Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  Citat

Dro?niki so sestavljeni iz valj?ka v njem je fedr?ek, nanj je pa obe?en ?e en valj?ek, ki se gibljepo prvem valju - ?e nima? 16V ma?ine jih ima? 8, ?e pa ima? 16V ma?ino pa jih ima? 16. Za dro?nike spucat ne rabi? razdirat cele ma?ine, ampak lahko samo sname? pokrove glav dol in ?e si pri njih.

 

Diagram:

Objavljena slika

 

Slika dro?nikov:

Objavljena slika

Pred rastavljenjem je najbolj?e preverit:

1.) kvaliteto olja - ponavadi bolj gosto olje poleti pomaga proti temu tol?enju, ker je bolj gosto lep?e ma?e dro?nike. Priporo?eno je uporabljanje olja vedno istega proizvajalca - najbolje je shell-ovo(trenutno zelo poceni v Leklerku - tko da se vam ga spla?a it tja iskat - je skor pol cenej?i kot na uradnem servisu Shell helix stane 2 litra 2700 sit - pri uradnem serviserju pa je 2160 sit en liter).

 

2.) ?e ni preve? olja v ma?ini - ?e ga je preve?, potem zalije dro?nike in v valj?ke pride zaradi prevelikega pritiska olje, ki se notri nabere in ne more ven, zato se valj?ki ne stiskajo ve? kot prej na fedru in posledica je tol?enje.

 

3.) ?e je vse v redu z oljno pumpo. Najve?krat se zgodi, da je napaka kje na dihtngi oljne pumpe in pride zraven zrak - zato je oljna pumpa potem nezmo?na dati dovolj pritiska in dro?niki tol?ejo, ker ne pride dovolj olja do njih in se ne ma?ejo. Stara oljna pumpa pomeni da ima preko 150 do 200k kilometrov prevo?enih za sabo - ni nujna menjava oljne pumpe - za?eljena pa je menjava dihtnge - pravjo ji tut mickey mouse - to pa zarad oblike, ker zgleda kot miki mi?ka iz stripa.

 

Velikokrat je za premalo pritiska olja kriva tudi dihtnga na glavi ali pa oringi, ki imajo ?e luft. Tko da v?asih se spla?a samo dihtnge zamenjat, pa ?e nehajo dro?niki tol?t.

 

4.) Lahko so krive tudi smeti ali zakurjeni ostanki olja - vsedline in podobno, kar se nabere v kanalih med blokom motorja in glave z ventili.

Te je potem treba spihat ali pa spolirat, da pride lahko olje do ventilov in dro?nikov.

 

 

 

Razstavljanje dro?nikov:

 

 

Tm na prvi sliki k so gumice si poglej - gumice so zato, da ne grejo ventili narazen.

Ko rastavlja? ?e lepo po?asi dela?, vse sotane skupaj in po?asi razstavi? - ?e dela? nekaj na silo in na hitro pa lahko vse skup zleti narazen, pa se potem matra?. da bi vse skupaj spet sestavil. Zato se spla?a po?asi vse razdreti in pazljivo ?ez vsakega obesit gumico, ki ga dr?i skupaj - tistega, ki pa bo? ??istil pa razstavi?.

Za sestavljanje nazaj si pa potem pomaga? samo z eno ?ico, ki jo povle?e? pod vsemi temi gumicami in jo preden pokrije? vse skupaj nazaj samo lepo po?asi povle?e? z gumicami vred ven.

 

 

Za sestavljanje nazaj si pa potem pomaga? samo z eno ?ico, ki jo povle?e? pod vsemi temi gumicami in jo preden pokrije? vse skupaj nazaj samo lepo po?asi povle?e? z gumicami vred ven.

 

 

 

 

 

 

Pa neki malga od Marky-ja:

Citiram:

Vzrok za "glasnost" dro?nikov (dober indikator suhega karterja ) je pomanjkanje olja. Z leti se kanal?ki in izvrtine v nihajnem vzvodu zama?ijo, zato dro?niki ne dobijo dovolj olja. Obrabijo se tudi kroglica in tesnilni elementi, kar ima za posledico vdor zraka v notranjost dro?nikov.

Velikokrat zadostuje odzra?evanje v oljni kopeli ali ?i??enje z uporabo posebnega sredstva, ki se ga najve?krat vlije v odprtino oddu?nika motorja (ang. PCV valve).

 

 

Zanima me ?e je tole pametno po?eti oziroma ?e se spla?a, ker moji so ?e kar malo glasni?

 

?e direktn link do debate na A.com(subaru)[

Napisano

morda ima? te?avo samo z oljem, da je preredek? naj bi imel olje 5w- 40 ali 10w-40 ne pa 5w- 50 kot nekateri govorijo da je bolj?i.

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

Imam olje 5W40 samo se ?e bli?a menjava, kaj misli? na ceno 9.000 za 4L castrol TXT.

 

Jaz nisem imel dobrih izkusenj s tem oljem....

 

valvoline je se najbolj OK za moje pojme...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

kaj pa meni? na valvoline synpower 5-40...castrol je tko ena ?upca :P Cena je v samingu cca 9k

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

moje mnenje o olju, kera kol mal bol znana znamka Castrol, valvoline, shell, pa ?e kak?en znan sam da je sinteti?en in 5w-40 pa je OK olje Osebno uporabljam Shell helix 5w-40 sam ?e ni pri?lo da menjave olja k prej sm pa TXT-ja not to?u pa mi je bil Tud ql

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

Kaj pa Mazda priporo?a? Mislim znamko olja?

