Skoči na vsebino

Ve? mo?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mene zanima ?e se da Mazdi 323f 2.0 V6 letnik 98,Kakor koli zvi?at konjske mo?i.?ip tuning,turbina in koliko bi to pri?lo $$$.?e gdo slu?ajno ve,je tudi to naredil ali pa se pozanimal

 

Hvala za odg.

Napisano

vse se da ;)

 

brez turbine ali kompresorja:

-reprogramiras eprom

-sporten filter v kombinaciji s kompletnim izpusnim sistemom (tudi kolektor in katalizator)

-druga odmicna gred (bolj spinta...amm...slovensko...david pomagaj :P)

s turbino ali kompresorjem:

-turbina ali kompresor ustrezne dimenzije, ki ne sme bit prevelika ali premajhna (tukaj moras porihtat vse zgoraj nasteto + kovani bati, nizja kompresija, hladilnik vstopnega zraka a.k.a. intercooler, nekateri svetujejo tudi dodatno oljenje batov...)

 

aja z vsem tem moras se pazit na to, da se ustrezno porihta tudi podvozje avtomobila ;)

 

za ceno pa se bos moral sam pozanimat, v sloveniji bos bolj tezko vse to dobil...se pa da :)

 

lp

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Pomoje raje pusti tako kot je, avto ?e sam po sebi dovolj dobro gre, saj nisi med najpo?asnej?imi ;):D

IPB Image
Napisano

-druga odmicna gred (bolj spinta...amm...slovensko...david pomagaj :P)

 

 

Hm....ej Luka ne najdem izraza..... nekako bolj navita, porinjena.....

:ne vem:

 

 

LP daVid :bravo::jupiii:

Feel free....

Napisano

kupi? 323 V6, pa en mazda 2.5l motor, pa ma? 167 KM :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ja kalman samo spet dober motor dobit je pa najbr? kar cela znanost, mogo?e je res ?e najbol pustit stat celotno zadevo in je ?e itak ve? kot dovolj mo?na za ustrahovat nedol?no prebivalstvo po cestah! :bravo:

 

?e vedno pa ima? na razpolago Ti?-sistem (kolega tle s foruma) :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?e vedno pa ima? na razpolago Ti?-sistem (kolega tle s foruma) :danzoman:

 

Sploh ne, ker najbr? ne bi pasala ma?ina not. Niti 1.8T (BPT) ne. Tako, da je edina varijanta 2.5 (pomoje ma malo premalo konjev za tak?no prostornino- res ne vem kaj je mislila Mazda takrat... :huh: ) ali pa rihtanje tega motorja...

Kot so napisali jaz bi najbr? v tvojem primeru ?el na te varijante:

-?portni filter (CAI) +?portni izpu?ni SISTEM (torej od kolektorja do nastavka na koncu :bravo: )

-?portne odmi?ne ampak nimam pojma, ?e se jih dobi. Kaj naredijo? Prej odprejo in kasneje zaprejo sesalne ventile in tako dobi motor ve? me?anice (benz+zrak). Aja pa izpu?ne tut ampak tu se mi zdi, da je manj efekta...

-poliranje kanalov, la?ji vztrajnik (podrejan), balanciranje (centriranje) celega motorja (bati, ojnica... neki takega v glavnem, ker ne vem to?no kaj vse se da :huh: )

-turbina (poljubno nastavlja? tlak v mejah normale :danzoman: ). Stro?ki tu narasejo nad pol milijona ?eprav mislim, da kovani bati niso nujni. So pa seveda priporo?eni, ?e bi rad fuul pritiska (beri cca 200+ konjev pomoje). Turbina, intercooker ups cooler, kolektor, mo?nej?a benz pumpa (ker ?e ne bo postala potro?ni material)... Da ne omenjam potem ?e kak?ne mo?nej?e kuplinge ker vpra?anje koliko ta zdr?i, bremze 100%, oja?an avto (OK spu??en, antirol bare ima pa ?e serijsko, ?e se ne motim).... Ampak bi pa bil zame car! :bravo:

Napisano

Tale motor tjunat je skor brezveze. Ce ga pa ze bos, pa ne tople vode odkrivat ampak se malo pozanimaj pr Mico-tu ki je taksnole vozil na gorsko hitrostnih dirkah. Na konc mu je pa motor zropotal. :( Ce ima serijsko tam nekje 140 KM, kaj vec kot na 160 ne bos prisu, pa se za to bos odstel cca. min. 200k sit. Kolega je ravnokar dal na punto sporting 1.2 82KM sportne kolektorje (beri 90 k sit). V prejsnih je imel ze not vgrajen katalizator, tako da je s tem tut katalizator obenem odpadu. Rezultat? Hm... mogoc -0.1 sec do 100km/h?! Maaaaaaalenkost bol vlece avto v sredini vrtljajev...to je pa vse. Bedarija ce mene vprasas.

 

Drugac pa 2.5 V6 swap bi mogu bit piece of cake... Drugac pa je z BPT (1.8 turbo) ki ima serijsko 190 KM oz. z odprtim izpuhom in filtrom okoli 220 :ljubezen: .

V tem primeru bi mogu zamenjat marsikaj...pa motor je peklensko tezko najdit! Je pa res da potem z serijsko turbo lahko kar hitro zlezes tam nekje do 250 KM :danzoman:

 

to sum up... ne delaj raj nicesar. Kr pa ce naredis swap je pa tut problem papirjev... :policaj:

 

lp (BY TICH)

Guest BrainLess
Napisano

newem kak je z bati pri gt-jki ampak moje bate bi z turbino skuril (za?gal) v max 2000 km...

