Boss Napisano 4. november, 2005 Prijavi Napisano 4. november, 2005 ?e pred ?asom sem bral v neki reviji, ki se ukvarja z avtomobilizmom, da v primeru razli?no obrabljenih gum je bolje, da so bolj obrabljene na sprednjih kolesih in manj na zadnjih. ?e logi?no sklepam je ta trditev ?ista neumnost saj na normalno suhi cesti je popolnoma vseeno al ima guma centimeter profila al pa dva milimetra. Na mokri pa pride do razlike saj kakor jaz mislim bi morale biti prednje gume z "globjim" profilom saj le ta la?je odvaja vodo za zadnje je pa itak vseeno saj vozijo po sledi prvih gum, katere so ve?ino vode zmetale vstran. ne vem no... kaj pa ostali mislite? Citiraj
LabiGT Napisano 4. november, 2005 Prijavi Napisano 4. november, 2005 odvisno kaj ti je bolj pomembno. Recimo da ti je bolj pomembno da mas boljsi grip in kot si rekel aquaplaning..potem das boljse gume spredaj. Ampak po drugi strani bo zadek nemiren pri zaviranjih (razni oversteeringi in za manj vesce kaksna nesreca tud , pa tud vodljivost bo cudna). Moje gume so nekako isto obrabljene ker pazim da jih zamenjam(spredaj -zadaj) vsakih 10000km ali manj... Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
David Napisano 4. november, 2005 Prijavi Napisano 4. november, 2005 Priporo?eno je da so bolj?e gume odzadi..... Vsaj tako je meni znano iz prakse pri vulkanizerjih..... Sicer pa tudi sam obrnem gume na 5000k km.... Pa je obraba enaka.... LP daVid Citiraj Feel free....
Boss Napisano 4. november, 2005 Avtor Prijavi Napisano 4. november, 2005 saj to bi rad zvedel zakaj... Labi ne vem v kak?nem primeru bi prihajalo do oversteeringa saj gume so enake vzamem kontra situacijo... izrabljene gume na prednjih kolesih so "idealne" za aquaplaning, ?esar si noben voznik ne ?eli (vsaj upam tako), ker ko enkrat avto na ovinku "splava" ti ne pomagajo ne ABSji ne EPCji ne ASRji ne druge kratice saj bo avto v najbolj?em primeru rabu li?arja. Citiraj
LabiGT Napisano 4. november, 2005 Prijavi Napisano 4. november, 2005 Ce majo zadnje gume manj profila, to pomeni da majo tud manj orpijema. Vzami primer da moras zavirat pa se volan obracat (recimo na avtocesti, kjer so hitrosti vecje)...ker zadnje gume prej popustijo, bo zadnji del avta nemiren in lahko pride do oversteera. Druga stvar je, da dejansko so zadnja kolesa tista ki vodijo avto. Sam osebno bi pa prej dal gume ki majo vec profila spredaj. Oversteer mi ugaja Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Symon Napisano 4. november, 2005 Prijavi Napisano 4. november, 2005 izrabljene gume na prednjih kolesih so "idealne" za aquaplaning, ?esar si noben voznik ne ?eli (vsaj upam tako), ker ko enkrat avto na ovinku "splava" ti ne pomagajo ne ABSji ne EPCji ne ASRji ne druge kratice saj bo avto v najbolj?em primeru rabu li?arja. Aquaplaning se zgodi na mokri cesti. Ne vem a si to mislil.Res pa je, da pri mo?nem zaviranju postane zadnji konec nemiren ga zana?a malo sem malo tja. Sicer je oversteer kul ampak ne na tak na?in, ko na ravnini bremza?. Qrc najbolje je imet vse gume ?im bolj?e. Ali pa odpravit to, da so tazli?no obrabljene (optika). Citiraj
Boss Napisano 7. november, 2005 Avtor Prijavi Napisano 7. november, 2005 ?e je guma narejena iz enake me?anice in enako stara bi po moje morala enako prijemati v suhem neglede al ima centimeter globok profil ali pa milimeter. Ne vem zakaj bi bil oprijem razli?en? ?e kdo ve, naj me pls razsvetli Teoreti?no bi guma z manj profila bila celo bolj stabilna zaradi manj?e vi?ine (ok dlakocepim ampak vseeno) Za vodo je pa po moje tako... globji kot je profil la?je odrine vodo in kasneje pride do aquaplaninga.. Pri tem odrine vodo in naredi "suho" pot (Mojzesov efekt ) skozi lu?o po kateri nato peljejo zadnja kolesa. Ma saj ne vem samo sklepam ?isto fizikalno je pa najve?krat tako, da ljudje zamenjajo izrabljene gume za isti model in potem trdijo kak?na je razlika... seveda je razlika saj gumine dobre lastnosti ne uni?ujejo izrabljenost profila (ok ?e je preve? izrabljen seveda) ampak starost same gume. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.