 

 

sej zej se dobi ?e olje Mazda pejt na servis pa tud ni tak drag drga? smo pa mi na servisu najve? v mazde nalival castrol slx dokler ni pr?lo mazda olje. :danzoman:

banner1ydl6.jpg
Napisano

Preve?. Prvi?, zadnji? in nikoli ve?. Glede na to, da lahko dobim pol cenej?ega pa zato avto ne bo ?el ni? slab?e in manj ?asa pomoje. Ali pa bo razlika pri ene 200.000 km malenkostna...

2.120 SIT/liter kar nanese ?ez 8 jurjev za 4 litre ?e te zanima to?na cena...

Napisano
  je Symon napisal:

Preve?. Prvi?, zadnji? in nikoli ve?. Glede na to, da lahko dobim pol cenej?ega pa zato avto ne bo ?el ni? slab?e in manj ?asa pomoje. Ali pa bo razlika pri ene 200.000 km malenkostna...

2.120 SIT/liter kar nanese ?ez 8 jurjev za 4 litre ?e te zanima to?na cena...

 

 

A ti si ga ?e kupil?

 

Kaj pa druga? tanka? noter?

Napisano
  je Symon napisal:

Preve?. Prvi?, zadnji? in nikoli ve?. Glede na to, da lahko dobim pol cenej?ega pa zato avto ne bo ?el ni? slab?e in manj ?asa pomoje. Ali pa bo razlika pri ene 200.000 km malenkostna...

2.120 SIT/liter kar nanese ?ez 8 jurjev za 4 litre ?e te zanima to?na cena...

 

 

ja ampak bi se dal zrihtat ene 20% popusta zate marko! :mi pijemoo:

banner1ydl6.jpg
Napisano

meni kdaj pa kdaj zjutraj ko v?gem avto (povsem mrzel) malo tol?e v motorju, kot bi ventili ornk ropotal, vendar po cca. 5 sekundah neha. So krivi dro?niki?

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Tukaj ti dam pa 100%prav. V 30-ki sploh ne opaziš tega ugašanja in ponovnega zaganjanja, pri 6-ki pa ja.  Zato me na 30-ki sploh ne moti.   
    • Ja mene je tud DSG pozitivno presenetil. Tolk kolkor se je voznikov zamenjalo na mojem bivšem Passatu, da smo mu rekli kar kurbica, in vsak s svojim načinom vožnje pa je DSG zdržal skoraj 300kkm brez napake. Če ne bi bil službeni avto bi verjetno šel preko 400kkm al pa celo do pol milijona.
    • Glede na to, da delajo z oljem, je boljše, če se dogovoriš za termin enkrat novembra.    Ne bom nekaj na dolgo razlagal, se mi s temi Rožleti ne da več ukvarjat, zato samo na kratko:   bolj ko je olje toplo, bolj je tekoče - da ne bo vozilo do zime suho...
    • Kupujem drugi avto (za daljše relacije bo še vedno Mazda) in sem se zagledal v DongFeng Box-a (dobesedno škatlo).   Nekdo v Ajdovščini ga ima in mi ni dalo miru, pregledal sem cel splet (tudi EVSvet) in na koncu sem rekel, kurac, dajmo poklicat za testno vožnjo.   V petek sem jo potem tudi imel (v Sinji Gorici).    In kaj naj rečem.   Holy shiet, kolk je to bila zabavna vožnja.   Avto, kljub temu da zgleda majhen, je noter prostoren za popizdit - dejansko si RES komot. Takisto zadaj dovolj placa.    Sama kvaliteta izdelave zgleda top notch, vsi šivi so v nulo, ekran je reponsive, ok, zvočniki niso ravno JBL ali BOSE ali karkoli, ampak solidno predvajajo glasbo.   Vmesnik je enostaven, všeč mi je bilo, da si na bližnjici imel izklop prepoznavanja omejitve hitrosti (bere samo preko kamere in ne tudi GPS-a) in pa imel sem sončna očala, zato so Kitajci mislili da me na 3 minute zadeva kap - tudi to sem izklopil.   Avto je NAPAHAN s tehnologijo - adaptivni tempomat do 0le, ohranjenje pasu, 360 kamera (v prihodnosti baje še samodejno parkiranje sam sej tega ne rabiš ajde), avtomatska klima (1 conska, baje bo v prihodnosti s updateom 2 conska), pač ni da ni.    Škatla lepo požira naše super ceste, z ženo sva šla do Logatca v trgovino (WC papir gre v prtljažnik) in tudi ovinke, tja do 110 lepo pelješ, nato začne avto plavati, sam ajde, itak ni namenjen norenju.   Gor so neke ćunga lunga gume, ki bi jih itak menjal za all season.    Domet naj bi mel 350 km, realno je pomojm okoli 250 - 300, pozimi okoli 200.   Garancije je 8 let / 200k km, kar je tudi +   Minusi so - stalno izklapljanje opozorilnih sistemov pri vsakem vžigu, zadnja klop se cela podre, zadaj ni brisalca, preproge imajo luknje za utore, da se ne premikajo, sam utorov ni haha.   Mislim se mi ne mudi z nakupom, počakal bom še na BYD Dolphin Surf-a da pride v Slovenijo (baje konec leta), da primerjam head to head.   Sam ja, overall navdušen, lets gooo Kitajci!!!    Aja pa cena - s subvencijo 17.000 EUR  中国将统治世界!
    • Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč.   Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.