Skoči na vsebino

mazda 323f GTR


apcih

Priporočeno sporočilo

Hehe, to ti mojo ho?e? kupit :P , me je v?eraj klical biv?i ?ef (pri njemu je avto). Avto se pa na?eloma ne prodaja, edino ?e pride kateri resen z denarjem v ?epu, pol zna bit, da bi se upogno :huh:

 

bdw poglej malo na www.autoscout24.de pa si dobi okvirno ceno ;)

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz ve? zaj itak ne razmim, keri zdaj kateri avto kupuje :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men je en prjatu (z mb) govoru o mazdi 323 z turbino in da je ?e neki stvari pri njej ?ravfu, nekega dne mi pa omen da se ta avto (v tihem) prodaja in pokli?e lasnika in se pomenta

 

Nakar jst vpra?am na forum o tem avtu... in se izve da je to od din-a avto.

 

Upam da sem ti kej razlo?u

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm....saj je res malo komplicirano in ?udno :huh::lol: .

 

Avto ?e kar nekaj ?asa stoji pri mojemu biv?emu ?efu, predvsem zaradi pomanjkanja mojega ?asa :( , sedaj sicer ?e samo ?akam na tesnilni rink na turbini, katerega sem zlomil (jaz tele :angry: ) pri ?i??enju turbine. Popravljal se je menjalnik, zaradi neljubega dogodka pri tehni?nem pregledu. Pri popravilu sem gledal na vsako malenkost katera je bila za zamenjat, saj popravljam za sebe. Menjal sem 3 zobnike in glavno os, le?aje, semeringe, zatesnil z pravo tesnilno maso (ne pa z rde?im silikonom, kot je bil do sedaj :angry: ), nalil jeba*ko 75/90 sinteti?no olje (drago ko 100 mater :huh: ), lamelo dal obnovit v SINTER (po mojih izku?njah bolje kot original nova), popravil zra?nost na vzvodovju menjalne ro?ice. Ker sem ?e imel tako dale? narazen, sem pa? ?el ?e pogledat, kako zgleda turbina znotraj ne :D in pri sestavljanju sjebal ta klin?ev obro?ek katerega sedaj ?akam iz USA, da se primaje :whatever: .

 

In kako je po moje pri?lo do tega, da bi naj prodajal avto? Beseda nanese besedo, v sedanji slu?bi ?e vsi vedo o tem avtu, me spra?ujejo kaj je narobe, koliko pije, bo? dal za probat......zakaj to ne prodam :D , pa sem rekel, ?e bo prilo?nost bom prodal ne, in med sodelavci je tudi o?e tega kateri se je pri?el zanimat za avto k biv?emu ?efu, kateri mene pokli?e na levi nogi in mu pa? povem to cifro.

 

No tako na kratko upam, da je kaj bolj jasno ali pa ?e manj :blink:

 

KAALman - mogo?e te moti samo "F" med 323 in GTR :huh:

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah saj nima veze. :P Samo kolikor sem jaz videl na autoscoutu so tile modeli cenej?i... :rolleyes: Sicer je pa o?itno hud avto ampak kaj ko sem ratal scrkljan od udobja tega. Od vse elektronike notr (?eprav ne dela vse. :(

Ampak res bi rad enkrat videl ta avto ker: Ima 4x4, TURBINO pa ?e na drug forum se ni treba preselit. :cheers:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ste videli slu?ajno ta oglas :blink:http://www.autoscout24.de/home/index/detai...&id=pftxczcu3rj pozna kdo? GT-R z pokvarjenim menjalnikom pa 2.400,00 EUR v Velenju.

 

Je pa gor trenutno 5 GT-Rk na razpolago ;) z lepimi cenami :lol:mazde z T

 

ampak ta http://www.autoscout24.de/home/index/detai...&id=zzcg3wt11i2 je pa strup v mali fla?ki

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak to ni pol GT-R ;) , pa ta niti turbo ni, brezveze :whatever: , mazda mora pipat :D

 

To je pa po drugi strani res. Kot sem napisal: Turb0+4x4 Rulz! :bravo:

?e ga resno prodaja? je pomoje bolje, da ga da? kar na autoscout ker v SLO ga bo? te?ko prodal za ta denar. Prej bo pri?el kak?en Nemec z dosti denarja in navdu?enjem nad Mazdami. :bravo::rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.