Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim da razen kletke ni nekih spornih predelav. ?e ima papirje in pa potrdilo o vgradnji pa se da tut homologirat. Cena je kar lepa (zato se pa prodaja tako dolgo) in je v veliki ve?ini vse v motorju. Kako je pa narejeno in koliko izrabljeno pa bi bilo fajn da vzame? nekega mojstra zraven ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Ho?e? re?i, da razen kletke in mo?nej?ega motorja skoraj ni razlike?

Vpra?anje je ja, kako je z homologacijo.

Je kaj specifi?nih delov?

So za rally oziroma dirkalno verzijo dra?ji deli, kajne?

Evo ?e cestna verzija http://www.avto.net/ad.asp?id=10020345&avto=Mazda%20323%20Turbo%20GTX%204X4

 

Razlika je ?e v tem da je ta avto dal po moje veliko grdega skozi, kar se vidi po ohranjenosti.

Homologacija brez papirjev ne bo ?la skozi, razen ?e pelje? avto na atest...?e la?je ?e jo da? ven ?e ne misli? dirkat.

Deli mislim da pa?ejo iz ene na drugo.

GTX je manj mo?na od GTR in tudi nima teh odbija?ev z velikimi lu?mi. GTR modelov je bilo narejenih 2500 in imajo tiste res ohranjene cene okrog 15k ?. 

Glede na to kako je ta ohranjena in da se je z njo tekmovalo, bi res bilo najbolje avto v celoti pregledat, da ve? kaj bo treba na avtu popravit, koliko to stane... za tako ceno se prodaja ?e vsaj dve leti (kolikor sem jo vsaj jaz gledal na a.net), tako da ?e jo imajo namen prodat bodo ?li pod to ceno ;)

Od kolega brat ima en tak model gtr in je ?e kar veliko delal na njej in dobil precej rezervnih delov iz tujine. 

mazda-323f-18-glx-98.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.