Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

v Mazdi X9, l97, 2.5, ben., se mi pojavlja ?uden kovinski zvok, ki ga lahko sli?ite na dodanem video posnetku, predvsem pri sekundah od 15 dalje. V bistvu je v celotnem posnetku prisoten ta zvok, vendar je pri omenjenih sekundah najbolj razlo?no in glasno.

 

Te?ava se pojavlja predvsem pri speljevanju, pre?eltavanju v vi?je prestave. Po ravninah ta glas ni prisoten, razen, ?e je avto na prenizkih obratih. Pod breg (pod klanec) ta zvok nikoli ni prisoten. Tudi, ko je avto v prostem teku, ta glas ni prisoten.

 

Prosim za va?a mnenja. Kaj bi lahko bil vzrok tega ropotanja? Gre za kar glasen zvok. Prisoten v prav vsaki vo?nji. Opa?am, da ?e vozim na vi?jih obratih (npr. v breg), da tega zvoka ni, vsaj za zdaj sem tak?nega mnenja.

 

Video: http://sendvid.com/kg9wy85k

 

Hvala!

 

Napisano

Hvala, ploki za info. Zaenkrat finance ne dopuscajo servisa, ravno zato me zanimajo podobne izkusnje, da vidim koliko resna je tezava. Se kaksno mnenje? Hvala

 

Ce je tezava v menjalniku in bi bila potrebna menjava, o kaksnih stroskih bi v tem primeru govorili? 500?, 1000?, vec?

Hvala za info

Napisano

Kot zmaj zmaju, ti svetujem klic oz. Pelka obiskat. Za diagnozo postavit bo namrec vzel natanko nic cekinov.

 

V6 motorje pa zelo dobro obvlada in se nad njimi navdusuje. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e si kje blizu MB ga pelji na MS-vzdr?evanje, ne vem ?e je kdo dal ve? teh motorjev prek kot on

Blizu mi tole ravno ni, vendar vseeno bli?je kot Pelko. Oba dva navajata, da gre za mojstre Mazd. Super! Upam, da moja zdr?i do naslednje pla?e.  sramezljiv

 

Mimogrede, a kdo ve kaj pomeni tista bela posodica (slika spodaj)? A gre za zavorno olje? Kak?no se nalije noter? Ker v tisti posodici je neki filter ali nekaj podobnega, ?e se ne motim. Pokrov?ek pa je plasti?en.  sramezljiv

 

http://shrani.si/f/2C/13d/4p9lQSfo/img20151118110928.jpg

 

Hvala!

Napisano

Mimogrede, a kdo ve kaj pomeni tista bela posodica (slika spodaj)? A gre za zavorno olje? Kak?no se nalije noter? Ker v tisti posodici je neki filter ali nekaj podobnega, ?e se ne motim. Pokrov?ek pa je plasti?en.  sramezljiv

 

http://shrani.si/f/2C/13d/4p9lQSfo/img20151118110928.jpg

 

 

Ammm.... pi?e ti na pokrov?ku! "Power steering" - servo volan. Ne gre zavorno olje not.

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Ammm.... pi?e ti na pokrov?ku! "Power steering" - servo volan. Ne gre zavorno olje not.

 

 

Sem sicer ze hotel napisati nekaj podobnega... ampak sem mislil, da je to pac logicno... in da mogoce sprasuje za tisto res belo plasticno posodo ... ta za servo je bolj rumenkasta :) ... Una bela levo od nje pa je verjetno za vodo za pranje stekel ... :)

 

skitched-20151119-073835.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hvala za odgovor. :rolleyes: Ne, ne... Za servo sem vedel, za ono belo nisem vedel, ki ima manj?i plasti?en pokrov?ek. Nisem vedel, da gre noter ?istilo za pranje stekel. sramezljiv Hvala ponovno, ?e posebej @Jest, ker si na sliki ozna?il posodice.  :notworth:

Napisano

Ponavadi je itak na pokrovcku to oznaceno... na tvoji sliki se sicer ne vidi... naj bi bilo nekako takole:

 

skitched-20151119-090902.png

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hvala ?e enkrat. Ja ,res je. To?no ta znak je na mojem pokrov?ku, ki je ?e malo slab?e ohranjen in se malo slab?e vidi, ampak ja, je isti kot na zgornji sliki. Hvala ti  :notworth:

Napisano

Hahaha :D Ravno danes sem jih, pa nisem ni? dolival. Pa je ?e zadnji? bilo prazno. :vesel:  sramezljiv


Hahaha :D Ravno danes sem jih, pa nisem ni? dolival. Pa je ?e zadnji? bilo prazno. :vesel:  sramezljiv

In super jih je o?istilo! :jupiii:  :rolleyes::D

Napisano

Si pogledal stanje teko?in in kako so kabli in ?katlice pritrjene?

Kak?ni so nosilci motorja?

 

Teko?ine so v redu. Kabli in ?katlice tudi izgledajo dobro pritrjene, bom pa preveril ponovno, ?e se najde kaj sumljivega. 

 

Nosilce motorja bom pa preveril, ker tega pa res nisem. Hvala za nasvet! :)

Napisano

Kaj si ugotovil?

 

Zaenkrat ?e ni?, ker ne vem kje naj gledam. Ali so to mi?ljeni nosilci, ki nosijo celotno ma?ino? Torej ?isto pri tleh, da ma?ina ne pade skozi?  sramezljiv To je verjetno potrebno avto vzdigniti, da bi videl ali so rjasti, prhki, po?kodovani...?  sramezljiv  

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.