Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

sem lastnik 323f 1.5 16v letnik 96 in me zanima zakaj vozilo pri vo?nji v kak?ne bol strme klance izgubi mo? in negre druga?e kot v 1.prestavi? zmeraj sem mislil da so ti mazdini motorji dosti bol mo?ni kot pa so v resnici.

sem pa ?e naredo servis sve?k,filtrov,olja,maf senzor,lambda sonda,s?istil loputo in dal novo rebrasto cev katera pride z lopute na ohi?je zra?nega filtra...itd <_< <_<

Napisano

LMM senzor?

Kako pa je na ravnem? Ali gre normalno, ali ga tudi kaj du?i?

Sicer pa pokli?i Pelkota, bo znal re?iti zadevo, ker je mojster za Mazde. :)

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Ah ja, nisem videla da si senzor LMM ?e menjal, se opravi?ujem.

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Napisano
  dne 19. 7. 2015 ob 13:34 je Honda Hitra napisal:

sem lastnik 323f 1.5 16v letnik 96 in me zanima zakaj vozilo pri vo?nji v kak?ne bol strme klance izgubi mo? in negre druga?e kot v 1.prestavi? zmeraj sem mislil da so ti mazdini motorji dosti bol mo?ni kot pa so v resnici.

sem pa ?e naredo servis sve?k,filtrov,olja,maf senzor,lambda sonda,s?istil loputo in dal novo rebrasto cev katera pride z lopute na ohi?je zra?nega filtra...itd <_< <_<

Kaj pa motorcek prostega teka?
Napisano

po ravnini gre avto ?ist vredu tudi pospe?ke imam tak?ne kot treba,motor?ek prostega teka deluje kot treba,tudi obratomer kaj dosti ne poskakuje,avto med vo?njo in na semaforjih nikjer ne crkuje. pa ajd ?e sem v vozilu sam ?e nekako gre po strmih klancih,?e pa mam zraven enega sovoznika takrat pa ?e ne ve?,samo 1 prestava


povedal sem da imam podobne simptome z mojo 323f

Napisano

A lahko malo bolj natan?no definira? "bolj strm klanec"? Zame, na primer, je povpre?en klanec tak z naklonom od 10% do 15%. In po moji definiciji je "bolj strm klanec" tak z naklonom od 15% pa vse do 30%. In ?e ti v "bolj strm klanec" z naklonom od 15 do 30% ne potegne v drugi, se niti ni za ?uditi. Konec koncev gre za 19 let staro vozilo in ?e nisi prvi lastnik, je vpra?anje, koliko kilometrov ima ?e za seboj in so konji mogo?e ?e malo utrujeni...

 

Ja, sem pa s hribov doma. Za nekoga z ravine je pojem "bolj strm klanec" mogo?e malo bolj raven...

Napisano
  dne 19. 7. 2015 ob 15:51 je Honda Hitra napisal:

strm klanec dol?ine nekje 500m naklon pa je 25%. 

 

No, mislim, da za kaj hitreje kot s prvo bo pa treba kak?en Rolls Royce reaktivca namontirat. Ali pa vsaj kak?nega 2.0 turbo dizla (ja, pri meni je edino turbo dizel stroj za resno rabo, ?eprav bi baje tudi bencinarji lahko to zmogli...). Za 1,5 motor iz leta 1996 pa je to povsem spodobno. Ker pri taki vo?nji se vsaka malenkost pozna. In ima? na primer malo slab?e napumpane gume, pa malo slab?e nastavljene zavore (pa ves ?as po malem drsajo), pa so kolesni le?aji ?e malo utrujeni in imajo malo ve?ji upor pa ima? kak?ne malo cenej?e gume z malo ve?jim kotalnim uporom, pa ima? v avtu kak?no ?aro, ki ti dodaja kilograme, pa... ... ... Vsaka stvar nanese pol procenta, ko pa vse te malenkosti se?teje? skupaj, je pa ?e kar veliko... Vsaj meni se zdi tako... Bodo pa ?e drugi kaj povedali...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ja "krom" kao ni več modern Meni je zunanjost vedno bolj všeč.
    • Ni več mol kartic, vse preko aplikacije. vsaj tako sem jo zadnjič zastopil v Ajdovščini na Molu
    • Mislim,da je bilo ze vse že povedano...moje stališče kot lastnik 2022 letnika CX-5 z G194 AWD Revolution Top: Kot da bi vedel,kako se bo razvijalo! Ker takrat,ko sem avto naročil,se mi je mudilo,ker sem se hotel izogniti bilokakšni varianti hibridizacije,hotel sem najmočnejši motor,ki je še na voljo,in točno ta menjalnik....skratka hotel sem klasično "staro šolo". Bombončki so tudi design zunanjosti,notranjosti itd....v bistvu lih po mojem okusu. Ok,lahko bi bil še turbo 2,5, da bi pa bil še bolj športen-nebi pasalo k obliki,stoji itd...   Ta novi pa...kot so že drugi pisali...dobesedno "laptop" na armaturi,komplet digitalni merilniki,skoraj nič tipk-stikal,gumbov za klimo,sredinske reže ventilacije pihajo direkt v desno koleno (pri moji visini),gumb za gladnost in kontrolo menijev itd....lih tisto,kar pri mojem cenim,pri novem manjka. Še nekaj sem pogruntal-ni več kromastih obrob spodnjega dela šip,relingi na strehi so črni itd.... O motorjih ne bom izgubljal besed...plugin me ne zanima...mogoče kasneje,če res pride vrstni šestvaljni diesel...al bo manjši npr. 2,4L.....sam diesel ni zame,k delam premalo kilometrov.... Kot,da bi vedel....moja "crnuhica" bo ostala pri hiši,dokler ne "zgnije"....za novega me pa "boli pimpek".
    • Resno razmišljam, da si bom Mol kartico naredil in začel tja hodit. Grozni so.
    • Pigo kot pivo..men je fino, pa fajn mi je ko je 0.33. Kupim kar plato od 12.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.