Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ?e se da brez kakr?nih zahtevnej?ih predelav zamenjati motor in menjalnik 1.6 (1999) z 1.8 (2001)? Legalno verjetno je?

 

Napisano

Naj bi blo vse enako, tud menjalnik lahko uporabi? stari. Verjetno je ?e najve?ji problem menjava elektronike. Pa za homologacijo rabi? papirje od tistega avta iz katerega je ma?ina (?eprav dvomim da bi se kdo vpiknil glede na to da se na zunaj zlo te?ko razlo?i).

 

Kak 1.8 160hp iz japonske verzije bi se ?e spla?alo notr dat. :D

Napisano

Ja V0RT3X :), so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?

Napisano

Ja V0RT3X :), so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?

Zoran, osebno bi se raje lotil opcije st.2 :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja V0RT3X :), so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?

 

Jaz bi raje izvedel 1. varianto, ?e ima? dobro osnovo. Tista za 1.500? mi deluje kar po?teno razbita in jo bo? te?ko spravil v brezhibno stanje. Mislim da v nekaterih primerih lahko celo obdr?i? elektroniko iz 1.6, tako da dejansko ima? samo menjalnik in motor za menjat. Nisem pa 100%, enkrat je to tudi mene zanimalo pa sem kar nekaj gradiva na to temo prebral. ?al pa sem ?e vse pozabil, ker je bilo preve? podrobnosti  :lol:

Napisano

Obstaja pa sicer ?e tretja (za tistega, ki si ?eli ve?jo odzivnost in posko?nost), se da vgraditi kompresor iz Minija ali SLK MB-ja. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Obstaja pa sicer ?e tretja (za tistega, ki si ?eli ve?jo odzivnost in posko?nost), se da vgraditi kompresor iz Minija ali SLK MB-ja. :jupiii:

Ja pa za laika bistveno te?ja in dra?ja tudi.

 

Kolikor sem bral se v dolo?enih primerih dejansko lahko obdr?i elektroniko od 1,6 ampak je dale? od popolne me?anice potem. Po drugi strani kolikor se spoznam na swape (nekaj izku?enj pa imam, ne z Miato), je verjetno tudi napeljava, ?e ima? nekaj pojma mala malica. Sploh ker gre za isti avto, podoben letnik... Kaj bo? izbral je pa tvoja odlo?itev. ?e je 1,6 ?koljka bolj?a, potem definitivno swap. Za homologacijo ne vem to?no kako gre ampak mislim, da rabi? papirje od original avtomobila (torej miate 1,8), neka potrdila o strokovni vgradnji (nekdo pa? mora stati za tem swapom). Na?eloma se pa ne bi preve? obremenjeval takoj s tem, to lahko potem ureja? ker je tako podoben motor, da bo malokdo opazil. 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?koljka moje miate je v odli?nem stanju zato bom zamenjal motor in vso elektroniko.Kalambolirano miato sem v veliki meri ?e demontiral, ?aka ?e motor in menjalnik.?e se kdo na forumu spozna na mehaniko (v kar ne dvomim) , ima ?as in je iz bli?ine, bi bil vesel nasveta in pomo?i ob menjavi.

lp

Napisano

Se jutr sli?va in ?e ma? vitl in vso orodje zna bit hitr zrihtan :prstgor:

 

No pa tud ?e ni vsega takoj na razpolago,nekak se bo ?e zrihtal,glavna je volja.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Malo pozno opazil tole temo. Preden se loti?, se pozanimaj, kako je s homologacijo. Mislim, da mora? od Mazde (oz. generalnega uvoznika) dobiti potrdilo, da se sme ta dva motorja zamenjati. In znajo precej zakomplicirati pri tem...

 

Torej, raje prej vpra?aj.

Napisano

Me zanima kater mojster na tehni?nem na pogled prepozna razliko med 1.6 in 1.8 motorjem :)

 

Aja za info..same dimenzije bloka, kolektorjev, glave, bremze, izpu?ni plini so pri evropski NB seriji IDENTI?NI.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Dokler je vse v redu, je itak v redu. Te?ava je, ko pride do te?av...

 

Recimo kak?en pregled sodnega izvedenca ob prometni nesre?i in posledi?no izguba zavarovanja...

 

No, recimo, da tega ne bo. ?e vse drugo ?tima, potem res ne more ugotoviti.

Napisano

Kater sodni izvedenc pa vidi razliko na u?? Dejstvo je, da se razlika da opazit edino na valjih, ki merijo konje. Zdj pa mi povej kako bojo ?li 'razbit' avto merit kolk konjev je imel, ?e izgleda vse serijsko?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kater sodni izvedenc pa vidi razliko na u?? Dejstvo je, da se razlika da opazit edino na valjih, ki merijo konje. Zdj pa mi povej kako bojo ?li 'razbit' avto merit kolk konjev je imel, ?e izgleda vse serijsko?

Verjetno bi se dalo tudi preverit po ozna?bi motorja, ki je ponavadi skrita nekje zadaj in na prvi pogled ni dobro vidna. Npr. V6 Mazdini motorji vem, da imajo tako in so v?asih pogosto menjavali najmanj?ega (1.8) z mo?nej?im (2.0 ali 2.5) in so na pogled identi?ni, zadaj pa ne vidi?, ?e ne podre? konkretnega dela motorja.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kolektor in pokrov sta druga?na v kak?nem smislu? Naj kr avtor teme poslika oba izven avta in naredmo anketo kater je kater :P Bi rd vidu prave MX-5 poznavalce

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ok super, sam obvezno brez barve avta v ozadju in drugih dodatkov..Me zanima kdo prepozna BP in B6 :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Bom ugibal na slepo, da je zgornja fotka 1.6 in spodnja 1.8? (najbolj smiselno je, da pravilni odgovor poda?, ko vsak napi?e kater je kateri po njegovi logiki).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
    • Če je prvi lastnik, ti bo brez problema pokazal račun.   Vidim pa da ga prodaja firma. Torej je 1. lastnik prepisal avto na firmo in to je že menjava lastnika. Ki je večina noče priznat.   Tak da komot tudi njih prostaviš pred dejstva, pa boš videl odziv.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.