Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Zanima me ali ima kdo izkusnje z roll bari za mx5, seveda z takimi, ki opravljajo svojo funkcijo. Zadevo bi se lotil naredit s pomocjo majstra, ki izdeluje kletke za dirkalce in to v principu za sede?i ne kot polna kletka. Kako je z to stvarjo kar se ti?e homologacije ali je to potrebno za roadsterja itd.

 

Pa? kakr?nekoli informacije dobrodo?le.

Tako bi pa nekako zgledalo

/https://www.pinterest.com/pin/63894888440779397/

 

LP

 

Napisano

No ?e bo lepo oja?ano od zadaj, da se ne zvije direkt proti voznikovi glavi v morebitni nesre?i, je super. Vse ostalo je style bar.
o
Sam se ne bi obremenjeval s homologacijo. ?e bosta naredila lep izdelek, pobarvala.. Pomoje ni policaja, ki bi posumil, da je home made. Konec koncev je cabrio, to je "dodatna oprema".  :P

bdbar2_.gif

Napisano

Meni za style bar res ?e nikol ni noben te?il, tud na tehni?nih se ne vtikajo preve?, res pa da roll bar izgleda malo druga?e in ga je pametno mal oblazinit. Po tem posnetku pa imam letos tud sam namen zamenjat blingbling gay bar, ampak ne poznam in tudi ne zaupam doma?im mojstrom, ki bi za 100-200? naredili kar bi naredili.

V sam dizajn in izdelavo je za kvaliteten izdelek potrebno vlo?iti kar veliko ur (nekaj teorije o tem - http://www.nwhydroshots.virfx.net/links/rcd101.htm ) in ne pravim da bi bilo nemogo?e naredit, ?e je mojster ?e delal kletke bi nekako moral znati nekaj narediti, ampak mx5 je zelo specifi?en avto in manjka nosilnih povr?in, tako da osebno raje malo ve? dam in je bol sigurno. Koliko ve? je pa vpra?anje brskanja po netu in glede na to da bi Hard Dog ali Boss Frog zaradi po?tnine iz amerike hitro pri?la 1k?+, se nagibam k angle?kim zadevam. ?e najbolje hvalijo GC, takoj za tem pa je TR Lane. 

http://www.gcfabrications.co.uk/Roll_bars/cat2703118_3245849.aspx

http://www.trlanefabs.co.uk/MX5-ROLL-BARS.html

 

Sam se ?e odlo?am med GCR2 in GCR3, baje ima X brace bolj?o vidljivost nazaj, cene so pa okvirno 400-500? s po?tnino.

 

Dalo bi se sicer priti skoz z malo manj 400? s cenej?o varjanto 5Race ( http://www.5race.co.uk/apps/webstore/products/show/6266668 ) ampak meni ne izgleda ne vem kaj, pa tud po forumih sem bral da nima najbolj optimalnih to?k za monta?o.

 

 

Vseeno pa prilepi kak?no fotko ko bo kon?ano, bi me zanimalo kako bo uspelo  :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

hvala za odgovore. Hja nagibam se tem dvem ameriskim firmam in bi nekako kopiral vpetje samega roll bara. uporabil pa bi brezsivne cevi. Par zadev sem ze prebral vendar je ogromno tem na sam dizajn kletke vendar se povsod nekaj kregajo kaj je dobro kaj ni:D

 

Za tale style bar noben nic ne rece ker vsi misljo da je original gor. Jaz sem se mogel celo zagovarjat na tehnicnemu, da jih ni imela.

 

Nekako obvezno moram nekaj obesit gor ker se mi je neprijetno vozit kaj hitreje kot po omejitvah;P

Napisano

Glede homologacije: ?e ne presega 3% tovarni?ke te?e vozila, ?e ne gleda izven tovarni?kih gabaritov in ?e ne zmanj?uje oz. ovira voznika oz. voznikovega pregleda nad okolico, ni homologacije. Taka re? tehta kve?jemo 100 kg, torej ni prete?ka, in ?e ni opazno nad streho vozila, ne gleda izven tovarni?ko dolo?enih gabaritov. Pregleda nad okolico pa tudi ne zakriva. Torej je zakonsko dovoljeno to re? narediti doma - ?e seveda pri tem ne razmrcvari? avta, preden najde?, kam sploh pritrditi, da bo za kaj ve? kot pa zgolj za muhe nabirat med vo?njo...

Napisano

Glede homologacije: ?e ne presega 3% tovarni?ke te?e vozila, ?e ne gleda izven tovarni?kih gabaritov in ?e ne zmanj?uje oz. ovira voznika oz. voznikovega pregleda nad okolico, ni homologacije.

 

Ni tok simple ane. Aftermarket lu?i spadajo v te okvire, pa te ne spustijo ?ez brez homologacije. Zra?ni filter isto recimo. ?e kak?no stvar bi lahko na?teli :)

 

Druga?e pa, kot Symon pravi. Tudi sam se ne bi obremenjeval s homologacijo tega. ?e ravno ne izziva?, te ne bo lovil na piko zaradi tega.

Podpis.png

 

Napisano

Druge lu?i LAHKO vplivajo na vozne lastnosti in posledi?no na voznikov pregled nad (no?no) okolico. In tudi zra?ni filter LAHKO vpliva na mo? motorja in posledi?no na odstopanje od tovarni?kih parametrov. Roll bar pa? ne... :P

 

Je pa v tej na?i de?elici precej stvari skregano z zdravo pametjo, a ne bom o tem tukaj, da ne zaidemo iz smeri...

Napisano

Napa?no zasnovan roll bar lahko naredi ve? ?kode kot koristi, poleg tega je nevaren tudi ?e te kdo od zadaj naba?e in ?e je prenizek prileti direkt v glavo (sem ?e bral o ?ivanju na ta na?in) tko da niti ni priporo?ljiv z original zici, razen ?e si res majhen :)

 

Debata bi ?la lahko v nedogled kaj je dobro in kaj ne, v vsakem primeru je treba vzet pamet v roke in zadevo dobro prera?unat, zmerit, vzeti v zakup, upat pa seveda da ne pride do najhuj?ega.

 

Aja pa tud vozne lastnosti spremeni, ?asija je na ta na?in dost bol oja?ana, ampak kot re?en raj pustmo to filozofiranje, mene bol zanima kako se bo speljal home made izdelek. Mogo?e se na netu celo kje dobijo to?ne meritve HardDoga, ampak meni do zdj ?e ni uspel nikjer najdt.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.