sedaj ga dam dol v 5 minutah.Prvi? je bila pa ?tala,ja.

A so famozne lu?ke ?e vedno na off?

 

 

  • 2 tedna kasneje...
  • 10 mesecev kasneje...
Napisano

jp...lu?ke se niso ve? pri?gale, to je s tem re?eno, mam pa nov/star problem. objavim na strani....

?ivjo. A stvar ?e vedno deluje v redu? Ni? lu?k?

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.