Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi smo tudi vozili M5 iz Nove Gorice v BTC. Dokler je bilo treba menjat olje in filter ter pokasirati dobrih 300? smo imeli z njimi dobre izku?nje. Potem po enem servisu ni ve? delala klima. Opazili smo ?ele doma. Sledila je ?e ena pot v LJ. Bili so po?teni in dali 100? popusta naslednje leto na servisu.

 

Enkrat pa se je pojavil zvok, ki je bil odvisen od obratov motorja. Majes je povedal, da je lahko odkru?en zobnik na oljni ?rpalki. Izkazalo se je, da je zvok prihajal od le?aja od napenjalca mikro jermena. Menjali pa so napenjalec, mikro jermen in jermenico od kompresorja klime. Ra?un je bil ?ez 1000?, od tega jermenica 600?. Z jermenico od kompresorja klime seveda ni bilo ni? narobe, Majes pa je utemeljil, da je pokvarjena, ker smrdi in da je uni?ila napenjalec. :D

Od takrat naprej ne obiskujemo ve? tistega servisa. Smo ?li raje k Pelku, ?eprav je ?e bolj dale?.

 

Potem pa smo spoznali v Biljah mehanika, ki sicer ni poobla??en, ampak servisira ve?inoma mazde, kot Pelko. Pa ?e blizu Nove Gorice je. http://www.bizi.si/MIRAN-BIZJAK-S-P_BILJE/

pa ?e delal je na Mazdi, tako da ima izku?nje z njimi.

Napisano

Pumpo je OVEZNO treba menjat CELO.

 

Zobnika za glavno gred se ne da kar kupit, ampak ga en to?no dolo?en mojster naredi direkt na gredi.

 

Hvala za info. Pol smo na pravi poti. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja🧐...imaš prav...ne more biti... V bistvu kot,da bi primerjal phonograph iz leta 1880 (kasneje gramofon itd...) in hkrati trdil,da je boljši kot tehnika iz leta 1999 (DSD-SACD)...   Seveda ne more biti...🙄
    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.