Napisano

Drugac pa 2.5 V6 swap bi mogu bit piece of cake... Drugac pa je z BPT (1.8 turbo) ki ima serijsko 190 KM oz. z odprtim izpuhom in filtrom okoli 220 :ljubezen: .

V tem primeru bi mogu zamenjat marsikaj...pa motor je peklensko tezko najdit! Je pa res da potem z serijsko turbo lahko kar hitro zlezes tam nekje do 250 KM :danzoman:

(BY TICH)

 

Pa daj nehi me z tem rajcat ker me je ravno minilo pa spet omenja?! tale BPT. :rispekt: Pa lih dons sem dobil email od enga Japonca, da se to celo da. Ford Laser oz 323C z motorjem BPT

:vesel:

Fak ej, to je hudi?, ?e je ?lovk la?en konjev. :rolleyes: >>> gremo: :mi pijemoo:

Napisano

Pa daj nehi me z tem rajcat ker me je ravno minilo pa spet omenja?! tale BPT. :rispekt: Pa lih dons sem dobil email od enga Japonca, da se to celo da. Ford Laser oz 323C z motorjem BPT

:vesel:

Fak ej, to je hudi?, ?e je ?lovk la?en konjev. :rolleyes: >>> gremo: :mi pijemoo:

 

Ja na BPT motor, ki ima original 4x4 pogon pa pa?e menjalnik od B6T motorja!

 

Tak menjalnik z obemi polosmi ma brat ?e vedno na zalogi :D je ostal od swapa

Napisano

Ja na BPT motor, ki ima original 4x4 pogon pa pa?e menjalnik od B6T motorja!

 

Tak menjalnik z obemi polosmi ma brat ?e vedno na zalogi :D je ostal od swapa

 

Hja oglasi se, ko bo imel BPT na zalogi in bo pripraljen mi menjat motor. :bravo::vesel:

?mrc...

Napisano

Ja Zemir, to je tle problem ko srce ho?e, glava pa ve, da ni glih najpametnej varianta! :P

Dobrodo?li na forumu!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

mene pa zanima katera ma?ina je bol?a za staro F-ko

1.8 FI (z 130-imi konji) al pa 1.8i 16V (z 110-imi konji)

 

Pa kaj sploh pomeni FI :ne vem:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

sicer se ne spoznam na to sam verjetno je to vbrizg goriva (fuel injection)

33112_1.png

Napisano

A ni EFI electronic fuel injection. Bolj?a je pa verjetno ta z 130 konji.

 

A ni samo 1.8 z 130 konji v temu avtomobilu?

 

to pa ne bi vedu. uglavem na avtonetu se

ena prodaja pa mi ni blo glih jasn.

sm mislu mal mo?nej?o ma?ino noter dat

kr zdej mam 1.6 16V pa neki je bla navita

ko sm jo ?e kupu tk da je zdej 110KM

pa ?e navadn fergazer

tk da mi pije kr dost

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Navita, v kak?nem smislu ker ni tolk lahko kar 20 konjev dobit

 

to pa ne vem kr sem ?e tako kupu

pa mi tut on ni znal razlo?it kak

u prometni mi pa pi?e 77 kilovatov

pa tut pozna se, kr ma kolega enako mazdo

sam da je 1.6i pa bi to mogl mal bol vle?it ko moja

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

pol je edina mo?na razlaga, da je motor 1.6 DOHC, z dvojno odmi?no gredjo v glavi...ker 20KM je res te?ko dobit ven iz takega motorja...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

sam to te?k verjetn, kr nikjer ne pi?e

prej?ni lastnik je reku da so ble sam neke predelave delane

pa ?e sam ni vedu ka to?n so delal.

pa zdle neki cajta opa?am da mi nikamor ne gre, pa cukat

mi je za?el nenormalno, pa sm ?e bil na testiranju mi je reku da se ne spla?a :(

sploh ne verjamem. zdej pa ?e bi kir vedu ka bi lahk blo to narobe. :ne vem:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

sam to te?k verjetn, kr nikjer ne pi?e

prej?ni lastnik je reku da so ble sam neke predelave delane

pa ?e sam ni vedu ka to?n so delal.

pa zdle neki cajta opa?am da mi nikamor ne gre, pa cukat

mi je za?el nenormalno, pa sm ?e bil na testiranju mi je reku da se ne spla?a :(

sploh ne verjamem. zdej pa ?e bi kir vedu ka bi lahk blo to narobe. :ne vem:

 

lej...DOHC so meli cca 107 al 109KM ze serijsko...

Ma kaksen lastnik je bil to, da ne ve kaj so mu sarili po avtu???? Se je malo za zamislit....

 

Ce ti cuka je lahko filter zraka, filter ali crpalka bencina, kaj pa vem...svecke...

 

glede cesa so ti rekli, da se ti ne splaca???

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

on je reku da je ?e kupu tak?nega(predelanga) tk da jst ne vem to je zaenkrat ?e neznanka.

na motorju sm pa ?e menju (kable, sve?ke, v?igalno kapo, vse filtre, olje sm zamenju...)

pa ?e kr n? bol?. un mi je pa reku da se ne spla?a devat na tester kr je avto star in ne bo n? pokazal

eee... luzer jst temu re?em

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.