Skoči na vsebino

Te?ave s turbino


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

Imam Mazdo 3, 1.6, 2008 letnik s prevo?enimi 140.000. Te?ave so se za?ele ?e pred nekaj ?asa, ko je avto vsake toliko na avtocesti nehal vle?i, ko sem znova dodal gas, je bilo spet vse Ok. Vendar je bila takrat ocena servisa, da gre za zama?en filter za gorivo, Prej?en teden pa sem se peljal po avtocesti, ko mi je dvakrat potiho "?klocnilo" in za?util sem izgubo mo?i v motorju. Hkrati se je pojavilo ?vi?ganje oziroma piskanje med 2000-3000 obrati. Avto je ob?utno izgubil mo?, kljub dodanemu gasu, zato sem ga takoj parkiral. Dima ali smrada po olju nisem zaznal.

Po prebranem na forumu predpostavljam, da gre za okvaro turbine.

V tem tednu sem malo raziskal "trg" za obnove turbin. Delavnice, ki se s tem ukvarjajo sem vpra?al, kak?en bi bil najbolj verjeten oziroma najbolj ?rn scenarij obnove.

Vsi menijo, da je najbolj ?rn scenarij popolna obnova turbine in sistema za mazanje turbine, se pa zelo razlikujejo v oceni stro?kov.

Nekateri, so mi po telefonu govorili o najvi?jem mo?nem stro?ku, za vse skupaj (torej povsem popravljeno vozilo) 500?, pa vse tja do 1200?.

 

Zdaj sem v precepu komu naj zaupam. Hkrati mi je cena zelo pomembna, ne ?elim pa, da se mi napaka ponovi ?ez 1. leto.

Kaj mislite, da je pametno narediti?

Ali je imel kdo od vas ?e podobne izku?nje z obnovo turbine? Morda prav z Mazdo 3 1.6?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej....pokli?i na?ega mojstra ..dr.Pelko Simon..spodnja Senica Medvode ..ti bo re?il kot treba je Ma?ek,lp

 

Najprej povem, da sem govoril ?e z uradnim servisom Mazde, kjer bi me menjava nove turbine (1300?), olja in oljne cevke skupaj z delom stala okrog 1700?.

Potem sem po tvojem nasvetu Gelipter, poklical Simona Pelka. Obnovil mi bo turbino (sicer nekje drugje), zamenjal tako olje kot cevko in poseg skupaj z delom bo stal maksimalno 450?. ?e bolj mi je pomembno, da problem pozna oziroma da ve kaj je narobe.

Avto peljem na servis naslednji teden, tako da javim kako bo ?lo.

Hvala za nasvet :)

 

Glede na to, da se bli?am obdobju servisa, bo verjetno najbolje, da ga opravim kar pri Pelku?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pelko je zelo posten mehanik, ki obvlada Mazdurine, obenem dobis tudi racun in seveda garancijo!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.