Skoči na vsebino

Razli?no obrabljeni profil gum


Boss

Priporočeno sporočilo

?e pred ?asom sem bral v neki reviji, ki se ukvarja z avtomobilizmom, da v primeru razli?no obrabljenih gum je bolje, da so bolj obrabljene na sprednjih kolesih in manj na zadnjih.

 

?e logi?no sklepam je ta trditev ?ista neumnost saj na normalno suhi cesti je popolnoma vseeno al ima guma centimeter profila al pa dva milimetra. Na mokri pa pride do razlike saj kakor jaz mislim bi morale biti prednje gume z "globjim" profilom saj le ta la?je odvaja vodo za zadnje je pa itak vseeno saj vozijo po sledi prvih gum, katere so ve?ino vode zmetale vstran.

 

ne vem no... kaj pa ostali mislite?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

odvisno kaj ti je bolj pomembno.

Recimo da ti je bolj pomembno da mas boljsi grip in kot si rekel aquaplaning..potem das boljse gume spredaj.

Ampak po drugi strani bo zadek nemiren pri zaviranjih (razni oversteeringi in za manj vesce kaksna nesreca tud , pa tud vodljivost bo cudna).

Moje gume so nekako isto obrabljene ker pazim da jih zamenjam(spredaj -zadaj) vsakih 10000km ali manj...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Priporo?eno je da so bolj?e gume odzadi..... Vsaj tako je meni znano iz prakse pri vulkanizerjih.....

 

Sicer pa tudi sam obrnem gume na 5000k km.... Pa je obraba enaka.... :bravo:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj to bi rad zvedel zakaj... Labi ne vem v kak?nem primeru bi prihajalo do oversteeringa saj gume so enake

 

 

 

 

vzamem kontra situacijo... izrabljene gume na prednjih kolesih so "idealne" za aquaplaning, ?esar si noben voznik ne ?eli (vsaj upam tako), ker ko enkrat avto na ovinku "splava" ti ne pomagajo ne ABSji ne EPCji ne ASRji ne druge kratice saj bo avto v najbolj?em primeru rabu li?arja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce majo zadnje gume manj profila, to pomeni da majo tud manj orpijema. Vzami primer da moras zavirat pa se volan obracat (recimo na avtocesti, kjer so hitrosti vecje)...ker zadnje gume prej popustijo, bo zadnji del avta nemiren in lahko pride do oversteera. Druga stvar je, da dejansko so zadnja kolesa tista ki vodijo avto.

Sam osebno bi pa prej dal gume ki majo vec profila spredaj. Oversteer mi ugaja :punk:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

izrabljene gume na prednjih kolesih so "idealne" za aquaplaning, ?esar si noben voznik ne ?eli (vsaj upam tako), ker ko enkrat avto na ovinku "splava" ti ne pomagajo ne ABSji ne EPCji ne ASRji ne druge kratice saj bo avto v najbolj?em primeru rabu li?arja.

 

Aquaplaning se zgodi na mokri cesti. Ne vem a si to mislil.

Res pa je, da pri mo?nem zaviranju postane zadnji konec nemiren ga zana?a malo sem malo tja. Sicer je oversteer kul ampak ne na tak na?in, ko na ravnini bremza?. :huh:

Qrc najbolje je imet vse gume ?im bolj?e. :cheers: Ali pa odpravit to, da so tazli?no obrabljene (optika).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je guma narejena iz enake me?anice in enako stara bi po moje morala enako prijemati v suhem neglede al ima centimeter globok profil ali pa milimeter. Ne vem zakaj bi bil oprijem razli?en? ?e kdo ve, naj me pls razsvetli :D

 

Teoreti?no bi guma z manj profila bila celo bolj stabilna zaradi manj?e vi?ine (ok dlakocepim ampak vseeno)

 

Za vodo je pa po moje tako... globji kot je profil la?je odrine vodo in kasneje pride do aquaplaninga.. Pri tem odrine vodo in naredi "suho" pot (Mojzesov efekt :hohoho: ) skozi lu?o po kateri nato peljejo zadnja kolesa.

 

 

 

Ma saj ne vem samo sklepam ?isto fizikalno je pa najve?krat tako, da ljudje zamenjajo izrabljene gume za isti model in potem trdijo kak?na je razlika... seveda je razlika saj gumine dobre lastnosti ne uni?ujejo izrabljenost profila (ok ?e je preve? izrabljen seveda) ampak starost same gume.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.