Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam problemcic z nizkimi obrati oz padanjem le teh. Pred letom in pol sem vgradil plin in mi je majster omenil da imam nekaj z zracno loputo da zato v nizkih rpm obcasno crkne. Po 500-1000km je nehalo in sedaj 20k km vse delovalo bp. Vceraj zamenjal akumulator in opa cupa ista scena. Malce motece je na vsakem drugem semaforju prizigat avto :/ je imel kdo podobne tezave?

 

Lp, Igor

Mazda Mx-6 2.0i 16V mnjam mnjam - GONE

MAzda 6 - 1.8TE - penzijamobile - HELLO :)
Optimizacija spletne strani

 

Napisano

Loputa ali pa MAF senzor, poskusit ocistit ali se bolje kar zapelji do mojstra Pelka :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pelko ima kaksne dele in lahko testirata, brez da se nategnes s kakim nepotrebnim nakupom ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Enkrat sem nekje prebral za Xedos 9: ?e odklopi? akumulator oz. senzor (potenciometer) lopute za gas, se mora potem "na novo nau?it" polo?aj lopute (in ?e nekaj zadev). 

Mislim da se mora? peljat par kilometrov pa gas od nule do konca. Neki v tem smislu je blo.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Odklopi akumulator, pocakaj par minut, priklopi nazaj.

Avto prizgi z izklopljenim ventilatorjem, izklopljenimimi lucmi in izklopljenimi porabniki.

Pusti laufat 20 minut, potem vklopi ventilacijo in pusti se 15 minut.

Najbolj da to naredis zutraj, ko je cisto mrzel.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.