Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim da razen kletke ni nekih spornih predelav. ?e ima papirje in pa potrdilo o vgradnji pa se da tut homologirat. Cena je kar lepa (zato se pa prodaja tako dolgo) in je v veliki ve?ini vse v motorju. Kako je pa narejeno in koliko izrabljeno pa bi bilo fajn da vzame? nekega mojstra zraven ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Ho?e? re?i, da razen kletke in mo?nej?ega motorja skoraj ni razlike?

Vpra?anje je ja, kako je z homologacijo.

Je kaj specifi?nih delov?

So za rally oziroma dirkalno verzijo dra?ji deli, kajne?

Evo ?e cestna verzija http://www.avto.net/ad.asp?id=10020345&avto=Mazda%20323%20Turbo%20GTX%204X4

 

Razlika je ?e v tem da je ta avto dal po moje veliko grdega skozi, kar se vidi po ohranjenosti.

Homologacija brez papirjev ne bo ?la skozi, razen ?e pelje? avto na atest...?e la?je ?e jo da? ven ?e ne misli? dirkat.

Deli mislim da pa?ejo iz ene na drugo.

GTX je manj mo?na od GTR in tudi nima teh odbija?ev z velikimi lu?mi. GTR modelov je bilo narejenih 2500 in imajo tiste res ohranjene cene okrog 15k ?. 

Glede na to kako je ta ohranjena in da se je z njo tekmovalo, bi res bilo najbolje avto v celoti pregledat, da ve? kaj bo treba na avtu popravit, koliko to stane... za tako ceno se prodaja ?e vsaj dve leti (kolikor sem jo vsaj jaz gledal na a.net), tako da ?e jo imajo namen prodat bodo ?li pod to ceno ;)

Od kolega brat ima en tak model gtr in je ?e kar veliko delal na njej in dobil precej rezervnih delov iz tujine. 

mazda-323f-18-glx-98.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobra zgodbica.    Vsi na forumu in tudi drugi, ki jih poznam, jamrajo, da je Nexem mehka pri bočnici in robe pobira.   Če hočeš met gume, ki dolgo držijo, ne jemlji športnih. Avto je imel serijsko Primacy 4, pa ima trenutno 80k km in 6 let. Gume še imajo 4mm, samo grejo vstran, ker so drsalnica in pokajo. Sam raje vidim športno gumo, ki se obrabi, kot pa gumo, ki povprečno drži in gre na koncu s profilom na odpad/Bolho.
    • Čisto enostavno rešiti. Pač ne pije se, ko greš za volan. Se čudno sliši, a tako je.
    • Evo , jaz sem tudi zamenjal z novimi Alpin7 (dot 3125 in celo made in germany)....sem se pogovarjal malo za letne v dimenziji 225/45R18 in mojster pravi Nexen nfera sport -> ima kdo na forumu ? (da je zelo dobra guma - price&performance in da so imeli do sedaj samo 1 reklamacijo, vse ostalo bp), sam z letnimi michelin ps4 nisem bil zadovoljen v smislu obrabe, saj so zdržale samo 3 letne sezone, kar se mi zdi malo ob normalni vožnji.....je pa razlagal, da imajo sedaj z iskanjem čim boljših ocen vsi proizvajalci - predvsem premium težave z hitro obrabo (predvsem robov zaradi mehkih bočnic), tako michelin, conti, goodyear....tako da.....no nekaj časa je še do marca 26 in novih letnih gum    
    • 225/45/17 91w 2023 letnik Bile so na Toyota Corolla, sedaj smo kupili celoletne     cena in dodatne info po dogovoru
    • Kdaj pa si imel zamenjan akumulator?   Meni Ford pri bolj praznem akumulatorju feršterker vgasne, da špara.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.