Skoči na vsebino

Zvoki v prostem teku


Priporočeno sporočilo

Od v?eraj je moja mazda3 za?ela iznenada ob ustvavitvi na cesti dajat ob sebe ?udne zvoke, par alinej: 

 

- Sli?i se samo ko je avto na mestu v prostem teku, in ne glede na prestavo menjalnika

- ?e dam avto v vzvrazno se zvok oja?a (zgleda da je relevanten prenos vibracij, avto / ma?ina pa? v vzvratni ve? vibrira)

- Zvok je neenakomeren in v?asih se sli?i kot da nekaj konkretno ob nekaj "udari", ne morem re?t ?e je zvok kovinski ali plasti?ni / gumjast.. enostavno nekaj hrska in ropo?e..

- Ni efekta na nobene vozne lastnosti avta, ko enkrat speljem zvoka enostavno ni ve? in se vse vklju?no z mo?jo avta in vo?njo zdi ?isto normalno, nobenih zvokov ni pri obra?anju ali menjavi prestav. 

Sli?i se nekje iz smeri pod motorjem, ni sli?at da bi izhajalo iz motorja, ampak ko ma?ina laufa se zvoki prena?ajo in odbijajo ter je te?je ugotovit od kje izvirajo

 

Zdaj mogo?e malo forenzike.. servis bom klical ?ez uro, mogo?e pa mi lahko tu pomagate kaj bi lahko bil vzrok tega, mogo?e se je kdo ?e z tem soo?il - in najbolj va?no.. je mogo?e tak?en avto varno vozit? 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od v?eraj je moja mazda3 za?ela iznenada ob ustvavitvi na cesti dajat ob sebe ?udne zvoke, par alinej: 

 

- Sli?i se samo ko je avto na mestu v prostem teku, in ne glede na prestavo menjalnika

- ?e dam avto v vzvrazno se zvok oja?a (zgleda da je relevanten prenos vibracij, avto / ma?ina pa? v vzvratni ve? vibrira)

- Zvok je neenakomeren in v?asih se sli?i kot da nekaj konkretno ob nekaj "udari", ne morem re?t ?e je zvok kovinski ali plasti?ni / gumjast.. enostavno nekaj hrska in ropo?e..

- Ni efekta na nobene vozne lastnosti avta, ko enkrat speljem zvoka enostavno ni ve? in se vse vklju?no z mo?jo avta in vo?njo zdi ?isto normalno, nobenih zvokov ni pri obra?anju ali menjavi prestav. 

Sli?i se nekje iz smeri pod motorjem, ni sli?at da bi izhajalo iz motorja, ampak ko ma?ina laufa se zvoki prena?ajo in odbijajo ter je te?je ugotovit od kje izvirajo

 

Zdaj mogo?e malo forenzike.. servis bom klical ?ez uro, mogo?e pa mi lahko tu pomagate kaj bi lahko bil vzrok tega, mogo?e se je kdo ?e z tem soo?il - in najbolj va?no.. je mogo?e tak?en avto varno vozit? 

Naredi posnetek.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jermen je ok - ni ni? videt da bi karkoli bilo ?udno na njem, gre pa za mazdo 3 letnik 2010, bencin. 

 

Audio posnetek: Od jutra, mogo?e se ne sli?i dosti jasno saj je ma?ina bila hladna in tudi sama glasna, sem pa oja?al nizke frekvence da se hrskanje bolje sli?i: http://partyserver.us/temp/zvoki.wav najbolje se sli?i ?isto na koncu ko avto ugasnem ("zaklopo?e"). 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Internal server error: 404, As Einstein would say: Shit's broken, ya?

Men tud ne odpre povezave :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zapelje? na makadam oz kake luknje pa da? v ler, odpri okna - a ropota?

 

Ker ?e ni v motorju sumim spodnji nosilec motorja ( najbolje se sli?i ?isto na koncu ko avto ugasnem ("zaklopo?e"). ) to mi je dalo misliti.....ga pa testira? tako, da zategne? ro?no in s skolpko in gasom kot da bi speljal, in ?e ma?ino razmetava po prostoru je to znak. Fajn je da en gleda drug pa speljuje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

res ne vem kaj je forumu ampak na koncu linku gre dodat presledek into vse zjebe.. 

 

link je kot je tekst.. samo skopirajte in bo delalo. 

 

http://partyserver.us/temp/zvoki.wav

ni to kar sem pisal....je preve? z enako frekvenco. To je nekaj kar se vrti - v motorju ali poleg na delu na jermenih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bencinski je in ja opona?a en diesel.. :) Mislim da je to zvok hladne verige / oz. ?e ne namazane verige v motorju. Na servisu (selmar-ce) so ?e pred leti rekli da je ta zvok normalen, pravtako sem to sli?al od drugih bencinarjev mazde3 letnika 2010. 

 

Torej, ?e kak?na ideja glede izvora tistega drugega zvoka? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem ampak sli?i se kot bi ropotalo nekaj drugega priklju?enega na motor - alternator, vodna pumpa. Olja predvidevam, da je dovolj.

 

Ker letnik je avto in kolk ima prevo?enih (relacija ali mesto)? A je 1.6 ali je 2.0?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letnik 2010, Ma?ina je 1.6 - bencin, 130000 km, redno servisiran, pred pol leta je bil na servisu in mora biti olja dovolj pravtako se ne pri?iga nobena lu?ka na armaturki (pregrevanje, check engine.. vse je normalno). 

 

Ni diesel.. bencinar je, pa? hladna ma?ina daje malo posebne zvoke od sebe. 

 

Torej.. glede zvoka - ni? znanega? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.