Skoči na vsebino

Ve? mo?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

jaz sem imel podobne tezave, mi je avto cukal...al pa je bil len in pol je kr naenkrat povlekel ko zmesan...

pri meni je bil problem v pocenem avspuhu in fu? tesnilih izpu?nega sistema...predvsem slaba so bila tesnila na kolektorju...posledicno sonda ni dobivala pravih podatkov...

 

mogoce pa je sonda lambda na koncu ali pa je merilec pretoka zraka zapacan...ne vem kaj bi se lahko bilo povezano...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

s kolegom sva tak rekla da bova spucala fergazer

pa kanale spolirala pa edn mi je reku nej pogledam vse cevi ?e kira ne pu??a

pol bomo pa vidl ka bo.

pucanje in poliranje bom objavil v DIY(do it your self)

tk da ?e se bo ?e kir spravlu to delat bo lahk vidu kaj ga ?aka :vesel:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

s kolegom sva tak rekla da bova spucala fergazer

pa kanale spolirala pa edn mi je reku nej pogledam vse cevi ?e kira ne pu??a

pol bomo pa vidl ka bo.

pucanje in poliranje bom objavil v DIY(do it your self)

tk da ?e se bo ?e kir spravlu to delat bo lahk vidu kaj ga ?aka :vesel:

 

 

?e bo? mel ?e iste probleme ma pa brat doma komplet motor 1.6i B6 90KM z 120 kkm prevo?eni!

 

Ga sigurno proda za male pare!

Napisano

Ja mare-MX3 drga? pa je mela res Beograd generacija 1.8 16v, motor 79 KW oz. 106 KM, pa gledu sm mal za njega pospe?ke v katalog, 8.9 do 100, pa kon?na 196, kar pomen glede na 131 KM skori isti jajc, 8.2, 201!

 

Bi pa prov rad vidu kako so Cikoboju zrihtal dodatnih 20 lipicancev, da ni to spet kak?en nateeeg?! :P

Dobrodo?li na forumu!

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Mene zanima ?e se da Mazdi 323f 2.0 V6 letnik 98,Kakor koli zvi?at konjske mo?i.?ip tuning,turbina in koliko bi to pri?lo $$$.?e gdo slu?ajno ve,je tudi to naredil ali pa se pozanimal

 

Hvala za odg.

 

 

 

 

ma? na firmi v lj CAR INVENT ?ip tuninge pa so pocen in dobri.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

S temi Cari inventi sm biv v stiku, pa tut biv sm dovzeten za kako sodelovanje, pa mi je celo njihov ?efe sam odsvetoval, da bi pridobu vsega par konjev, ki se nebi niti ?utli kej bistveno, stvar bi bla vsaj 100 tiso? SIT! <_<

 

Na kratko, spla?a se ?ipat turbinske motorje, predvsem dizl?ki imajo ?e ful rezerve, pokazal mi je primer za Ksaro 90 KM DCi, ki jo s ?ipom spravjo na 135 KM (kar pomen celih plus 50 %) in v tem primeru se ?e spla?a, da ne re?em kako navor naraste! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

 

:) ja.. hehe

 

 

btw.. ka ti si vstal od mrtvih ? :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ni to nateg z 77 kilowati za 1.6 , to ni natunana ma?ina to so delali take ?e za ameri?ki trg v mx-3.Na japonskem ma tudi 323C 1.5 110HP .Pa motor zgleda isto.

 

A si 100%? Da ni 1.8? ;)

Druga?e pa v ?em je potem razlika? Vem, da imajo tam malo druga?en v?ig (bolj?i bencin) in do 10 konjev ve? ampak ne pa ?ez 20. :whatever:

Najbolje, da unega na 323C strani vpra?amo. :D

Napisano

ni to od bencina, to je v motorju kaj druga?e ali pa v vbrizgu ,najverjetneje tu pa v sesalnem delu.

 

 

Kalmaan ,mel sem gu?vo povsod pa nisem folgal pisati na forum, .... :) :) :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
    • Trenutno je tam koruza, za oba vpletena...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.