Skoči na vsebino

mazda 323f GTR


apcih

Priporočeno sporočilo

Hehe, to ti mojo ho?e? kupit :P , me je v?eraj klical biv?i ?ef (pri njemu je avto). Avto se pa na?eloma ne prodaja, edino ?e pride kateri resen z denarjem v ?epu, pol zna bit, da bi se upogno :huh:

 

bdw poglej malo na www.autoscout24.de pa si dobi okvirno ceno ;)

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz ve? zaj itak ne razmim, keri zdaj kateri avto kupuje :P:D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men je en prjatu (z mb) govoru o mazdi 323 z turbino in da je ?e neki stvari pri njej ?ravfu, nekega dne mi pa omen da se ta avto (v tihem) prodaja in pokli?e lasnika in se pomenta

 

Nakar jst vpra?am na forum o tem avtu... in se izve da je to od din-a avto.

 

Upam da sem ti kej razlo?u

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm....saj je res malo komplicirano in ?udno :huh::lol: .

 

Avto ?e kar nekaj ?asa stoji pri mojemu biv?emu ?efu, predvsem zaradi pomanjkanja mojega ?asa :( , sedaj sicer ?e samo ?akam na tesnilni rink na turbini, katerega sem zlomil (jaz tele :angry: ) pri ?i??enju turbine. Popravljal se je menjalnik, zaradi neljubega dogodka pri tehni?nem pregledu. Pri popravilu sem gledal na vsako malenkost katera je bila za zamenjat, saj popravljam za sebe. Menjal sem 3 zobnike in glavno os, le?aje, semeringe, zatesnil z pravo tesnilno maso (ne pa z rde?im silikonom, kot je bil do sedaj :angry: ), nalil jeba*ko 75/90 sinteti?no olje (drago ko 100 mater :huh: ), lamelo dal obnovit v SINTER (po mojih izku?njah bolje kot original nova), popravil zra?nost na vzvodovju menjalne ro?ice. Ker sem ?e imel tako dale? narazen, sem pa? ?el ?e pogledat, kako zgleda turbina znotraj ne :D in pri sestavljanju sjebal ta klin?ev obro?ek katerega sedaj ?akam iz USA, da se primaje :whatever: .

 

In kako je po moje pri?lo do tega, da bi naj prodajal avto? Beseda nanese besedo, v sedanji slu?bi ?e vsi vedo o tem avtu, me spra?ujejo kaj je narobe, koliko pije, bo? dal za probat......zakaj to ne prodam :D , pa sem rekel, ?e bo prilo?nost bom prodal ne, in med sodelavci je tudi o?e tega kateri se je pri?el zanimat za avto k biv?emu ?efu, kateri mene pokli?e na levi nogi in mu pa? povem to cifro.

 

No tako na kratko upam, da je kaj bolj jasno ali pa ?e manj :blink:

 

KAALman - mogo?e te moti samo "F" med 323 in GTR :huh:

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah saj nima veze. :P Samo kolikor sem jaz videl na autoscoutu so tile modeli cenej?i... :rolleyes: Sicer je pa o?itno hud avto ampak kaj ko sem ratal scrkljan od udobja tega. Od vse elektronike notr (?eprav ne dela vse. :(

Ampak res bi rad enkrat videl ta avto ker: Ima 4x4, TURBINO pa ?e na drug forum se ni treba preselit. :cheers:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ste videli slu?ajno ta oglas :blink:http://www.autoscout24.de/home/index/detai...&id=pftxczcu3rj pozna kdo? GT-R z pokvarjenim menjalnikom pa 2.400,00 EUR v Velenju.

 

Je pa gor trenutno 5 GT-Rk na razpolago ;) z lepimi cenami :lol:mazde z T

 

ampak ta http://www.autoscout24.de/home/index/detai...&id=zzcg3wt11i2 je pa strup v mali fla?ki

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak to ni pol GT-R ;) , pa ta niti turbo ni, brezveze :whatever: , mazda mora pipat :D

 

To je pa po drugi strani res. Kot sem napisal: Turb0+4x4 Rulz! :bravo:

?e ga resno prodaja? je pomoje bolje, da ga da? kar na autoscout ker v SLO ga bo? te?ko prodal za ta denar. Prej bo pri?el kak?en Nemec z dosti denarja in navdu?enjem nad Mazdami. :bravo::rispekt:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.